Kiireinen työ päivä
4 posters
Sivu 4 / 4
Sivu 4 / 4 • 1, 2, 3, 4
Vs: Kiireinen työ päivä
"Ai miten niin joko?" Aqua voihkaisi, mutta Aoko keskeytti.
"Aale, sinun on varmaan parasta tutkia nämä molemmat", hän sanoi ja osoitti Aquaa ja Yukia. Hän vilkaisi hieman Saraa. "Entäs sinä? Sinäkin näytät voipuneelta."
"Aale, sinun on varmaan parasta tutkia nämä molemmat", hän sanoi ja osoitti Aquaa ja Yukia. Hän vilkaisi hieman Saraa. "Entäs sinä? Sinäkin näytät voipuneelta."
"Joo, me voitimme kaikki meridemonit, mutta kaikkien olisi varmaan parasta käydä tarkastuksessa lääkärillä ihan vain varmuuden vuoksi", Aale sanoi.
Esim:Agua ja Yuki ovat menettäneet paljon verta ja Agualla on kuumetta
Ihmiset ovat voineet loukkaantua, ja Aoko ja Sara ovat väsyneitä, Aale sanoi.
Esim:Agua ja Yuki ovat menettäneet paljon verta ja Agualla on kuumetta
Ihmiset ovat voineet loukkaantua, ja Aoko ja Sara ovat väsyneitä, Aale sanoi.
AaleAizawa- Matkalainen
- Viestien lukumäärä : 96
Ikä : 28
"Nimeni on kylläkin Aqua eikä Agua", Aqua sanoi kohteliaasti. "Entä sinä?" Kysyessään hän samalla palautui oikeaan muotoonsa. Oli melkein sääli luopua uudesta puvusta, mutta mitäs tuosta. Lainassahan se oli alunperinkin ollut. Hän otti Aokon Seashell Locketin kaulastaan ja ojensi sen takaisin tytölle. Aoko antoi Aqualle takaisin omansa, mutta Aqua huomasi, että tytön ilmeessä oli jotain outoa. Silmät näyttivät tavallista vakavimmilta ja hänen otsansa oli rypyssä. Näytti melkein siltä, kuin hän olisi yrittänyt ottaa selville jotain, mikä oli erittäin syvällä ja lukittu hänen sisäänsä. Mistä nyt tuuli?
"Ai anteeksi ja minun nimeni on Aale", Aale sanoi myös kohteliaasti.
"Minä voin tarkistaa kaikki", Aale sanoi.
Hän tarkisti ensin Aquan ja sanoi "ei hätää tarvitset vain lepoa".
Sama juttu oli kaikilla Aale huomasi.
"Alkaa olla myöhä mennään kaikki nukkumaan" Aale sanoi.
"Minä voin tarkistaa kaikki", Aale sanoi.
Hän tarkisti ensin Aquan ja sanoi "ei hätää tarvitset vain lepoa".
Sama juttu oli kaikilla Aale huomasi.
"Alkaa olla myöhä mennään kaikki nukkumaan" Aale sanoi.
Viimeinen muokkaaja, AaleAizawa pvm Pe Helmi 13, 2009 6:31 pm, muokattu 1 kertaa
AaleAizawa- Matkalainen
"Hyvä idea, minua väsyttää hirvittävästi", Aqua sanoi ja nousi seisomaan. "Taidan tästä lähteä kotiin..."
"Aqua."
Aqua kääntyi ympäri ja huomasi Aokon tarttuneen käsivarteensa näyttäen yhä vakavalta.
"Minulla on sinulle asiaa, joten voinko tulla käymään luonasi huomisaamuna? Asia on erittäin tärkeä. Tarkemmin ajatellen voisitte tulla kaikki."
"Aqua."
Aqua kääntyi ympäri ja huomasi Aokon tarttuneen käsivarteensa näyttäen yhä vakavalta.
"Minulla on sinulle asiaa, joten voinko tulla käymään luonasi huomisaamuna? Asia on erittäin tärkeä. Tarkemmin ajatellen voisitte tulla kaikki."
"Minä yritän tulla, siis jos kutsu koski minuakin, Aale sanoi haukotellen.
AaleAizawa- Matkalainen
Sara nyökkäsi. "Minäkin taidan tästä lähteä, tarvitsen paljon lepoa tämän toipuakseni tästä taistelusta." Sara sanoi.
Yuki nousi ylös ja horjahteli vähän aikaa. "Minunkin on parasta palata kotiin lepäämään, pitää vain käydä ensin hakemassa kitarani Pearl cafesta, ennen sitä." Yuki sanoi.
Yuki nousi ylös ja horjahteli vähän aikaa. "Minunkin on parasta palata kotiin lepäämään, pitää vain käydä ensin hakemassa kitarani Pearl cafesta, ennen sitä." Yuki sanoi.
Princess_Sara- Matkalainen
- Viestien lukumäärä : 89
Ikä : 38
Aoko nyökkäsi.
"Melodystreetin kerrostalo, asunto 15." Hän katsoi Aquaa. "Siinähän sinä asuit?" Aqua nyökkäsi vieläkin hieman hämillisen näköisenä. "Okei, tavataan sitten siellä huomisaamuna, kaikki."
"Melodystreetin kerrostalo, asunto 15." Hän katsoi Aquaa. "Siinähän sinä asuit?" Aqua nyökkäsi vieläkin hieman hämillisen näköisenä. "Okei, tavataan sitten siellä huomisaamuna, kaikki."
Sivu 4 / 4 • 1, 2, 3, 4
Sivu 4 / 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa