*:: Ocean Melody ::*
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Muuta höpinää

+19
Maya
Nagisa
Kaito
Coco
NuilNoel
Micu
Adad
Lucy
Hikaru
Hanon-chan
Hene
AquaRegina-sama
EelaAizawa
Tsubomi
AaleAizawa
AkaiAoko
Qyenna
MizuiroAqua
Chiyo
23 posters

Sivu 4 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4

Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 4 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja MizuiroAqua To Huhti 09, 2009 6:01 am

Tai lähtenyt saarelta etsimään veljeään, tai, kuten Aqua sanoi, "jos hänellä on vähänkin älliä päässä, hän on ottanut ja paennut." Kuoleminen olisi kyllä varmaan aika ääritapaus... ja pahimmassa tapauksessa Aquan tila voisi siitä vain huonontua. Vai voiko se huonontua? *sigh*
MizuiroAqua
MizuiroAqua
Ystävystynyt
Ystävystynyt

Viestien lukumäärä : 134
Ikä : 29
Location : Merissä Ocean Melodyn tuntumassa.

http://www.mermaidseira.blogit.fi

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 4 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Ira-san To Huhti 09, 2009 12:29 pm

Njoo, se olikin vaan yks ehdotus XD Nuo on kyllä parempia, ellei esim. Ira ole ottanut ja Mayaa etsiessään tappanut Yukia ^^; Joo ei.
Eikai se voi pahentua? Ja jos se olisi niin, että Yuki oli matkalla tapaamaan Aquaa, ja hän kuoli jotenkin? Mutta nuo sun vaihtoehdot on realistisempia, mä vaan ajattelen, että tuleeko tästä loppujen lopuksi yksi suuri verilöyly ^^;
Mitä en haluais tapahtuvan..
Ira-san
Ira-san
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 16
Ikä : 30

http://raitatossu.net/pachetan

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 4 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Lucy To Huhti 09, 2009 1:10 pm

Joo, en mäkään halua jatkuvaa tai pelkkää verilöylyä :O Mieluummin tapatana Lucyn ettei se ainakaan sitä tee Very Happy Hmm... Ja vois ollakin ettei välttämättä saada varmaa tietoa, mitä Yukille tapahtui, mutta Aqua virkoaisi jollakin eri tavalla kuin Sara? Virottuaan ja tultuaan järkiinsä Aqua päättäisi jatkaa elämäänsä jos rakastuisi uudelleen ja/tai odottomaan josko kadonnut Yuki joskus tulisi takaisin? Smile Ja jos Aqua rakastuu uudelleen, hän muistelee haikeana mutta onnellisena poikaa, johon joskus rakastui? Very Happy Ei nää rakkausjutut niin sinisilmäisiä ole, tytöt ;D
Lucy
Lucy
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 20

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 4 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Ira-san To Huhti 09, 2009 1:20 pm

Njoo, Ira saattaa vähän huitoa tietty ruoskallaan, muttei se sitä kokoajan tee. ^^; Haha, kumpihan voittais, Lucy vai Ira? Arvoitus..
Hmm..tossa on järkeä. Vaan kuka sen saa virotettua? Joku uusi poika?
Hanon kenties? Kuka xD ?! Tietystikään tää ei voi jonku viikon päästä loppua, eihän esim. Rinaa ole vielä löydetty, kun sillä ei ole pelaajaa...niin sitä ei olla voitu varotettua ^^ Mutta ihan tulevaisuuden varalta näin ajattelen.
Ja kertokaa mulle, onko näissä hahmoissa joku maksimimäärä?!
Ku mulla on nyt 7, ja lissöö olis tulossa...^^; ookhei.
Ira-san
Ira-san
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 16
Ikä : 30

http://raitatossu.net/pachetan

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 4 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja MizuiroAqua To Huhti 09, 2009 3:55 pm

Jos nyt ihan totta puhutaan, minuun kyllä kolahti vähän tuo, että Ira olisi tappanut Yukin tämän ollessa matkalla sovittuun tapaamiseen. En ole varma, kuka Aquan lopulta saa jälleen heräämään, mutta jos se ei ole Yuki (mitä epäilen vahvasti (sori, Princess_Sara, jos koskaan päädyt lukemaan tätä!)), sen tekevät todennäköisesti Aoko ja kumppanit. Ja olen romantikko, joten olen aika samalla kannalla kuin Lucy, siis että Aqua rakastuu uudelleen muttei koskaan unohda Yukia (kukapa häntä pystyisi koskaan unohtamaankaan). En tiedä, aika näyttää. Ja katsotaan, jos kukaan enää edes huolii häntä, jos hän saa aikaiseksi paljon tuhoa ollessaan musta prinsessa.
En minäkään tästä erityisesti mitään verilöylyä haluaisi... ainakaan jatkuvaa. Mutta vähän toimintaa ei tee pahaa kenellekään, vai?
Enkä usko, että hahmoissa on mitään maksimimäärää. Sinänsä huvittavaa, pelaajia ei ole kovinkaan montaa, mutta hahmoja on ainakin kolminkertaisen määrän edestä! Smile Minäkin tein tänään uuden, esittely tulee vähän myöhemmin, nyt on kiire.
MizuiroAqua
MizuiroAqua
Ystävystynyt
Ystävystynyt

Viestien lukumäärä : 134
Ikä : 29
Location : Merissä Ocean Melodyn tuntumassa.

http://www.mermaidseira.blogit.fi

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 4 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Qyenna To Huhti 09, 2009 4:14 pm

Kihii Smile Joo, palautumista ehtii miettiä myöhemminkin Smile Sitä paitsi ei kai sen palautumisen tartte välttämättä liittyä rakastumiseen? Aqua voisi alkaa ymmärtää asioita yleisesti. Siten että asioilla on seurauksensa, mikään ei ole mustavalkoista vaan pikemminkin sitä harmaata aluetta ja tajuaa kunnolla että rakkautta on erilaista ja vaikka kerran joutuisi jossakin pettymään, se ei tarkoita että kaikki rakkaus olisi mennyt. Ja että joskus rakkaus tarkoittaa sitä että toinen joutuu jollain tapaa satuttamaan toista, mutta että se satuttaminen on sellaista, että se oikeesti vain vahvistaa. Siis aikuistua Very Happy Tohon yhteen sanaan vois tiivistää ton kaiken xD Aqua aikuistuu kunnolla? Smile

Erikseen ei vanha eikä uusi admin oo laittanu ylärajaa.. Ja mä veikkaisin ettei sellasta tarvita, kunhan sit pelaa kaikilla hahmoillansa Smile Ja jos mielii tappaa hahmonsa, pelaa sillä enemmän kuin pari topiccia eikä sit myöhemmin päätä herättää hahmoonsa eloon.. Tai luoda aina saman verran uusia hahmoja mitä tappaa vanhojansa. Ei suurtakaan järkeä? Very Happy Mutta hei! Minä olen saamaton/tyhmä/laiska, joten osaisiko joku vinkata mulle mistä saisi hyviä kuvia Chiakista/Kaitou Sinbadista? Siis Kamikaze Kaitou Jeannesta se päähahmojätkä Smile Tarvitsisin sekä Chiaki muodosta että Sinbad muodosta... Arvatkaapa mihin? ;D Mun mieshahmolleni, jee <3 Google tuntuu pettävän mut tällä kertaa tai sit mä en täl kertaa taas vaan osaa :O
Qyenna
Qyenna
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 59
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 4 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Ira-san To Huhti 09, 2009 5:27 pm

Oih, ihanaa!! Mä teen tänään uden henkilön, langenneen enkelin<3 jos nyt sanotaan, mä haluan romantiikkaa sille mukaan <3 Qyenna, ei sua haittais jos...? Se Chiaki ja (tällähetkellä) Mioku rakastuis xDD
Eikö googlesta löydy?! Noh, mee Mangafox.comiin, talleta joku sivu ja vetäse siitä sopiva kuva ^^ Easy, right?

Kolahti? ^o^ *minä ei ymmärrääää*
Ira-san
Ira-san
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 16
Ikä : 30

http://raitatossu.net/pachetan

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 4 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Yerigo To Huhti 09, 2009 10:03 pm

Kihii, löysin tarpeeks OK:t kuvat Very Happy Jos ei kelpaa, niin ihmiset katsoo Kamikaze Kaitou Jeanne -nimisen animen. Nojaa, en oo kyllä itsekään kyseistä animea katsonut saati lukenut mangaa, mutta tiedän sarjan ja siitä sen, mitä oon siitä lukenut Razz
Mua ei haittais jos Chiaki/Yerigo ja... siis Yume(?) rakastuis Very Happy Enemmänkin miten sä haluat: käykö sulle, että sun hahmos rakastuu samanikäiseen ihmiseen, joka onkin oikeasti 7 vuotta vanhempi loitsija ja vielä prinssi? xD

Tarkoititko ettet tiedä sanaa "kolahti"? Kun sanotaan että jokin kolahti eli jokin... "iski" itteen todella lujaa Very Happy Eli joku puhuu vaikka jostain aiheesta, josta et oo ennen tienny ja sit kuulet sen ja tykkäät siitä jutusta tosi paljon eli se "kolahtaa" suhun. Selittäkää joku paremmin, emmä osaa xO
Yerigo
Yerigo
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 4 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja MizuiroAqua Pe Huhti 10, 2009 6:04 am

Eli se "kolahti"-sana... siis lyhyesti ja ytimekkäästi sanottuna tykkäsin ideasta.
MizuiroAqua
MizuiroAqua
Ystävystynyt
Ystävystynyt

Viestien lukumäärä : 134
Ikä : 29
Location : Merissä Ocean Melodyn tuntumassa.

http://www.mermaidseira.blogit.fi

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 4 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Yume-chan Pe Huhti 10, 2009 7:58 am

Se käy!! <33 Yume tarttee jonkun vanhemman ;D
Sitä paitti, kelpaako prinssille itelleen langennut enkeli, jolla on toooodella paljon voimaa? Ja 1. tason jumalattaren tytär xD Ei hertsyykkeli, tyttö tulee olemaan pihkassa Yerigoon~

Ahaa...mä vähän aattelinki, että se tarkottaa niin ^^ Noh toki, jos Sä Aqua haluat niin, voi Ira-san olla tappanut Yukin xD Sitten Aqua vaan saa yrittää tappaa Iraa, khikhi ^^; Joo, oon vähän väsyny. Näähän on vaan suunnitelmia, se pittää kattoa sitten kun Aquan palautuminen on lähellä~
Yume-chan
Yume-chan
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 30
Location : Karkoitettuna taivaasta :(

http://raitatossu.net/pachetan

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 4 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja MizuiroAqua Su Huhti 12, 2009 5:57 pm

Joo, voin jo kuvitella: "Senkin demoninaisen irvikuva, minä tapan sinut!!!" Very Happy Joo, ei sentään, yritän keksiä jotain parempaa.

BTW, mihin Hiksu (saan kai sanoa Hiksu) on hävinnyt? Häntä ei ole näkynyt vähään aikaan... onko hänellä vielä tenttejä vai mitä?
MizuiroAqua
MizuiroAqua
Ystävystynyt
Ystävystynyt

Viestien lukumäärä : 134
Ikä : 29
Location : Merissä Ocean Melodyn tuntumassa.

http://www.mermaidseira.blogit.fi

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 4 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Hanon-chan Su Huhti 12, 2009 6:04 pm

Haha xD Niin onko Ira nyt tappanut Yukin..? Ei sillä, neiti ei pidä lukua uhreistaan, ei sillä matikkapää riitä *puistatus*

Hmm...lomalla? Vaikkapa poikaystävän luona? Smile
Jag vet inte. Kyllä sä saat sitä Hiksuksi sanoa, mäkin kutun, ja kutsuin jo ekan kahden viikon aikana kun sain tietää neidistä xD
Hanon-chan
Hanon-chan
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 48
Ikä : 30
Location : Wherever I want~

http://raitatossu.net/pachetan

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 4 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Mika Ma Huhti 13, 2009 8:36 am

Sovitaan että jos Princess_Sara ei palaa toukokuun puoliväliin mennessä, Ira on tappanut Yukin. Se on sitten pelaajan valittavissa, koska hän ottaa aiheen puheeksi... (vai oliko Hanon-chanilla ja Ira-sanilla sama pelaaja? Ei meinaa enää pysyä kärryillä... XP)

EDIT:// Hmm... korjaus edelliseen... katsoin käyttäjälistaaja huomasin, ettei Sara häipynytkään tammikuussa vaan helmikuussa. Hänellä onkin siis aikaa kesäkuun puoliväliin, ennen kuin voi varmuudella alkaa sanoa, että hänen hahmonsa ovat kuolleet... *sigh*
Mika
Mika
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 29
Ikä : 29
Location : Lähellä merta

http://www.freewebs.com/talesfromtayklania

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 4 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Ira-san Ma Huhti 13, 2009 6:44 pm

Ok (joo, mä oon sama pelaaja n. 8 hahmolla xD)
Rasittavaa -.-' Pitääköhän vain taukoa? Kun ei todellakaan kuulu mitään vastausta viestiini... Let's see, let's see.
Ira-san
Ira-san
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 16
Ikä : 30

http://raitatossu.net/pachetan

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 4 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Adad Ma Huhti 13, 2009 9:04 pm

Muistakaa että ette voi päättää mitä toisen hahmolle on käynyt! Jos Yuki/Sara ei palaa foorumille 4kk sisällä tunnukset poistetaan, sillä sipuli. Varsinkin kun henkilö ei ole viitsinyt kertoa epäaktiivisuudestaan. Sen sijaan, että tapatte toisen hahmot, keksikää improvisioita. Eihän sen tartte olla juuri rakkaus jolla aqua paranee. Kuten sanottua, hänhän voi ihan hyvin rakastua johonkin toiseen/toinen rakastua häneen joka parantaa hänet. Tai jotain ihme litkuajuotetaan hänelle ja hän paranee? Mitään tiettyä juonta ei OM:ssä ole juuri sen takia, että kaikki pääsevät mukaan eikä pari henkilöä kehitä tiukkaa juonta keskenään ja hyljeksi muita ulos.
Adad
Adad
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 33
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 4 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Yume-chan Ti Huhti 14, 2009 12:25 pm

Siis mehän tehdään vain varasuunnitelmaa, jos Sara ei palaa...Mutta let's see.
Sori Hika tästä xD Ei muistanu yhtäään...^^;

Hohoo, ihmelitkua, hyvä idis xDDD
joo ei, unohdetaan kaikki suunnitelmat!
Yume-chan
Yume-chan
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 30
Location : Karkoitettuna taivaasta :(

http://raitatossu.net/pachetan

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 4 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja AquaRegina-sama Ti Huhti 14, 2009 5:00 pm

Joo-o, tästä tulee kyllä mielenkiintoista... ja kuitenkin, jos Sara ei palaa, jotenkin on selitettävä se, ettei hänen hahmojaan enää näy. Kuten Yume/Hene sanoi, pelkkiä varasuunnitelmiahan nämä vain on.
AquaRegina-sama
AquaRegina-sama
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 29
Location : Merissä haamumaisessa muodossa

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 4 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Qyenna To Huhti 16, 2009 3:03 pm

Pian lähtö. Mulle tuli kuitenkin myös yksi idea ja halusin tulla sen vielä sanomaan etten ite unohda. Carenhan voisi tavallaan puhua Aqualle siis ihan loppujen lopuksi? Caren hieman tietää miltä tuntuu, kun rakastunut, tullut raskaaksi ja saanut tietää petoksesta. Kun Caren tapaa Tsubomin, se tulee järkyttymään ja mä tiedän minkä laulun Caren laulaa... Se laulun sanat sopis Aquaankin elikkä kun Caren joskus tajuaa Aquan tunteet, Caren puhuu sille ja laulaa sen laulun joskus ihan vain Aqualle ja Aqua tajuaa rakkaudesta vähän lisää, aikuistuu ja muuttuu takaisin hyväksi? Esimerkiksi noin ja tossa tapauksessa Yukin katoamista ei tarvitsisi täysin selittää. Yukille tapahtui jotain, jota Aqua ei koskaan saa tietää, mutta se täytyy hyväksyä ja jatkaa eteenpäin.

Mutta heippa, kyyti tuli, leiri alkaa!
Qyenna
Qyenna
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 59
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 4 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Mika Pe Huhti 17, 2009 2:02 pm

Katsotaan. Ihan hyvä idea tuokin. Pidä hauskaa leirillä! Smile
Mika
Mika
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 29
Ikä : 29
Location : Lähellä merta

http://www.freewebs.com/talesfromtayklania

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 4 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Nagisa La Huhti 18, 2009 6:51 am

JJep. Yhdyn edellisiin, tuoss on hyvä ideä :3
Mutta ensin odottelemme, että palaako Sara...
Let's see, ne?
Nagisa
Nagisa
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 14
Ikä : 30

http://raitatossu.net/pachetan

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 4 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Mika La Huhti 18, 2009 6:56 am

Juup. Ihanaa, menen tänään Helsinkiin, kun kummitätini poika saa tänään nimen! Huvittavaa, että hän syntyi tasan viikkoa ennen kuin täytin neljätoista... hän on siis minua kolmetoista vuotta ja viisikymmentäkaksi viikkoa nuorempi! Very Happy Kummitäti lupasi, että jos arvaa yhdenkin pojan nimistä oikein, saa jäätelön! Pikkusiskoni ristiäisissä oli kuulemma ollut pystyssä samanlainen "vedonlyönti", ja serkkuni oli arvannut tarpeeksi lähelle, että oli saanut jätskin! Nykyisin siskoni rakastaa jäätelöä ja vihjaisin hänelle eilen, että paras listata nimiä valmiiksi...
Mika
Mika
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 29
Ikä : 29
Location : Lähellä merta

http://www.freewebs.com/talesfromtayklania

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 4 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Micu Ma Huhti 20, 2009 10:06 pm

Uuh. Ostin tänään kummipojalle leijan. Osaankohan mä enää lennättää leijaa lainkaan. *-* Sen näkee sitten kun pääsen sitä taas moikkaamaan.
Micu
Micu
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 27

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 4 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Mika Ke Huhti 22, 2009 3:51 pm

Koulussa tapahtui tänään jotain ihan pimeetä ja vähän pelottavaakin... kun meillä on lupa ruokatuntisin mennä pääkirjastoon, joka sijaitsee ihan koulun vieressä. Tänään, kun olin aikeissa mennä sinne kaverini kanssa, porukka lähti äkkiä valumaan sieltä takaisin ja sanoivat, ettei kannata mennä. Reksikin tuli hätistelemään kaikkia takaisin, Kysyin äidiltäni, joka on kotitalousopettaja, miksei kirjastoon saa mennä. Syynä oli se, että kirjaston edessä oli joku hullu huumeriippuvainen riehumassa! Yhden toisen kaverini mielestä se oli siistiä, mutta minua pelotti älyttömästi. Äidinkielen tunnilla pelkäsin jatkuvasti, että se hullu tulee koulualueelle ja kotikaupungistani tulee uusi Jokela ja Kauhajoki! Onneksi poliisit tulivat hakemaan sen tyypin pois, enkä usko, että ne päästävät häntä hetkeen pois (se tyyppi oli kuulemma vapautunut vankilasta joku aika sitten).
Mika
Mika
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 29
Ikä : 29
Location : Lähellä merta

http://www.freewebs.com/talesfromtayklania

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 4 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Micu Pe Huhti 24, 2009 5:14 pm

Mika kirjoitti:Koulussa tapahtui tänään jotain ihan pimeetä ja vähän pelottavaakin... kun meillä on lupa ruokatuntisin mennä pääkirjastoon, joka sijaitsee ihan koulun vieressä. Tänään, kun olin aikeissa mennä sinne kaverini kanssa, porukka lähti äkkiä valumaan sieltä takaisin ja sanoivat, ettei kannata mennä. Reksikin tuli hätistelemään kaikkia takaisin, Kysyin äidiltäni, joka on kotitalousopettaja, miksei kirjastoon saa mennä. Syynä oli se, että kirjaston edessä oli joku hullu huumeriippuvainen riehumassa! Yhden toisen kaverini mielestä se oli siistiä, mutta minua pelotti älyttömästi. Äidinkielen tunnilla pelkäsin jatkuvasti, että se hullu tulee koulualueelle ja kotikaupungistani tulee uusi Jokela ja Kauhajoki! Onneksi poliisit tulivat hakemaan sen tyypin pois, enkä usko, että ne päästävät häntä hetkeen pois (se tyyppi oli kuulemma vapautunut vankilasta joku aika sitten).
Hyvä ettei pahemmin käynyt! Smile
Micu
Micu
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 27

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 4 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 4 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa