*:: Ocean Melody ::*
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Muuta höpinää

+19
Maya
Nagisa
Kaito
Coco
NuilNoel
Micu
Adad
Lucy
Hikaru
Hanon-chan
Hene
AquaRegina-sama
EelaAizawa
Tsubomi
AaleAizawa
AkaiAoko
Qyenna
MizuiroAqua
Chiyo
23 posters

Sivu 1 / 4 1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

Muuta höpinää Empty Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Chiyo Pe Maalis 13, 2009 10:05 am

Tulen nyt sitten ilmoittamaan edes tässä, kun en muuta paikkaa keksinyt Very Happy Mulla on nyt kolme hahmoa (Qyenna, Chiyo ja Tsubomi), joista kaksi jälkimmäistä ovat aika usein samassa paikassa samaan aikaan. Oon huomannu, että täällä on muitakin, joilla on useampi kuin yksi hahmo ja välillä samassa topicissa. Qyennan kanssa jäin aluksi epävarmaksi heitänkö johonkin topicciin vai aloitanko oman. Teillä oli hyvin alkanut täällä omia juttuja, enkä halunnut häiritä Smile Mutta tosiaan, Chiyon ja Tsubomin topicceihin saa tulla muitakin etten vallan kaksistaan joudu heidän kanssaan leikkimään Very Happy Ilmotan kyllä topicin nimessä sitten, jos en halua muita sinne Smile Mä en itse tunnista japanin kielisiä kappaleita pelkästään niitä sanoja lukemalla, joten paljastan tässä vielä senkin, että kappale mitä Chiyo ja Tsubomi laulaa tällä hetkellä tuolla rannalla on "Daiji na Takarabako" Smile
Chiyo
Chiyo
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja MizuiroAqua Pe Maalis 13, 2009 11:53 am

Kai sitä nyt muidenkin topicceihin saa tulla, ei sitä muuten saada toimivia tarinoita aikaan. Minun aloittamiini saa ainakin omasta puolestani tulla kuka vaan, ellei sitten tosiaan erikseen ilmoiteta. Tervetuloa vaan Ocean Melodyyn minun puolestani! Smile
MizuiroAqua
MizuiroAqua
Ystävystynyt
Ystävystynyt

Viestien lukumäärä : 134
Ikä : 29
Location : Merissä Ocean Melodyn tuntumassa.

http://www.mermaidseira.blogit.fi

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Qyenna Pe Maalis 20, 2009 4:46 pm

Jee, kiitos Smile Ja toi laulujen sanoja -topicci on loistava! Anteeksi, kun mun hahmot oli yllättävällä tauolla. Opiskelin sisäoppilaitosmaisessa koulussa eli asun viikot koululla ja viikonloput kotona. Koulululla on opiskelijoille vapaasti käytettäviä huoneita ja tietokoneluokka. Harmiksi vain jotkut kymppiluokan pojat (eli siis luokka niille, jotka ei oo päässy yläasteelta läpi, ei oo päässy yläasteelta yhtään mihinkään tai haluaa muuten vaan korottaa peruskoulun arvosanoja) oli jostain pölliny järjestelmänvalvojan tunnukset ja käyny aikuisviihdesivutoilla... Itse poikien rangaistuksista mä en tiedä, mutta yleisesti tietokoneluokka suljettiin kaikilta loppuviikoks. Mulla ei ollu rahkeita pyytää päästä kenenkään opettajan työhuoneeseen opettajan koneelle.. En oikein voi väittää edes sähköpostia niin suureksi syyksi ettenkö olisi voinut odottaa siihen, että pääsen kotiin Very Happy Tällaista hauskaa. Jos Qyenna, Tsubomi ja Chiyo pysyvät uudelleen hiljaa maanantaista lähtien, koululla rangaistaa opiskelijoita edelleen eikä meitä päästetä tietokoneluokkaan.
Qyenna
Qyenna
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 59
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja AkaiAoko La Maalis 21, 2009 2:19 pm

Hyvä tietää, kiitos informaatiosta. Pelkäsin jo, että olit tehnyt Princess_Sarat ja lopettanut... vai onko hän lopettanut? Onko sinulla mitään hajua? Olen yrittänyt kysellä, tuntisiko kukaan häntä livenä, mutta vastauksia ei ole vielä tullut. Haluaisin, että hän tulisi takaisin, hän oli kiva. Sad
AkaiAoko
AkaiAoko
Ylläpito
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 115
Ikä : 29
Location : Sydämeni maailma, jossa musiikki on kaikki kaikessa

http://www.freewebs.com/talesfromtayklania

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Qyenna La Maalis 21, 2009 6:14 pm

Nääh, en mä ihan heti ole lopettamassa, koska tää on mun mielestä mielenkiintoista Smile Tykkään keksiä hahmoja, mutta koska tämä on roolipeli, jätän muille pelaajille mahdollisuuden muokata tai antaa jotain lisää mun hahmoille. Esimerkiksi mä en tiedä itsekään, keitä ovat Chiyon ja Tsubomin äidit tai mihin heidän isänsä kuoli. Enkä mä tiedä sitäkään, mitä Qyennan veljelle tapahtui, missä tämä on tai miksi Qyenna "häädettiin" valtakunnasta pois Very Happy Enkä myöskään oo keksiny varsinaista syytä sille miksei Chiyolla ja Tsubomilla ollut helmiä syntyessään Razz Mua kiinnostaa itseäni saada muun muassa kyseisiin kysymyksiin vastaus edes joskus xD Joten pelailen kyllä ehkä pidemmänkin aikaa ellei kaikki muut kyllästy ja lopeta Smile Hmm.. Voihan sille olla monta syytä, että on pidemmän aikaa pois. Ei pääse koneelle tai ei ole päässyt koneelle ja motivaatio toistaiseksi loppunut. En itsekään tunne Saran pelaajaa henkilökohtaisesti :/ Tästä roolipelistä tiedän ainoastaan adminin, joka aikoo lopettaa hommansa (kai?). Mutta eikös noissa käyttäjien profiileissa ole se "email"-nappi? Sen kautta tietääkseni pystyy lähettämään käyttäjälle foorumin kautta viestin, joka lähetetään käyttäjän sähköpostiin. Jospa koittaisit sen kautta saada Saran pelaajaan yhteyden? Smile
Qyenna
Qyenna
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 59
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja AkaiAoko La Maalis 21, 2009 6:21 pm

Enpä osaakaan keksiä, miksi itsekään haluaisin lopettaa. Varsinkin kun täällä tapahtuu nyt kaikkea jännää, Aqua muuttui pahaksi jne. Onnistuin muuten suostuttelemaan Henenkin, tai pikemminkin Hanon-chanin (sama henkilö) mukaan tähän juttuun, aloittaa kuulemma huomenna.
Hei, kiitos vinkistä! Siis siitä sähköpostijutusta, enpä tullut ajatelleeksikaan! *lyö itseään kevyesti päähän* Ja minäkö olen muka fiksu...

EDIT: Voi itku, katsoin Saran profiiliin eikä siellä ollut hänen sähköpostiosoitettaan. Mutta hetkinen... eikös sitä kysytä rekisteröitymisen ohessa? Eikö sen siis pitäisi mennä sinne automaattisesti??? Ei kai hänen nickiään ole vielä hyllytetty, eihän hänen poistumisestaan vielä neljää kuukautta ole!
AkaiAoko
AkaiAoko
Ylläpito
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 115
Ikä : 29
Location : Sydämeni maailma, jossa musiikki on kaikki kaikessa

http://www.freewebs.com/talesfromtayklania

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Qyenna La Maalis 21, 2009 6:48 pm

Ei mutta siis.. Eiku täh Very Happy En tajunnut. Meinaan siis katso vaikka noita henkilötietoja viestien vierestä. Siinä on tommonen nappi, jonka kautta pitäisi pystyä laittamaan viesti toisen sähköpostiin. Tietääkseni tarkoitus on se, että suojataan henkilötietoja sillä, ettei viestin lähettäjä saa tietoonsa toisen sähköpostiosoitetta. Tämä foorumi siis välittää sen viestin... Very Happy Älä kysy miten, sitä en tiedä. Jokin ohjelmointijuttu.

Hömm.. Mä yritän saada tänne iteltäni vielä pahishahmon. Sen verran mitä oon keksiny lohikäärmevaltakunnasta niin jonkin sitä pitää uhata.. Joten jonkin pitäisi ahdistella Qyennaa Very Happy Vähän on jo ideaa siihen, mutta nimeen sun muuhun tarkempaan tietoon asti en oo saanu sitä vielä kuviteltua.
Qyenna
Qyenna
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 59
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja AkaiAoko La Maalis 21, 2009 6:56 pm

Ei kun oikeasti! Hänellä ei ole muuta kuin profiili- ja yksityisviestinappi profiilissa ja viesteissä! Katso itse!

Aika hyvä idea koettaa tehdä pahiskin. Sitä minäkin halusin yrittää, kun muutin Aquan. Olisn oikeastaan ajatellut, että Aoko ja Aqua palaisivat Itämerelle ja Aqua Regina antaisikin Aquallekin prinsessan helmen, mutta kun Sara nyt katosi, Aqua ei voinut hyvästellä Yukia ja suunnitelmia oli hieman muutettava. Olen yrittänyt yhdellä toisellakin foorumilla ropettaa pahista, mutta se oli vähän vaikeaa... yritän nyt uudestaan.
AkaiAoko
AkaiAoko
Ylläpito
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 115
Ikä : 29
Location : Sydämeni maailma, jossa musiikki on kaikki kaikessa

http://www.freewebs.com/talesfromtayklania

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja AaleAizawa La Maalis 21, 2009 7:08 pm

No kaikki ei laita sitä sähköpostiviesti sen saa laittaa jos haluaa. (Käyttäjätiedoissa on sellainen vaihtoehto)
Saran poissaolo on kyllä outoa, voihan se pitää taukoa tai jos sen koneella on joku virus tai jos se on kipeä.
Aqua pahikseksi on loistava idea. Mahtava kerrassaan.
AaleAizawa
AaleAizawa
Matkalainen
Matkalainen

Viestien lukumäärä : 96
Ikä : 27
Location : Maailma ilman pahuutta Eelan seurassa

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Chiyo La Maalis 21, 2009 7:16 pm

Ahhaa.. Joo ja tajusin nyt vasta, anteeksi. Liian teknistä hommaa mulle Smile Tai elektronista olisi varmaan parempi sana Very Happy Kiitos Aalelle selvennyksestä Smile

Hyvin sulla tällä hetkellä menee, Aoko! Eikä sitä edes huomannut, ettet ollut alunperin noin suunnitellut Very Happy
Chiyo
Chiyo
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja AkaiAoko La Maalis 21, 2009 8:39 pm

No jaa, pitää kai vain odottaa ja toivoa, että Sara tulee takaisin. Vai suostuisikohan joku muu joskus herättämään Saran ja Yukin taas henkiin? Jos ei, pitää kai vain olettaa... en tiedä Sarasta, olen ajatellut oikeastaan lähinnä Yukia, koska hän oli läheisempi Aqualle. En tiedä, vaikka että tämä oli lähtenyt etsimään veljeään jostain eikä ollut halunnut kertoa mitään? Ehkä Aqua sitten päättää jatkaa eteenpäin, jos hänet nyt saadaan takaisin hyväksi. Ja kyllä varmaan saadaankin.

Kiitos kehuista, olen näköjään sitten onnistunut hyvin ropetuksessa! Hyvää tsemppiä kaikille muillekin! Smile
AkaiAoko
AkaiAoko
Ylläpito
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 115
Ikä : 29
Location : Sydämeni maailma, jossa musiikki on kaikki kaikessa

http://www.freewebs.com/talesfromtayklania

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Tsubomi La Maalis 21, 2009 9:50 pm

Joo, mut pelatessa tulee uusia ideoita, joten katsotaan miten tilanne kehittyy Smile Kai tässä nyt jonkin aikaa mennään näin, joten onhan tässä vielä aikaa katsoa, josko Sara tekisi comebackin tai tulisi muuten selvittämään oman tilanteensa täällä eli jatkaako vai ei? Odotellessa ja pelatessa siis Smile

Hmm.. Onko täällä muuten paikalla ketään Pearl Piaren asukkaita? Sehän on vähän kuin motelli? Ajattelin heittää Chiyon ja Tsubomin sinne, koska hotelli tuntuisi kahdelle kodittomalle 13-vuotiaalle liian hulppealta vaihtoehdolta.. Very Happy Kun yksikään mun hahmoista ei tule olemaan kyseisen paikan vakkariasukas (todennäköisesti, Chiyo ja Tsubomi on vielä epävarma minne sijoitan lopullisen asuinpaikan), en viitsi mennä itse luomaan kyseistä paikkaa. Kun Pearl Cafe ja Pearl Piare näyttää olevan kaksi eri paikkaa Smile Jos ei muuta tule, niin luon jonkin sivukadun asuntoalueille kaupunkiin, jonne Chiyo ja Tsubomi saa mennä yrittämään loitsia itselleen suojaa ja sopivaa nukkumapaikkaa. Kihii, tää on hauskaa!
Tsubomi
Tsubomi
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja MizuiroAqua Su Maalis 22, 2009 8:44 am

Voithan aina lähettää ylläpitäjille viestiä/kirjoittaa Melody-toimistoon ja pyytämään tekemään oman alueen Pearl Piarille. Enpä tiedä, menevätkö perille, jos Yuuki on kerta saanut laiskuuspuuskan, hän ei varmaankaan tarkista viestejään kovin aktiivisesti... mutta toivoa saa. Suosittelen enemmän Melody-toimistoa.
MizuiroAqua
MizuiroAqua
Ystävystynyt
Ystävystynyt

Viestien lukumäärä : 134
Ikä : 29
Location : Merissä Ocean Melodyn tuntumassa.

http://www.mermaidseira.blogit.fi

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja EelaAizawa Su Maalis 22, 2009 9:32 am

Niin varmaan voit. Jännät paikat taitaa olla tiedossa no jaa eihän sitä koskaan tiedä. En mäkään haluis lopettaa Ocean Melodyssä (mistäköhän Tsubomi ja Chiyo järkkää asunnon itelleen) Innolla odottelen tulevia tapahtumia ja mietiskelen vähän itsekin jotain. Ja täällä Ocean Melodyssä on hauskaa.
Mitenköhän asiat järkkääntyy loppujen lopuksi. Aqua Reginan käyttäjä osaa esittää hahmoaan tosi hyvin, mun mielestä ainakin tosin en tiedä paljoa animesta enkä ole kuullut ennen Aqua Reginasta, mutta silti se on hyvä esittämään sitä ainakin mun mielestä ja niin kaikki muutkin omia hahmojaan.
EelaAizawa
EelaAizawa
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 16
Ikä : 27
Location : Aalen kanssa, missä vain

http://www.freewebs.com/harryfanclub

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja AquaRegina-sama Su Maalis 22, 2009 10:02 am

No mutta, kiitos kehuista, Eela! Kyllähän täällä kaikki muutkin tosiaan osaavat pelata hahmoillaan tosi hyvin. Ei, minäkään en halua vielä pitkään aikaan lopettaa pelaamista, eihän sitä koskaan tiedä, koska sitä jumalatartakin tarvitaan!
AquaRegina-sama
AquaRegina-sama
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 29
Location : Merissä haamumaisessa muodossa

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Hene Su Maalis 22, 2009 1:52 pm

Ottakaapa huomioon, että Sara on 22-vuotias. Hänellä voi olla vaikka paljon töitä opiskelun kanssa juuri nyt, vaikkapa lopputentti. Silloin ei koneella olla paljoa. Samaten Yuukilla on YO-kirjoitukset meneillään, ja hän tekee muutenkin töitä OD:n kanssa (Yuuki=Hikaru90)
Lisäksi hänhän on etsimässä uutta ylläpitäjää tänne, koska hänellä itsellään ei riitä mielenkiinto tai aika tätä kohtaan. Joku teistähän voisi vaikka yrittää päästä ylläpitäjäksi Very Happy

Eikä roolipelaamista tarvitse lopettaa, jos yksi puutuu joukosta.
Ja Saralla ON sähköpostiosoite, mutta sen löytää hänen OD:n tunnukseltaan. Minäkin voin laittaa hänelle sähköpostia sitä kautta, ja kertoa, että häntä kaivataan täällä :3 Tai muistaakseni jollakulla teistä on tunnus OD:ssä, lähettäkää siellä hänelle sähköpostia ^^

Ja te KAIKKI osaatte pelata hyvin. Ja Hanon-chan liittyy tänään johonkin peliin, hän löyttäytyy Aquan kanssa yhteen xD
Hene
Hene
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 34
Ikä : 30
Location : In my dreamland

http://raitatossu.net/pachetan

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja MizuiroAqua Su Maalis 22, 2009 1:58 pm

Joo, totta puhut, se mitä sanoit Princess_Sarasta. Olisi kiva, jos laittaisit hänelle sähköpostia meidän kaikkien puolesta. Sano ainakin minulta (AkaiAoko ja MizuiroAqua), AaleAizawalta (ja EelaAizawalta) ja AquaRegina-samalta terveisiä (tunnetaan toisemme oikeasti).
Minä olisin halunnut ruveta adminiksi, mutta Yuuki sanoi, että pitää olla vähintään 16-vuotias. Minulla olisi ainakin mielenkiintoa hommaan, tosin tietokoneitten kanssa pelaamisen kanssa on joskus vähän ongelmia...
Tervetuloa vaan pelaamaan, olen odottanut jo koko päivän! Smile
MizuiroAqua
MizuiroAqua
Ystävystynyt
Ystävystynyt

Viestien lukumäärä : 134
Ikä : 29
Location : Merissä Ocean Melodyn tuntumassa.

http://www.mermaidseira.blogit.fi

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Hanon-chan Su Maalis 22, 2009 2:16 pm

Selvä, laittelen hänelle kohta viestiä ^^
Noh, minkä ikäinen olet? Enkai minäkään ole vielä puoleen vuoteen 16-vuotias, ja olen OD:n foorumilla varaylläpitäjä :3 Ainahan asioista voi keskustella. Tänne en halua, itselläni on 9.luokka menossa, valtakunnalliset alkavat, ja muutenkin OD:n lisäksi kolem muuta, ihan yksin/kaverin kanssa tehtyä sivustoa ^^; Aika ei riittäis.. Ja eihän täällä hommat ole ns. pelaamista! EIkä viestejen muokkaaminen, bannaukseen laittaminen, yms. ole niin vaikeaa kuin miltä kuulostaaa :3
Hohoo, pääsin koneelle vasta nyt xD
Hanon-chan
Hanon-chan
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 48
Ikä : 30
Location : Wherever I want~

http://raitatossu.net/pachetan

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja MizuiroAqua Su Maalis 22, 2009 2:22 pm

Olen 14-vuotias, niin kuin näkyy. Minulla on vain yksi aika valmis Freewebsillä tehty tekstisivusto, joten aikaakin on suunnilleen. Tietysti, kun koekausi lähestyy, pitää lukea, mutta en yleensä tarvitse kovin montaa lukukertaa saadakseni hyviä numeroita, eli aikaakin olisi aika paljon. Ja no joo... jos joku vain opettaa sen bannausjutun ym., niin opin kyllä varmaan aika nopeasti! Smile
MizuiroAqua
MizuiroAqua
Ystävystynyt
Ystävystynyt

Viestien lukumäärä : 134
Ikä : 29
Location : Merissä Ocean Melodyn tuntumassa.

http://www.mermaidseira.blogit.fi

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Hanon-chan Su Maalis 22, 2009 2:33 pm

Lähetin Saralle sen viestin.

Hmm, noh, sun pitää lähettää Yuukille viestiä ^^ Mä voisin opettaa sua, kokemusta löytyy OD:n puolelta :3 Ja aikaahan olisi hyvä adminilla olla~
Hanon-chan
Hanon-chan
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 48
Ikä : 30
Location : Wherever I want~

http://raitatossu.net/pachetan

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Tsubomi Su Maalis 22, 2009 2:36 pm

Woo, onko Saran pelaaja niin vanha oikeasti :O Kunnioitettavaa, että jaksaa sitten vielä pelata meidän nuorempien joukossa Smile Eihän tämä roolipeli edes ole pakollinen, että jos jotain on niin jokaisella tietääkseni on ihan oma asiansa milloin pitää taukoa ja muut saavat mukauttaa omaa peliään sen mukaan Smile Sehän se roolipelin jännitystä on, kun aina voi tulla "kesken" kaiken lisää hahmoja tai yksittäisiä hahmoja voi jäädä pois ja koko ajan saa sen vuoksi mukauttaa omaa peliään Smile Aivojen ja mielikuvitusten harjaannuttamista! Kyllä mä Chiyolle ja Tsubomille jonkin paikan keksin, ei siitä ongelmaa nyt sentään tule. Ja yöthän juuri voi hypätä yli Very Happy Jos en muuta keksi niin Qyenna majoittaa siskokset, mutta ihan mielelläni en laittas omia hahmojani samaan. Kolmikko pystyy helposti tajuamaan, että ovat lähtöisin samasta paikasta, mutta Chiyo ja Tsubomi ovat vaaraksi Qyennan menneisyyden paljastumiselle ja Qyennahan saattaa huomata kaksikossa jotain outoa, jos viettää liikaa aikaa niiden kanssa ;D

Ei oo totta, onko lähes kaikki muut täällä alle 16-vuotiata? :O Uusi ahaa-elämys mulle, lähes kaikki vaikuttaa pelaamisen perusteella lähes 16-vuotiailta, koska todellakin täällä on hyviä pelaajia, kuten Hene jo sanoi Smile Kyllä mullakin tarpeeksi aikaa riittäisi adminina olemiseen muttaaaah Very Happy En tiedä onko sitä hommaa luotu mulle. Tuntus oudolta olla jollain tapaa muita "ylempiarvosempi". Iihiik, kauhee diktaattori hei Very Happy
Tsubomi
Tsubomi
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja MizuiroAqua Su Maalis 22, 2009 2:45 pm

Joo, vaikuttaa siltä, että sinä ja Sara olette täällä vanhimmat pelaajat (minkä ikäinen Yuuki olikaan?!).
Kiitos, Hanon-chan, kerrotko, jos hän vastaa?
MizuiroAqua
MizuiroAqua
Ystävystynyt
Ystävystynyt

Viestien lukumäärä : 134
Ikä : 29
Location : Merissä Ocean Melodyn tuntumassa.

http://www.mermaidseira.blogit.fi

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Hanon-chan Su Maalis 22, 2009 2:51 pm

Haha xDD Ei se kamalaa ole, Hene on mm. WnK:n foorumillakin adminina :3 Eikä sitä ihmisistä aina huomaa, eikai Hikakaan OD:n foorumilla vaadi meitä kumartelemaan ja muuttelemaan mielipiteitämme sen vuoksi (sori Hiksu! ^^Wink Eikä kaikki hommat aina sovi kaikille.

Mähän aina luulen ihmisiä paljon vanhemmiksi kuin ne on xDD Eikä siinä nuoressa iässä mitään vikaa ole, päinvastoin ^^ Mielikuvitusta riittänee, Henelläkin vielä. Ja Hene tietää täältä ainakin 3 yli 16-vuotiasta: Yuuki=Hikaru90, Sara ja no, itse täytän tämän vuoden marraskuussa 16 :3 Ja Yuuki on 18-vuotias :3

Tsubomi, jos haluat laittaa Chiyon ja Tsubomin johonkin peliin, missä Quenna EI ole, tervetuloa Henen aloittamaan peliin tuolla Henen asunnossa :3 Sinne tarvitsisin kipeästi pelaajia, muuten ei sekään onnistu DX Että terveuloa vain~

Ja voin laittaa tänne viestiä, sitten kun Sara vastaa :3
Hanon-chan
Hanon-chan
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 48
Ikä : 30
Location : Wherever I want~

http://raitatossu.net/pachetan

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Tsubomi Su Maalis 22, 2009 3:02 pm

Joo, voisin laittaakin Smile Kunhan kaksikko saa ensin hoidettua ilmottautumisensa Melody Academyyn! On kyl pikkasen omituista pelata yksi peli yksinään kahdella omalla hahmolla mutta noooh... Tämäkin pitää tehdä Very Happy Saanpas kiusata omia hahmojani ja tuoda uusia asioita esille ja luoda samalla hetkellisesti "ulkopuolisia" hahmoja, kuten rehtorin ja pari opettajaa Very Happy
Tsubomi
Tsubomi
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja MizuiroAqua Su Maalis 22, 2009 3:31 pm

Lähetin nyt Yuukille sähköpostia jossa kysyin, että olisiko mahdollista ottaa minua ylläpitäjäksi vaikka olen ikärajan alapuolella. Kerron sitten, jos hän vastaa.
MizuiroAqua
MizuiroAqua
Ystävystynyt
Ystävystynyt

Viestien lukumäärä : 134
Ikä : 29
Location : Merissä Ocean Melodyn tuntumassa.

http://www.mermaidseira.blogit.fi

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 4 1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa