*:: Ocean Melody ::*
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Muuta höpinää

+19
Maya
Nagisa
Kaito
Coco
NuilNoel
Micu
Adad
Lucy
Hikaru
Hanon-chan
Hene
AquaRegina-sama
EelaAizawa
Tsubomi
AaleAizawa
AkaiAoko
Qyenna
MizuiroAqua
Chiyo
23 posters

Sivu 2 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 2 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja AaleAizawa Ma Maalis 23, 2009 6:09 pm

"Hauska kuulla, toivottavasti sinut valitaan."
"Toivottavasti Sara vastaa pian."
(Sori tuli lyhyt)
AaleAizawa
AaleAizawa
Matkalainen
Matkalainen

Viestien lukumäärä : 96
Ikä : 27
Location : Maailma ilman pahuutta Eelan seurassa

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 2 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja EelaAizawa Ma Maalis 23, 2009 6:17 pm

[quote="AaleAizawa"]"Hauska kuulla, toivottavasti sinut valitaan."
"Toivottavasti Sara vastaa pian."

(Eela ja Aale vois saada jotain erikoistunteja ja siks ne tulee iltäväivällä koululle takaisin.)
"Koska nää sivut tuli nettiin?"
Mielenkiinnosta kysyn.
EelaAizawa
EelaAizawa
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 16
Ikä : 27
Location : Aalen kanssa, missä vain

http://www.freewebs.com/harryfanclub

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 2 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Tsubomi Ma Maalis 23, 2009 9:13 pm

Äh! Tsubomin viesti jäi kansliassa nyt hieman kesken.... Jatkakaa joo, palaan huomenna asiaan! Yövaksi tuli hiettämään päärakennuksesta ulos, täytyy palailla soluun Smile Koitan huomenna päästä koneelle! Äääh, tää on koukuttavaa xD En viitti olla enää kauempaa, mukava yövaksi anto mulle jo vartin lisäaikaa.. Tasan yhdeksältä ovien pitäs sulkeutua ja oon viä tääl!
Tsubomi
Tsubomi
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 2 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja MizuiroAqua Ti Maalis 24, 2009 6:50 am

Hyvä, että pääset sentään koneelle, minä jännäsin hulluna, että jos se Qyenna/Chiyo/Tsubomi (en ole keksinyt vielä toimivaa lempinimeä, any ideas?) ei nyt pääsekään koko viikkoon koneelle... mutta onneksi pääsit! Very Happy
MizuiroAqua
MizuiroAqua
Ystävystynyt
Ystävystynyt

Viestien lukumäärä : 134
Ikä : 29
Location : Merissä Ocean Melodyn tuntumassa.

http://www.mermaidseira.blogit.fi

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 2 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Tsubomi Ti Maalis 24, 2009 4:25 pm

Hih Smile Periaatteessa mun ei kuuluisi päästäkään, koska rangaistus jatkuu Smile Mutta toisen 10-luokan luokassa on kolme toimivaa nettikonetta, joille voi mennä kouluajan loputtua eli puoli neljän jälkeen. Kaikki ei tiedä, että rangaistuksesta huolimatta näille koneille pääsee, jos vaan uskaltaa tunkeutua toisten kotiluokkaan ;D Joten mun pitäisi päästä vähintään kerran päivässä koneelle Smile Ellei rehtori tajua että näillä koneilla käydään ja päädy kieltämään näitäkin rangaistuksen takia :O Mä uskon että ei ja mä kuulun opiston täysi-ikäisiin opiskelijoihin, joihin ne luottaa enemmän Smile

Ööö... Jos ette muuta keksi, niin voitte käyttää mun hahmojen pelaajasta nimitystä Jensba - mun oikea lempinimeni Very Happy Teidän täytyy vaan muistaa, mitkä hahmot on mun Smile Nyt myös Caren liittyy mun hahmokaartiini! En oo ihan varma kuinka hyvin onnistun pelaamaan Carenilla, mutta kävisikös muille että Caren olisi hieman aikuistuneempi kuin animessa? Smile
Tsubomi
Tsubomi
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 2 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja AquaRegina-sama Ti Maalis 24, 2009 4:31 pm

Luulin kyllä, että aioit ropettaa jotain pahista, mutta Carenkin käy ihan hyvin. Enkä oikein usko, että aikuistuneisuuden asteella on niinkään väliä, kunhan se ei mene liikaa yli... montako sähköpostiosoitetta sinulla muuten on?

Kiinnostaisi kyllä tietää, kuka rekisteröityi sisään käyttäen nimeä Aqua Regina? Samaa hahmoa ei varmaankaan voi ropettaa kaksi eri henkilöä, minä se en nimittäin ollut... mahtoikohan käyttäjä lukea hahmoesittelyjä ennen kirjautumista?
AquaRegina-sama
AquaRegina-sama
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 29
Location : Merissä haamumaisessa muodossa

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 2 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Tsubomi Ti Maalis 24, 2009 4:40 pm

Kyllä mä pahiksenkin teen... Very Happy Pelaan usealla hahmolla. Nojaa, en usko sen haittaavan kunhan pelaan kaikilla ja osaan pitää hahmojen luonteet erillään. Alunperin mun ei pitänyt kehitellä kuin vielä yksi pahis, mutta hetken mietittyäni mä huomasin tarvitsevani Carenia.. Menisi liian hankalaksi, jos pyytäisin jotakuta muuta olemaan Caren ja selittämään sitten mitä haluan itse Carenista. Kröhöm... Kun tajusin sen, että yhdellä sähköpostilla voi rekisteröidä vain yhden nickin, loin uuden sähköpostiosoitteen ihan vain tätä varten Smile Joten vielä täytyy luoda kaksi lisää... Tuhlausta joo, mutta.. suostun olemaan vaikka tarpeeksi tyhmä tehdäkseni niin Smile

En tiedä.. Ihmettelin myös rekisteröityjää "Nanami-san", kun Luchia on jo erikseen... Tietty voihan se sukunimenä tarkoittaa jotakuta muuta, mutta silti hassu Smile No, sinä olit kuitenkin ensimmäinen Aqua Regina täällä eikä kukaan voi sun paikkaasi siitä viedä kuitenkaan.
Tsubomi
Tsubomi
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 2 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja AquaRegina-sama Ti Maalis 24, 2009 4:47 pm

No, tuota omistautuneisuutta on pakko ihailla. Onpa sitten ainakin valinnanvaraa, kun joku kyselee osoitettasi! Smile

Totta, minäkin ihmettelin sitä. Ja suoraan sanottuna oikein odotin, että hän alkaisi kirjoittaa viestejä, halusin nähdä, mitä hänellä on oikein mielessään. Ehkä tämä uusi Aqua Regina vaihtaa nimeä tai jotain, en tiedä... anteeksipyyntö, jos kyseinen henkilö lukee tätä joskus.
AquaRegina-sama
AquaRegina-sama
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 29
Location : Merissä haamumaisessa muodossa

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 2 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja EelaAizawa Ti Maalis 24, 2009 5:02 pm

Samaa mieltä omistautuneisuudestasi, Tsubomi.
Voi olla, että se vaihtaa nimeä.
Kunpa Sara vastaisi pian Yuukille tai Yuuki Aokolle/Aqualle.
(Lyhyt)
EelaAizawa
EelaAizawa
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 16
Ikä : 27
Location : Aalen kanssa, missä vain

http://www.freewebs.com/harryfanclub

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 2 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Tsubomi Ti Maalis 24, 2009 5:03 pm

Kiitos.. kai Very Happy

Infoan tässä, että päivitin Tsubomin viestin loppuun kansliassa. Erotin jälkikäteen kirjotetun viestin välilyönnillä, joten on helppo löytää se minkä on jo lukenut ja mikä on uutta jatkoa!
Tsubomi
Tsubomi
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 2 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja AkaiAoko Ti Maalis 24, 2009 5:56 pm

JIPII! Niin kuin varmaan huomasitte, niin Yuuki vastasi postiini ja minä olen nyt uusi admin! Ei sillä, että kehuskelisin, mutta olen nyt vain niin innoissani!
Hene, äitini oli vähän huolissaan, että jos täällä foorumilla vaikka sattuukin jotain, esim. jotakuta haukutaan tmv., niin voidaanko minua vetää oikeuteen tmv., koska en ole hoitanut hommaani? Epäilin, ettei kai sentään, kai siitä olisi kerrottu, mutta miten on?


Viimeinen muokkaaja, AkaiAoko pvm Ti Maalis 24, 2009 8:35 pm, muokattu 1 kertaa
AkaiAoko
AkaiAoko
Ylläpito
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 115
Ikä : 29
Location : Sydämeni maailma, jossa musiikki on kaikki kaikessa

http://www.freewebs.com/talesfromtayklania

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 2 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Qyenna Ti Maalis 24, 2009 6:01 pm

Öööö.. Ei? Very Happy Ei mun mielestä ainakaan. Ensinnäkään mun mielestä täällä ei oo ketään semmosta, joka haukkuis tai ylipäätään ketään joka ottaisi niin nokkiinsa, että poliisisedälle asti menisi Razz Jos nyt kuitenkin niin pitkälle mennään, vastuu on sillä joka käyttäytyy typerästi. Tollasessa tapauksessa mikään ei liity suhun mitenkään, sähän olet myös vain ihminen Smile
Qyenna
Qyenna
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 59
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 2 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja AaleAizawa Ti Maalis 24, 2009 6:05 pm

Olen samaa mieltä kuin Qyenna, Aoko.
Ja ONNEA uudelle Adminille.
Mitä Adminin tehtäviin muuten kuuluu?
AaleAizawa
AaleAizawa
Matkalainen
Matkalainen

Viestien lukumäärä : 96
Ikä : 27
Location : Maailma ilman pahuutta Eelan seurassa

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 2 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Hikaru Ti Maalis 24, 2009 7:27 pm

AaleAizawa kirjoitti:Olen samaa mieltä kuin Qyenna, Aoko.
Ja ONNEA uudelle Adminille.
Mitä Adminin tehtäviin muuten kuuluu?
Uusien alueiden luonti, porttikiellot, viestein seilailu mahdollisten väärinkäytösten perässä, foorumin viestien editointia, käyttäjien asetukset... kaikki mitä adminilta voi olettaa! Hene on edelleen moderaattori ja valvoo (kun jaksaa) toisten viestejä. Aiokolla ei kuitenkaan uskoisi olevan kauheata taakkaa muun kuin sääntöjen, uusien alueiden ja tunnusten poiston kanssa. Foorumin siisteyden kannalta kannatan epäaktiivisten tunnusten poistoa, mutta lähetän yleensä sähköpostia rekisteröinti osoitteeseen ennen tunnuksen poistoa. Odotan yleensä sen yhden kokonaisen kuukauden lisää, jonka jälkeen poistan tunnukset.

Sarasta. En tiedä mihin hän on mennyt. Sähköposti on luultavasti piilotettu muilta käyttäjiltä, koska niin voi halutessaan tehdä! Saran tunnus poistettiin OD:n alkuperäisellä foorumilla, koska hän käytti Sara_Orange princessin kaltaista nikkiä, eikä duplikaatio nikit ole sallittuja. (annoin hänelle YLI kuukauden aika avaihta anikin)

Toisin sanoen Nanami ja uusi Aqua ovat jo rekisteröityessään tehneet sääntöjä vastaan... katsonpa heti asian selväksi.

Uusia alueita saa ehdottaa, joten niitä ei tarvitse yksikseen pohdiskella. Alueiden täytyy kuitenkin olla kannattavia.

Kiitos henelle puolieni pitämisestä. Minulla todellakin oli YOt joita tsressailin ja panikoin. En ole välkyin luonnon lapsi. Tällä hetkellä äikästä tulossa C ja psykologista harmillinen B. (pisteen päässä C:stä) ENkku ja matikka vielä pimennossa, mutta pelkään pahoin hylsyjä...

Miksi minulla ei ole aikaa?
- Kone huutaa kriittisessä tilassa lisää tilaa (kone pitää uudelleen järjestellä ym)
- Ocean Dreamersin kakkos version päivitys ottaa aikansa, kun ei meinaa jaksaa.
- Uusiin kouluihin hakua, kesätöiden hakua ym
- ylioppilas juhlien/lukion päättö juhlien suunnittelua
- muut harrastukset; lukeminen, kirjoittaminen ja TV + ulkoilu
- Animen katselu, johon uppouduin aina päiviksi kerrallaan
- sivujen päivitykset tappaa viikoiksi burnoutiin, koska teen kerralla pari tiedostoa joiden kokoamisessa ja siirrossa menee hermot...
- Olen huomannut olevani kyvytön hienoihin ulkoasuihin viime päivinä -> laiskuus ja alemmuus kompleksi
- Myös poikaystäväni kaipaa mesessä aikaa
- olen nykyään aina väsynyt ja kärttyinen



Että mjoopati joo, koittakaa ymmärtää. Ja kyllä olen 18 vuotias. Iän näkee profiili tiedoisssa. Täytän huhtikuussa 16pv 19-vuotta. Minulla ja Qyennalla on n.4kk ikäeroa. (hän on syntynyt -89 joulukuussa, minä -90 huhtikuussa)

Zaukkis~
Hikaru
Hikaru
Ylläpito
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 34
Location : Haltia Maa

https://ocean-melody.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 2 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja AkaiAoko Ti Maalis 24, 2009 8:34 pm

Hikaru: Huh huh, kuulostaa tosissaan siltä, että luovuit hommastasi ihan aiheesta. Sympatiani ovat sinun puolellasi. Kyllä se tilanne varmasti parantuu siitä ajan kanssa, älä kiirehditä asioita! Tsemppiä jatkoonkin! Smile

Hene: Voitko neuvoa, miten voi tehdä uuden alueen (niin kuin Pearl Café tai Merenalainen maailma) foorumille? Chiyo/Tsubomi/Qyenna/Caren pyyteli Pearl Piaria ja ajattelin tehdä sen, mutta en ihan älynnyt vielä noita hallintatoimintoja...

Qyenna, Aale: en alunperinkään ollut tuota mieltä, äitini vaan oli huolissaan. No joo, pakko myöntää, vähän alkoi huolettaa, kun hän mainitsi sen, mutta todellakin uskoin, että siitä olisi mainittu ilmoitusta jätettäessä.
AkaiAoko
AkaiAoko
Ylläpito
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 115
Ikä : 29
Location : Sydämeni maailma, jossa musiikki on kaikki kaikessa

http://www.freewebs.com/talesfromtayklania

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 2 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Hikaru Ti Maalis 24, 2009 9:12 pm

Uuden alueen luonti:

mene valikkoon yleinen ylläpito ja kohtaan kategoriat ja foorumit. Uusi alue luodaan niistä "+" merkeistä. Tarvittavat asetukset ovat:

foorumi tyyppi: foorumi
foorumin nimi: *nimi tähän*
liittyy seuraavaan: |
Sijoita tämä foorumi seuraavan jälkeen : *foorumi jonka alle uusi foorumi tulee*
Copy forum permissions : esittäytymiset
foorumin status: avoin
OK ja OK. Uusi alue on valmis.

Foorumilla pitäisi jo olla Pearl Piari.
Hikaru
Hikaru
Ylläpito
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 34
Location : Haltia Maa

https://ocean-melody.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 2 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Hene Ke Maalis 25, 2009 12:14 pm

Minä kyllä käyn täällä modetoimassa Smile Ei pelkoa. Valtakunnaööiset kokeet kyllä lähestyvät, mutta tulen pakolla tänne ^^

Hiksu, muhun voit aina luottaa Very Happy Mä arvasin/tiesin tuon YO-kirjotukset asian, en mäkään kävis täällä. Lähetin muuten siitä Saran nickistä OD:n foorumilla viestiä, miksiköhän ei vaihtanut...?

Ah, AkaiAoko, en kerennyt neuvomaan xD Noh, antaa Hikan neuvoa~ nytten siis.

Ja mäkinhän voin kassa sitä OD2:sta tehdä :3
Hene
Hene
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 34
Ikä : 30
Location : In my dreamland

http://raitatossu.net/pachetan

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 2 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Hikaru Ke Maalis 25, 2009 1:02 pm

hene:

Hän kaiketi piti taukoa foorumilta, tai säikähti ja ajatteli ettei tule enää foorumille mokomien pelottavien nimen muutos uhkien vuoksi ;3 (ja btw. EIkö Sara HAHMO ole 22-vuotias. Uskon, että Saran porfiilin ikä 22 on oikean Saran ikä)

Olisi ihan kiva jos joku muukin päikyttelisi OD2. (pääasiassa ne asiat kuntoon mitä ollaan kitisty jne) Mulla on kauheita paineita ton "kysy hahmolta" viekun kanssa, kun en ole sarjaan niinkään perehtynyt ja kamalan vaikeita kysymyksiä tupsahtelee. ehhe. Nojaa. Olen aina jättänyt aukkoja vastauksiin.

Käyn täällä aina silloin tällöin. Huomasin ainakin Qyenna, Hene ja Aokon ropeilut mielenkiintoisiksi. Qyennalla ainakin on eläväisiä hahmoja!

Muistakaa säännöt ;3!

Ja tänne pulina boksernaan voi luoda erilaisia uusia topsuja tarpeiden mukaan. Esim.. "koulu" jonne voitte tunkea kaikenmaailman koulu höpöötykset! Tai sitten rekisteröidytte ocean dreamersin omalle foorumille juttelemaan muutakin kuin ropetusta.
Hikaru
Hikaru
Ylläpito
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 34
Location : Haltia Maa

https://ocean-melody.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 2 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Hene Ke Maalis 25, 2009 2:58 pm

Haha, mä aattelinkin xDD Njääh, eikai me niin pelottavia siellä olla?!

Eli jos mä päikkään sitä...? Hohoo, saattanu huomatakkin sen ;3 kyyllä niihin kysymyksiin osaa vastata, jos jotakin tietää MMPPP:stä ^^

Very Happy Kiitusta. Säännöt luetaan, hei koulustakin vois jutella täällä!!
AkaiAoko, ideoita!! xD
Hene
Hene
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 34
Ikä : 30
Location : In my dreamland

http://raitatossu.net/pachetan

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 2 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Qyenna Pe Maalis 27, 2009 11:18 am

Ah, ruotsin koe ohi <3 Tainno lähdin sieltä jo tunti sitten mut kuitenkin Very Happy Läpi pitäisi mennä ja se onkin se tavoite. Joo, jotta ei koulutopiciin kuuluvaksi jutuksi mene, niin se pääasia, mistä ajattelin kysyä ensin muiden mielipidettä. Mun pahishahmoni alkaa olla valmis.. Mulla on kaks vaihtoehtoa, miten asian kanssa teen. Nimittäin, haluaisin käyttää Mikarua Very Happy En kyseisellä nimellä, mutta Mikarun kuvaa eli ulkonäköä siis. Hanonin ja myös Luchian viestit on viitannu siihen, että heillä on tietoa jotain PURE-kauden tapahtumista.. Voinko käyttää Mikarun ulkonäköä, joka on siis kaikille täysin tuntematon VAI tunnistavatko merenneidot ja Aqua Regina, jos käytän Mikarun ulkonäköä? Smile Jos te ette tyksi mun ajatuksistani, käytän vaihtoehtoa kaksi. Muuten on oikeastaan vaihtoehto kolme.. Jos te päätätte, että merenneidot plus Regina tunnistaa Mikarun ulkonäön, keksin jonkun syyn miten se mun pahis ihmisenä on ihan ku Mikarun kaksoisolento? Very Happy

Ideoita kehiin vain.. Vai luovunko tästä ajatuksesta täysin?
Qyenna
Qyenna
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 59
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 2 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja AkaiAoko Pe Maalis 27, 2009 11:52 am

Siis... tarkoitatko MikArua (sitä tyttöä) vai MikErua (enkeliä)? Kummin vaan, pahiksesi olisi siis Mikarun (kirjoitit Mikaru, joten käytän nyt sitä, korjaa jos on väärin) kaksoisolento, mutta ei kuitenkaan hän, niinkö? Kyllä se kai minun puolestani sopii... kunhan mainitset selvästi esittelyssä, että hahmosi ja animessa esiintynyt henkilö eivät ole yksi ja sama. Mahdoinkohan nyt ymmärtää kaiken oikein?
AkaiAoko
AkaiAoko
Ylläpito
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 115
Ikä : 29
Location : Sydämeni maailma, jossa musiikki on kaikki kaikessa

http://www.freewebs.com/talesfromtayklania

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 2 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Qyenna Pe Maalis 27, 2009 1:42 pm

Äh, siis joo, Mikaru, se tyttö Smile No en mä tiedä onko se sen kaksoisolentokaan.. Riippuu ihan siitä onko animen Mikaru/Mikeru jutut tapahtunut Ocean Melodyn merenneidoille vai ei Very Happy Mutta kuitenkaan siis ei todellakaan animen Mikaru. Ei se Mikarun ulkomuoto ole edes mun pahikseni "oikea" muoto.. Tai ehkä onkin, riippuu nyt miten muut haluavat ajatella tämän Mikaru asian - onko animen Mikarua ollut olemassa vai ei. SIIS mä haluan Mikarun kehon, ulkonäön, enkä muuta siitä Smile Nimikin vaihtuu, en siis aio käyttää Mikarun nimeä kuitenkaan. Joo, oikeilla jäljillä olit Aoko!
Qyenna
Qyenna
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 59
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 2 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja AkaiAoko La Maalis 28, 2009 9:30 am

Joo, eiköhän se käy, Luchia saattaa ehkä tunnistaa ulkomuodon ja järkyttyä, mutta se taitaa oikeastaan riippua hänen pelaajastaan itsestään. Idea on kyllä sinänsä hyvä. Muista nyt kuitenkin pelata kaikilla hahmoillasi, et ole aloittanut vielä Carenillakaan...
AkaiAoko
AkaiAoko
Ylläpito
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 115
Ikä : 29
Location : Sydämeni maailma, jossa musiikki on kaikki kaikessa

http://www.freewebs.com/talesfromtayklania

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 2 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Qyenna La Maalis 28, 2009 12:15 pm

Joo, kyllä muistan Smile En ole pelannut vielä Carenilla, koska halusin tehdä hänelle profiilin ensin ja katsoin parhaaksi tehdä sen vasta kotona (eli joskus tänään). Koulussa menossa koeviikko ja olin muutenkin liikaa koneella ja jos olisin profiilia ruvennut tekemään hahmolle siinä samassa, en olis lukenu ruotsiin ollenkaan Very Happy Hätäilin sillon viikolla vaan sen verran, että rekkaamalla varasin hahmon itelleni. Olin pahis ;D
Qyenna
Qyenna
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 59
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 2 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Lucy Ma Maalis 30, 2009 3:23 pm

Jees, mun hullu pahikseni on luotu! Lucy on kaikkien vihollinen xD Sain myös ratkaistua tän Mikaru-asian itsestäni miellekkäästi Very Happy Luchia ja kumppanit voi vapaasti tunnistaa Mikarun hahmon, sillon kun Lucy siihen joutuu. Nojaa.. Enää mun pitää keksiä miten saan Lucysta avatarin. Ihan normia Hotarun (siis Lucyn kehohan on Hotaru Sailor Moonista Very Happy) kuvaa en oikein viitsis ottaa xD
Lucy
Lucy
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 20

Takaisin alkuun Siirry alas

Muuta höpinää - Sivu 2 Empty Vs: Muuta höpinää

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa