*:: Ocean Melody ::*
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Koulu – ihanaa vai kamalaa?

+10
Mitsuki
EelaAizawa
Hene
Adad
MizuiroAqua
Hanon-chan
Qyenna
Hikaru
AaleAizawa
AkaiAoko
14 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Koulu – ihanaa vai kamalaa? - Sivu 2 Empty Vs: Koulu – ihanaa vai kamalaa?

Viesti kirjoittaja Luchia_princess Su Huhti 19, 2009 2:55 pm

Susan kirjoitti:Moi Luchia_princess! Haluaisin kysyä,että miksi se sun paras kaveri Susa on sairaalassa??

Aa, joo voin kyllä kertoa. Niin Susa-parka on sairaalassa koska on niin hirveän alipainoinen, on ollut jo kauan siellä, yli puolivuotta, vaikka kun se sinne joutu sen oli määrä olla siellä muutama päivä tai viikko...Eipä ole palannut. Höh... Odotan kyllä innolla, että susa pääsee sairaalasta pois.

Niin muuten meidän luokalla oli ala-asteella 31 oppilasta, nyt ylä-asteella luokalla on 21 oppilasta.
Luchia_princess
Luchia_princess
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 36

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulu – ihanaa vai kamalaa? - Sivu 2 Empty Vs: Koulu – ihanaa vai kamalaa?

Viesti kirjoittaja Hikaru Su Huhti 19, 2009 9:40 pm

Susan kirjoitti:Nyt tulee jälleen kysymys,mutta tällä kertaa liittyen tokariin:Sain joulu todistukseen uskonnosta kympin ja kaverit sanovat leikillään,että minusta tulee pappi. Minua se ärsyttää,mutta en kehtaa kertoa siitä. Pitäisikö minun välittää siitä pappi jutusta jotenkin vai annanko asian olla????

Ei kannata välittää. Kuten sanoit, he sanovat sen leikillään, ja leikki on aina leikkiä. En minäkään ole kovin uskonnollinen, mutta kaikki opot ovat sanoneet, että minulle sopisi papin (tai muun kristillisen työn ala) vaikka ei kiinnosta. Uskonto on mullakin 9. Ei se numerokaan aina kerro oikeaa osaamista, riippuu opetajasta ja koulusta. Usko omiin kykyihis, voisin sanoa. Pääasia, että et anna pikku asioiden haitata mieltä sunny
Hikaru
Hikaru
Ylläpito
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 34
Location : Haltia Maa

https://ocean-melody.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulu – ihanaa vai kamalaa? - Sivu 2 Empty Vs: Koulu – ihanaa vai kamalaa?

Viesti kirjoittaja Qyenna Ma Huhti 20, 2009 11:44 am

Joo, ei kaikkia pelleilyjä kannata ottaa tosissaan Smile On mustakin kaavailtu pappia, mutta ei se ole mun alaa Very Happy Seurakuntatyö ja siitä nimenomaan diakonia mua itseäni kiinnostaa. Otetaan vitsit vitsinä, varsinkin nää kavereiden väliset Smile Ku voi ihan olla, että omat kaverit ajattelee että toinen ymmärtää vitsin ja siitä vitsaillaan jonkin aikaa jos ei jaksa. Jos ei tykkää vitsistä, siitä pitäisi voida sanoa omille kavereille. Kun mua on jotkut kaveripiirin vitsit rupenu kyllästyttään, oon sanonu siitä ja pian löytyykin jo uusi vitsi Smile Ja siitä hikkeleimasta. Onko se nyt sitten niin paha? Se tarkoittaa vain sitä, että oot sitten joidenkin mielestä niin hyvä, että he ovat kateellisia Very Happy Kantsii pitää kiinni omasta koulumenestyksestään ja omasta tulevaisuudestaan, johon ne numerot enemmän tai vähemmän vaikuttaa.
Qyenna
Qyenna
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 59
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulu – ihanaa vai kamalaa? - Sivu 2 Empty Vs: Koulu – ihanaa vai kamalaa?

Viesti kirjoittaja AaleAizawa Ma Huhti 20, 2009 3:25 pm

Susan ei kannata ottaa asioita liian vakavasti, ne pelleili vaan ja ainoastaan.
No, mun olot ei oo parantunu yhtään, siitä yhdestä eelan tänne lähettämästä viestistä.
Jos mahdollista ne vaan kiusaa mua enemmän sillee piilotyylillä.
Opet ei osaa tehdä mitään asialle, äiti on puhunu sille.
No onneksi tilanne saattaa parantua kun siirryn ylä-asteelle.
No nyt me puuhaillaan luokkisten parissa, kauhuluolaa suunnittelee osa meidän luokkalaisista pojista, ne on suunnitellu sinne jotain matoja ja vastaavaa vilkaisin niiden suunnitelmia ohi kulkiessa, itse menen Buffettiin myymään karkkia ja limsaa.
Siitä tulee hauskaa toivottavasti, ainakin kun ei näe muita meidän luokkalaisia.
Sinne tulee myös erilaisia kisoja esim. missikisat ja muotinäytös.
Pojat on misseinä missikisoissa ne on keksiny itelleen nimet esim yksi on madam Katherine, ja joku toinen oli Lady Miranda ja yks oli myös Neiti Pamela muitakin oli...
AaleAizawa
AaleAizawa
Matkalainen
Matkalainen

Viestien lukumäärä : 96
Ikä : 27
Location : Maailma ilman pahuutta Eelan seurassa

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulu – ihanaa vai kamalaa? - Sivu 2 Empty Vs: Koulu – ihanaa vai kamalaa?

Viesti kirjoittaja Hene Ke Huhti 22, 2009 11:13 am

Joo, mun isääkin on kututtu papiksi, meijän luokalla, sisäpiirivitsi xDD
Näyttää kuulemma papilta, en jaksa välittäää~ EIkä kannatakkaan :3

HUH HUH!!
Valtakunnalliset kokeet on melkein ohitseeeeh!!
Enää saksan -.-' Matikka oli vaikea, yhyy.
Mitenkjöhän mä selviän YO-kirjotuksista sitten, jos näissä menee jo hermot?!

*gotta complain, sorry!*
Hene
Hene
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 34
Ikä : 30
Location : In my dreamland

http://raitatossu.net/pachetan

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulu – ihanaa vai kamalaa? - Sivu 2 Empty Vs: Koulu – ihanaa vai kamalaa?

Viesti kirjoittaja Micu Pe Huhti 24, 2009 5:19 pm

Hene kirjoitti:Joo, mun isääkin on kututtu papiksi, meijän luokalla, sisäpiirivitsi xDD
Näyttää kuulemma papilta, en jaksa välittäää~ EIkä kannatakkaan :3

HUH HUH!!
Valtakunnalliset kokeet on melkein ohitseeeeh!!
Enää saksan -.-' Matikka oli vaikea, yhyy.
Mitenkjöhän mä selviän YO-kirjotuksista sitten, jos näissä menee jo hermot?!

*gotta complain, sorry!*
Valtakunnalliset on kuule paaaljo helpommat kun YOt. Ja Lukiossa varmaan sit ihan alusta asti tsemppaat kunnolla niin hyvin se menee! Et vaan yhtään ala lipsumaan kuten mä tein. Ja jos ei meinaa jaksaa, sano opettajille että ne auttaa sua asian yli ^^
Micu
Micu
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 27

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulu – ihanaa vai kamalaa? - Sivu 2 Empty Vs: Koulu – ihanaa vai kamalaa?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa