*:: Ocean Melody ::*
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Koulu – ihanaa vai kamalaa?

+10
Mitsuki
EelaAizawa
Hene
Adad
MizuiroAqua
Hanon-chan
Qyenna
Hikaru
AaleAizawa
AkaiAoko
14 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Koulu – ihanaa vai kamalaa? Empty Koulu – ihanaa vai kamalaa?

Viesti kirjoittaja AkaiAoko Ke Maalis 25, 2009 8:28 pm

Elikkäs, toivottiin tämmöistä topiccia, joten toteutin nyt sen. Täällä voi jutella omista koulukokemuksista, miten kauheaa tai mahdollisesti kivaa siellä on. Numeroista voi kertoa, kerrata jälki-istuntopainajaisiaan tai merkintöjään tai kertoa hauskoja juttuja, mitä luokassa on tapahtunut. Omakohtaisista kokemuksistani kerron myöhemmin, teen tämän aika kiireessä.
AkaiAoko
AkaiAoko
Ylläpito
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 115
Ikä : 29
Location : Sydämeni maailma, jossa musiikki on kaikki kaikessa

http://www.freewebs.com/talesfromtayklania

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulu – ihanaa vai kamalaa? Empty Vs: Koulu – ihanaa vai kamalaa?

Viesti kirjoittaja AaleAizawa Ke Maalis 25, 2009 8:41 pm

Meidän luokkalaiset pojat ainakin meluaa voisi sanoa koko ajan, vaikka opettaja kieltääkin. Onneksi siihen tottuu ajan myötä.
Itse en ole koskaan ollut jälkiistunnossa.
No, meidän luokalla ei oo oikein tapahtunut mitään paitsi, kun me pidettiin kirpputori, se oli pidemmän päälle tylsää, mutta olihan siellä mukavaakin.
Luokksikset meidän pitäisi järjestää joskus keväällä.
Kuolussa on pidemmän päälle ihan mukavaa.
Varmaan mukavaa kuulla, millaisia koulukokemuksia muilla on.
Mulla on kyllä hauskojakin kokemuksia, No kerran meidän musiikinopettaja raivostui meidän luokkkalaiselle pojalle ja komensi meidän luokan ulos ja sano et ei jaksa enää, ei ihme ku se poika ei totellu opettajaa, se käski kolme kertaa sulkee kännykän ja kun se ne oli sanonu, ilmankos sen pojan kännykkä alko soida.
Tää päivä oli tavallinen koulupäivä, mutta musiikinopettaja sai taas kerran rähjätä meidän luokan pojille, sellasta se on meidän luokassa.
Tää topicci on ihan kiva, voi kirjotella koulutapahtumista.
AaleAizawa
AaleAizawa
Matkalainen
Matkalainen

Viestien lukumäärä : 96
Ikä : 27
Location : Maailma ilman pahuutta Eelan seurassa

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulu – ihanaa vai kamalaa? Empty Vs: Koulu – ihanaa vai kamalaa?

Viesti kirjoittaja Hikaru Ke Maalis 25, 2009 10:07 pm

Ite jännitän matematiikan ja engalnnin YO tuloksia. Eihän siinä mitään jos joutuu syksyllä uusimaan ne, mutta olisihan se kiva lakkikin saada!

Hain 24.3 uusiin kouluihin. Hain HAMK sosionomi alalle, tikkurilaa sosionomi alalle, hyvinkäälle sosionomi alalle ja viimeisenä mikkeliin sosiaali alalle vanhus/päihdetyöhön. Muuten keskityn lastentarhaopettajan linjaan. 20.3 Hain myös hämeenlinnan tavastiaan sosiaali- ja terveys alalle. Lapsien kanss atarkotus tulevaisuudessa hääriä. Hehe. Tosin erotyis lastentarhaopettajista on pulaa, joten sekin ammatti olisi voinut olla han hyvä valinta. En tosintiedä kestääkö mun hermot sellasten jässiköiden kanssa, kun jo kotonaki noihi "erityis" lapsiin välillä kilahtaa, että pakko mennä omaan huoneesene piiloon. Hehe : DDDD

Muuten mulla ei tietääkseni olekkaan koulua. Vasta toukokuussa sitten mahdolliset lakkiaiset jos hyvin menee. n_n
Hikaru
Hikaru
Ylläpito
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 34
Location : Haltia Maa

https://ocean-melody.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulu – ihanaa vai kamalaa? Empty Vs: Koulu – ihanaa vai kamalaa?

Viesti kirjoittaja Qyenna To Maalis 26, 2009 4:26 pm

Koulu <3 Tai pikemminkin KEO <3

Muut kertonu enemmän koulukokemuksista, mutta mä valistan pienen esittelyn mun koulustani Very Happy Ihan vain, koska tykkään omasta koulustani eikä se ole ihan normitavallinen koulu ;D Juu elikkä. Karkun evankelinen opisto on SLEY:n (Suomen Luterilainen Evankeliumiyhdistys) omistama yksityinen koulu. Evankelisia opistoja on Suomessa enemmänkin, mutta jokainen on erilainen ja niitä yhdistää kristillinen arvopohja ja se, että ne on kansanopistoja. Sana kansanopisto meinaa sitä, että ne koulut ovat vapaita kaikille täysi-ikäisille (nuoremmatkin kyllä pääsee rehtorin luvalla), ne tarjoavat asumismahdollisuuden, ruokaa ja muita vapaa-ajan aktiviteetteja. Karkussa toimii lukiolinja, karkun kymppi, erälinja, gospellinja, raamattukurssi ja teologikurssi. Lukiolinja toimii aikuisopetussuunnitelman mukaan eli kursseja pitää suorittaa vain 44, jos aloittaa alaikäisenä niin 48. Ne neljä lisäkurssia tulee, koska alle 18-vuotiaana aloittavilla on pakollista yksi liikunta, yksi terveystieto ja yksi musiikki + yksi kuvis TAI kaksi kurssia jompaa kumpaa. 18-vuotiaana aloitteleville nekään ei ole pakollisia. Joten jee, musta tulee ylioppilas ILMAN että mä joudun suorittamaan sitä 75 kurssia Very Happy 48 riittäisi, mutta mulle niitä kursseja tulee kuitenkin 60+, koska alotin normaalissa päivälukiossa. KEO on monella tapaa mahtava paikka, mutta selkeitä plussia mainittakoon: ilmainen asuminen soluissa/muissa asuntoloissa, jotka on rivitalon kaltaisia kahden hengen huoneessa (yksiöitä on rajoitetusti ja yksiöstä joutuu maksamaan pienen korvauksen - mut kyl kämppiksen kans on ihanaa!), ilmainen aamupala, luonas, päiväkahvi ja päivällinen (asuntolaissa on pieni keittiö, joissa sen oman iltapalan voi tehdä jos tarttee) ja suurta plussaa aktiviteetit. On näytelmäkerhoo, gospelii, raamiksia, kuntosali ja ohjattu palloilu läheisellä toisella opistolla, rantasauna, järvi+ranta, opistolla on omat veneet joilla saa halutessaan mennä soutelemaan ja opistolla ihan opiston alueella on myös omat tennis-, sulka-, jalkapallo- ja koripallokentät sekä minigolfrata ;D Löytyy myös frisbeegolfrata, joka on vaikeeta. Järvessä saa uida ja on siä nyt näin talvisaikaan ollu avantokin. Täällä ei tosiaankaan tylsisty! Lisäksi on aina muita enemmän tai vähemmän lyhytkestoisimpia kerhoja sun muita ja silti pitäs läksytkin joskus tehdä Smile Ja tosiaan asuntoloista löytyy myös telkkari. Ruoka on täällä järjettömän hyvää, huomattavasti parempaa kuin tavallinen kouluruoka ja meillä on joka päivä myös jälkkäriä Razz Se, miksi kouluruoka on tasokkaampaa johtuu ihan siitä, että tämä on yksityinen koulu eli meidän ruoka ei tule sieltä mistä normaalisti yleisiin kouluihin. Meillä ne tehdään oikeesti alusta asti itse eikä niin että jossain tehdään paljon ja lähetetään ruokaa muille kouluille. KEOlla on runsaasti keittiöllä väkee. On erikseen emäntä, leipuri ja keittäjät yms. ;D On se ihanaa joka aamu herätä aamupalalle, jossa AINA (paitsi perjantaisin) on tuoretta lämmintä itsetehtyä leipää <3 Muuten opiskelun arki ei pahemmin eroa. Paitsi jokainen aamun ensimmäinen tunti alkaa lyhyellä aamuhartaudella, ruokatunnin lopuksi on 10 min päivähartaus (ja se ruokatunti on oikeasti tunnin mittainen Very Happy) ja opettajat on uskossa. Se näkyy positiivisella tavalla opetuksessa Smile Ja kyllä, bilsassa opetetaan silti opetushallituksen määräämät asiat evoluutiosta. Ero ehkä täällä se, että aina kun tulee näitä katselmukseen riippuvia asioita, opettaja aina sanoo "asia kuuluu opettaa näin, mutta saa uskoa eri tavalla, mutta näin vain pitää opettaa". Koska meillä on pitkä ruokatunti, koulupäivä loppuu vasta puoli neljä. Tosin meillä on myös 20 minuutin välitunnit xD Toisaalta mein kaikki oppitunnit on kaksoistunteja, joiden välissä ei virallisesti ole taukoja (opettajat pitää kyl silti 5-10 minuutin tauon josain puoles välis xD) ja jokaista ainetta kohden on 6 kaksoistuntia viikossa. Maanantai ja perjantai on lyhimmät koulupäivät. Maanantaina koulupäivä alkaa vasta klo.10:10, mutta loppuu puol neljään ja perjantaina koulu loppuu klo.11:30 (jollon on ruokailu ja pääsee lähtee Very Happy) eli on vaan kaks oppiainetta sinä päivänä Very Happy Tämä johtuu siitä, että opiskelijoita on ympäri Suomea, jotkut on sieltä Rovaniemeltä tai kauempaakin, ja useimmiten viikonlopuksi lähdetään kotiin ja jotkut tulee sunnuntaina, jotkut vasta maanantaina takas opistolle. Opistolle on suht helppo tulla pidempääkin, koska 2 km päästä opistosta on juna-asema. Opiskelijakortilla pääsee 3 eurolla Tampereelle junalla ;D Jostain kumman syystä joskus sitä tulee lähdettyä viikolla käymään siellä, kun se on niin helppoa xD Koska täällä asuu myös alaikäisiä, pitää olla sääntöjä ja valvojia. Ma - pe täällä on yövaksi eli kouluviikot on aina joku aikuinen, joka on vastuussa kaikista. Päärakennus suljetaan klo.21:00, jolloin pitää lähteä viimeistään lähteä opiston koneilta, klo:22:00 pitää telkkari, musiikki ja keskustelu hiljetä nukkumisen mahdollistavalle tasolle ja klo.23:00 alkaa täyshiljasuus ja sillon viimeistään pitää olla omissa kämpissä. Jos tietää tulevansa esim. Tampereelta vähän myöhemmin, siitä pitää ilmoittaa ajoiss yövaksille, ettei se huolestu Smile Yövaksin täytyy myös sikäli tietää, ketkä ihmiset ovat paikalla. Jos sattuu esim. tulipalo, olis hyvä tietää et onko kaikki pelastettu vai ei Very Happy Jup. Muista linjoista sen verran, että kympillä siis joko suoritetaan yläaste loppuun tai parannetaan arvosanoja, erälinjalta valmistutaan eräoppaiks, gospellinjalla perustetaan bändi tai koulutetaan soololaulajaks eli kun täältä gospellinjalta lähtee pitäs olla tiedossa kenties jostain levytyssopimus ;D ja raamattukurssilla evästetään raamattua ja saadaan todistus siitä. Teologikurssi on syvällisempi kuin raamattukurssi, painotetaan teologiaa ja se vaatii että on käyny vähintään avoimessa yliopistossa teologian perusopinnot.

Hieno ja laaja paikka on siis, vaikkei oppilaita ole yhteensä kuin jotain vähän yli sata Smile Luokat on pieniä, esimerkiksi meitä abeja on tasan 12 Very Happy Jollakin kurssilla taasen voi olla vaikkapa vain 2 oppilasta ja silti se järjestetään. Enintään yhdellä kurssilla kuitenkin on noin 20, mut useimmiten vähemmän. Tääl on jättefin. Oon kasvanu ja sosiaalistunu tosi paljon täällä eikä täällä tunneta koulukiusaamista. Täysin nollatoleranssi ja siihen puututaan oikeasti heti. Opettajat välittää Smile Ne kysyy miten menee ja jää oikeesti kuuntelemaan miten menee Very Happy Yks opettaja tulee aika usein kattoon mein soluun salkkarit, ku se tykkää meistä niin paljon xD Asun siis solussa, tosin mä ja mun kämppis muutetaan viel ennen lukuvuoden loppua mataleenaan, yhteen rivitaloasunnoista. Ystäväni Anna asuu siellä ja annan kaksi kämppistä haluaa muuttaa soluun ja me luvattiin vaihtaa niiden kans paikkoja Smile Mut täällä on kämppien suursiivoukset meneillään (vahataan lattiat yms.), minkä takia täällä joutuu ihmiset muuttaan pariks päiväks välillä muualle. Me saadaan vakinaisesti vaihtaa vasta, kunnes mein solu ja niiden mataleenan kämppä on vahattu ettei tarvi moneen kertaan muuttaa Very Happy En jaksa muistella liikaa aiempia kouluja. Ala-asteella kiusattiin, yläasteella kiusattiin. Lukiossa ei niinkään, mutta HETI vuosi sitten kun mun omat kaverit lähti, sain kiusaajia uudestaan niskaan. Täällä KEOlla mä oikeesti ekaa kertaa nautin siitä opiskelusta ja opiskeluympäristöstä Smile Ja se näkyy! Mun oli enkku vitonen edellisessä lukiossa, täällä taasen se opettaja on yli-ihana ja ekasta enkun kokeestani täällä sain seiskan! Very Happy Wuhuu, way to go! Elämäntilanne ja opiskeluympäristö on täysin yhteydessä siihen mitä tuloksia sitten saa. Oon koulu on ihanaa kannattaja siis ;D
Qyenna
Qyenna
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 59
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulu – ihanaa vai kamalaa? Empty Vs: Koulu – ihanaa vai kamalaa?

Viesti kirjoittaja Hanon-chan To Maalis 26, 2009 4:27 pm

Mulla on yläasteen yhdeksäs luokka, eli peruskoulun viimone luokka, kesken.
Tässä tänään oli ensimmäinen valtakunnallinen, eli Taloustietokilpailu. Lisää on luvassa, silloin Hene,Hanon-chan ja Riku ovat vähemmän täällä. Sorruin eilenkin tulemaan tänne ja menipäs se koe hyvin. Saan varmaan kutosen, yhyy. Ryven itsesäälissä -.-' Ja saksan valtakunnallinen pelottaa: osaan tunnilla asiat, mutta unohdan ne kokeessa. SItten siinä kokeessa on essee! luetun ymmärtäminen! kuullun ymmärtäminen! kielioppia!
...eli toisin sanottuna mitenköhän paljon ressaan YO-kirjotuksia, jos nyttenkin oon hermoromahduksen partaalla...?!

Päättötodistuksesta mulla ei oo hajuakaan, että millanen siitä tulee. Lukiota en pelkää, ihan kiva vaan päästä sinne :3 Ja mullahan on jo ammatti valittuna: musta tulee ekaksi lääkäri ja sitten mä erikoistun psykiatriksi. Tadaa, 12 vuotta vielä opiskelua+työtä peruskoulun ja lukion päälle -.-' Hohohoo, kunnianhimoa ei puutu.
Hanon-chan
Hanon-chan
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 48
Ikä : 30
Location : Wherever I want~

http://raitatossu.net/pachetan

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulu – ihanaa vai kamalaa? Empty Vs: Koulu – ihanaa vai kamalaa?

Viesti kirjoittaja MizuiroAqua Su Maalis 29, 2009 12:22 pm

Minä olen seitsemännellä luokalla. Voisi ehkä sanoa, että olin vähän rauhallisempi vielä vuosi sitten, mutta tultuani yläasteelle olen kokenut melkoisen muodonmuutoksen. Ei, ei ulkonäössäni, mutta luonteessani. Oli minua toruttu joskus 1-4. luokalla, viidettä en muista (minua kiusattiin silloinkin, eli en mene takuuseen rauhallisuudestani), mutta edes kuudes. Silloin käyttäydyin kyllä kunnolla, mutta kun tulin seitsemännelle, siitä tuli täyttä painajaista. Jouduin luokkaan, johon oli kerätty ehkä kaikkien ala-asteiden pahimmat häiriköt ja kiusaamisestani oli kirinyt huhuja ja nyt siinä oli mukana puoli koulua. Varmaan siitä tietää koko kaupungin nuorisokulttuuri. Minusta tuli rääväsuu, joka hermostuu pienimmästäkin ärsykkeestä ja nyt olen ansainnut itselleni jo 20 minuuttia jälki-istuntoa. Saan istumista vain, jos saan tunnin täyteen, mutta minua hävettää. Olen aina saanut hyviä numeroita ja yrittänyt käyttäytyä hyvin, mutta nyt minulla on jo lähes puolet jälki-istuntokiintiöstä täynnä! Minä yksinkertaisesti vihaan koulua! Se on kamalaa.
MizuiroAqua
MizuiroAqua
Ystävystynyt
Ystävystynyt

Viestien lukumäärä : 134
Ikä : 29
Location : Merissä Ocean Melodyn tuntumassa.

http://www.mermaidseira.blogit.fi

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulu – ihanaa vai kamalaa? Empty Vs: Koulu – ihanaa vai kamalaa?

Viesti kirjoittaja Hikaru Su Maalis 29, 2009 8:14 pm

Ku kahtelee Henen kuvia, niin hene kyllä näyttää lääkärille. Mä tuun sit rassaan sua ku valmistut psykiatriks. hehee. kuuntele emun tarinoita ufoista ;3 No ei sentäs :3
Hikaru
Hikaru
Ylläpito
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 34
Location : Haltia Maa

https://ocean-melody.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulu – ihanaa vai kamalaa? Empty Vs: Koulu – ihanaa vai kamalaa?

Viesti kirjoittaja Adad Ma Maalis 30, 2009 3:31 pm

Jee!!! Mie pääsi matikasta YOs läpi. Tosin ihan A:lla joka oli kahen pisteen päässä B:stä, mutta pääasia on että saan lakin. Vielä odottelen tässä englannin tuloksia, pelottaa ihan sikana, ette osaa arvatakkaan!! Pitäkää miulle peukkuja, lakki merkitsee mulle paljon! Olisin ensimmäinen meiti suvussa ja haluan kovasti olla ylpeyden aihe vaarille, kun meidä suku on vähä tunnetusti... vajaa alyinen XD no ei, mutta siis kukaan ei ole niin korkeasti itteään lukenut. Paithi mummon(iskän puolelta) veli oli lääkäri :3 mutta siis ihan tästä MUN suvusta : DDDD
Adad
Adad
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 33
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulu – ihanaa vai kamalaa? Empty Vs: Koulu – ihanaa vai kamalaa?

Viesti kirjoittaja Qyenna Ma Maalis 30, 2009 3:41 pm

Hyvä hikatin!!! Very Happy Toivotaan että edes jotkut saa sen lakin ees joskus ;D Voidaan olla ylpeitä et on ees joitakin Suomen toivoja sentään olemas Smile Mulla peukut pystyssä ja mä oon varma et kyl sä sen lakin saat Smile Mees vaan jo cittariin ostamaan sen ellet oo jo ostanu!

Wihii, ilohehkutuksia täältäkin Smile Viimein tuli tieto, pääsen muuttamaan mun kämppiksen kans huomenna Annan luokse Mataleenaan! Eli semmoseen rivitalokämppään opiston alueella. Mun kuolumatka on joku n. 10 metrii.. Ja nyt se lyhenee n.5 metriin JES! Very Happy Mun mielestä se rivitalokämppä on kans hiano <3
Qyenna
Qyenna
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 59
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulu – ihanaa vai kamalaa? Empty Vs: Koulu – ihanaa vai kamalaa?

Viesti kirjoittaja Hene Ma Maalis 30, 2009 5:50 pm

HYVÄ HIKA!<33 Kyllä se sulla meni hyvin, usko pois Wink peukut on pystyssä, molemmat.

Haha, siitä vain ^^ Ei haittaa, tuleepahan sitten työtä xDD Ai että mä näytän lääkäriltä? Mielenkiintoista...jo toinen tai kolmas joka sanoo noin ^^
Hene
Hene
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 34
Ikä : 30
Location : In my dreamland

http://raitatossu.net/pachetan

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulu – ihanaa vai kamalaa? Empty Vs: Koulu – ihanaa vai kamalaa?

Viesti kirjoittaja Adad Ma Maalis 30, 2009 5:56 pm

No joo Very Happy semmonen söötti lääkäri blondi tyttö. Voin kuvitella että hoitasit nuoria ja pikkusia Very Happy tai no.. kaikkia! "seuraava potilas" Very Happy
Adad
Adad
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 33
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulu – ihanaa vai kamalaa? Empty Vs: Koulu – ihanaa vai kamalaa?

Viesti kirjoittaja Hene Ma Maalis 30, 2009 6:00 pm

*nauraa* Tää menee kyllä jo offailuksi xD
Hihi, vuoronumero, kiitoos! Ja vastaanotollehan voi sitten käppäillä tuossa 16 vuoden kuluttua, varmaankin Ouluun päin ^^
Hene
Hene
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 34
Ikä : 30
Location : In my dreamland

http://raitatossu.net/pachetan

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulu – ihanaa vai kamalaa? Empty Vs: Koulu – ihanaa vai kamalaa?

Viesti kirjoittaja AkaiAoko Ma Maalis 30, 2009 6:10 pm

Congratz, Hika! Anteeksi, etten nyt rupea pitempiä sepustuksia tekemään, te muut veitte kaikki vuorosanat suustani...
AkaiAoko
AkaiAoko
Ylläpito
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 115
Ikä : 29
Location : Sydämeni maailma, jossa musiikki on kaikki kaikessa

http://www.freewebs.com/talesfromtayklania

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulu – ihanaa vai kamalaa? Empty Vs: Koulu – ihanaa vai kamalaa?

Viesti kirjoittaja EelaAizawa Ma Maalis 30, 2009 6:13 pm

Hyvin näyttää koulu sujuvan kaikilla paitsi Aokolla, viesteistä päätellen.
Mun koulupäivä on samanlaista, kun meillä on musiikkia kuulee rähjäystä, muuten koulussa tosin menee ihan mukavasti, sain äikän kokeista ysin, huomenna on fysiikan koe, jännitän sitä, ja sit torstaina on matikankoe.
Meillä on mukava opettaja, joka yrittää saada poikia hiljenemään, mutta miten kun ne on ku yks apinalauma, kiltisti sanottuna, paitsi pari, mut ei siit enempää.
Muuten koulussa menee tosiaan ihan mukavasti. Kuolu on kuitenkin kamalaa, vaikka on siellä joskus ihan mukavaa, nyt meidän luokka puuhastelee dokumenttien parissa, tytöt on yks ryhmä meitä on 10. Arvatkaa mistä me tehdään.
MUODISTA sanalla sanoen, laajemmalti se oli muotinäytös ynnä haastattelu.
Ensiksi oli muotinäytös jossa pojat katsoivat, sen jälkeen haastateltiin kahta mallia ja kuvaajaa. Tosi kivaa ja mä sain vaan soittaa radiota. Ärsyttävää, varsinkin kun tiedän miksi ne laitto mut siihen hommaan, ne ei vaan pidä minusta, ja se on tullu selväks monta kertaa, ensiksi ne ei istu mun vieressä ruokalassa, eikä tuu mun kaa samaan pukkariin liikassa ellei oo pakko. Siinä syyt miksi en pidä koulusta.
EelaAizawa
EelaAizawa
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 16
Ikä : 27
Location : Aalen kanssa, missä vain

http://www.freewebs.com/harryfanclub

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulu – ihanaa vai kamalaa? Empty Vs: Koulu – ihanaa vai kamalaa?

Viesti kirjoittaja Adad Ma Maalis 30, 2009 6:30 pm

EelaAizawa kirjoitti:Ärsyttävää, varsinkin kun tiedän miksi ne laitto mut siihen hommaan, ne ei vaan pidä minusta, ja se on tullu selväks monta kertaa, ensiksi ne ei istu mun vieressä ruokalassa, eikä tuu mun kaa samaan pukkariin liikassa ellei oo pakko. Siinä syyt miksi en pidä koulusta.

Tiedän tunteen. Mua kiusattiin ala-asteelta aina yläasteelle. EI aina niin rajusti, mutta sellanen piilo vittuilukin oli kauheeta. Jätettiin aina viimenesä ryhmiin valittaessa jäljelle, ei huolittu pariks, jouduin aina opettajien kanssa liikkuu ku en saanu kaveria jonka kanssa olla. Ryhmä töissä sain kaikki paska hommat jne. Anteeksi kiroilu. Onneksi kaikki nyt viimeistään lukiossa vähän helpotti! pig

Ja aina sanotaan, että pitäs opettajille puhua jos syrjitään ym. Mutta milläs haluat kertoa kun tillanne vaan pahenee siitä? Mä kerroin maikalle yläasteella, ku mua oikeesti kiusaamalla kiusattiin, yks tyttö porukka. Ja asia vaan meni huonommaks ja samassa kaveriki alko jo haukkumaan, ku lavertelin hänen kavereistaan.. No Että kylläpä nää opettajat auttavat tosi paljon koulussa! Suspect

Kaikesta kiusaamisesta mulla jäi huonoitsetunto : D Yirätn sitä tässä nykyään kohotella. En esim voi uskoa, että miten mun poikaystävä niin intohimosesti voi rakasta amua ja kehua kanuniiksi, jos skoles oon saanut täysi päinvastaisen kuvan, lähemmäs vastenmielisen Very Happy
Adad
Adad
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 33
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulu – ihanaa vai kamalaa? Empty Vs: Koulu – ihanaa vai kamalaa?

Viesti kirjoittaja Mitsuki Pe Huhti 17, 2009 1:37 pm

Meidän oman opettajan tunneilla on aina hyvin hiljaista (lukuun ottamatta muutamia poikia),mutta sen sijaan toisten opettajien tunneilla on hirveä meno päällä.Mistä tämä johtuu?
Mitsuki
Mitsuki
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 27

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulu – ihanaa vai kamalaa? Empty Vs: Koulu – ihanaa vai kamalaa?

Viesti kirjoittaja Mika Pe Huhti 17, 2009 2:00 pm

Todennäköisesti luokanvalvojallanne on enemmän auktoriteettia teihin (=luokka kunnioittaa luokanvalvojaanne enemmän) kuin muita. Vai voiko asia johtua siitä, että luokanvalvojanne pitää parempaa kuria kuin muut?
Mika
Mika
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 29
Ikä : 29
Location : Lähellä merta

http://www.freewebs.com/talesfromtayklania

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulu – ihanaa vai kamalaa? Empty Vs: Koulu – ihanaa vai kamalaa?

Viesti kirjoittaja Mitsuki Pe Huhti 17, 2009 2:33 pm

meidän luokanvalvoja pitää kuria mutta hänen joka tunneillaan on hauskaa joka tunti luokassa saa nauraa käkättäää sen vitseille
Mitsuki
Mitsuki
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 27

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulu – ihanaa vai kamalaa? Empty Vs: Koulu – ihanaa vai kamalaa?

Viesti kirjoittaja Susan Pe Huhti 17, 2009 3:52 pm

Totta. Olen Mitsukin luokkakaveri. Ja meiän ope on niin kiva et täytyy puhuu TOSI kovaa et se sanoo et keskittykääs niihi tehtävii. Ja sit viel pari kysymystä:Montako oppilasta on teiän luokalla?? Meiän luokalla on 26. Ja sit viel se toinen kysymys: Jos oon koko vuoden aikana saanu yhen seiskan enkä yhtää siit huonompaa ni oonko sillo hikke?? Vastatkaa ainakin toho vikaan kysymykseen....
Susan
Susan
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 10
Ikä : 27

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulu – ihanaa vai kamalaa? Empty Vs: Koulu – ihanaa vai kamalaa?

Viesti kirjoittaja AkaiAoko La Huhti 18, 2009 5:55 am

Meidän luokalla on 21 tai 22 oppilasta, en ole ihan varma. Ja kukaan ei ole hikke, vaikka saisi kuinka hyviä numeroita. Itse en ole koskaan saanut todistukseen kahdeksaa matalampaa numeroa enkä pidä itseäni hikkenä. Tuleeko hikke muuten sanasta hikari vai hikipinko? Jos se meinaan tulee sanasta hikari, olen sitä mieltä, ettei kannata suuttua, jos joku nimittää niin. Hikari nimittäin tarkoittaa japaniksi valo...
AkaiAoko
AkaiAoko
Ylläpito
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 115
Ikä : 29
Location : Sydämeni maailma, jossa musiikki on kaikki kaikessa

http://www.freewebs.com/talesfromtayklania

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulu – ihanaa vai kamalaa? Empty Vs: Koulu – ihanaa vai kamalaa?

Viesti kirjoittaja Luchia_princess La Huhti 18, 2009 6:26 am

Okei kerron kaiken alusta lähtien.^^ Elikkäs kun aloitin ala-asteen aurinko paistoi, joka antoi mukavan alun mun koulun käynnille, mutta olin hirveän vastuuton, johtuen hiukan vanhemmistani, sillä kukaan ei ollut ikinä kotona lähdin kouluun tai tulin koulusta. Kaikilla oli aina kiire. (Surullista...) Ja monia onnettomuuksia sattui varsinkin mulle, oon aina ollut hirveen sählä, kerran nimittäin kun äiti tuli kotiin niin se sai melkein sydärin, kun multa valu verta päästä aika pahasti. No kuitenkin asiaan, koska olin vastuuton jäin jäkkään pari kertaa läksyjen unohtelusta, ensimmäiseen jälkkääni nukahdin, eikä opettaja kehdannut herättää kuin vasta jälkän luppuessa. (Ilmeisesti olin jotenkin liikuttava tapaus...No olin aika tyhjäpää.)
Kuitenkin koska näin kävi, niin äiti päätti jäädä kotiin tekemään lasitöitä, kun menin toiselle luokalle. Äidillä meni ihan hyvin olla käsityöläis yrittäjä, ja nykyisin aika kuuluisakin, ja hänen palkkansa on hirveän suuri verrattuna silloin kun oli siellä ihme työpaikassa (joku toimisto tai jokin, iso paikka se kuitenkin oli...) Mutta kuitenkin, minusta tuli hiukan täsmällisempi, muistin läksyt ja en ollut sellainen tyhjäpää enään.
Neljännellä luokalla minulle kävi vähän köpelösti kun kaikki luokalla olleeni kaverit eivät halunneet enään olla kavereitani. Jäin ihan yksin, kunnes yksi tyttö meidän luokalta sanoi haluavansa olla mun kanssa, ja niin se tyttö olikin mun paras kaveri koko loput ala-aste ajat. Ja outoa minusta oli se kuinka jotkut pojat kiinnostuivat minusta, kun olin ns. niin eristäytynyt.
Vasta kuudennella luokalla aloin oikeesti lukea kokeisiin ja opiskelemaan ja arvo sanat nousivat seiskan ja ehkäpä jopa kuutosen paikkeilta 8½...Ope oli todella ylpeä, vaikkakin tämä parannus johtui siitä, että olin aika tyytymätön itseeni, ja halusin näyttää muille, että minäkin osaan.^^ Onnistui tosi hyvin, kun lähdin ala-asteelta meidän luokan ope kätteli poikia ja halasi tyttöjä, mun kohalla se alko itkemään. (En tiiä, tulikohan sillä ikävä mua kun se on pyytänyt mua muutamia krtoja tulemaan ala-asteelle opettamaan mangan piirtoa pikkuisille.^^)
Nyt olen ylä-asteella kasiluokkaa käyn seiska luokka oli aika kauhea. Kuitenkin nyt kun menin kasille parhaat kaverini eräs Reea ja Susa tulivat samaan kouluun kanssani. Olen 8j-luokalla susa ja reea ovat 7j'llä. En todellakaan tiedä pitävätkö mun bestikset yhtään musta, mutta kumma kyllä, nykyisin ainakin reea (susa on sairaalassa toosi pitkään Sad ) tulee usein koulussa juttelemaan mulle (siis aina kun se näkee mut) vaikka sillä on ihan hirveesti kavereita muutenkin. Ilmeisesti en ole aivan yhdentekevä sille. Toisaalta olen harkinnut luokalle jäämistä, että pääsisin samalle luokalle Reean ja Susan kanssa, ja saisin yhden armollisen vuoden lisää olla ylä-asteella. Valitettavasti en uskalla tehdä sitä, koulussa on ihanaa! Mä en vielä yhtään tiedä mitä mun pitäis tehä mun tulevaisuudella. Mutta haluaisin ehkä opettajaksi... Paraskoulu aine on ollut aina kuvaamataito. (Minulla on siitä 10 tokarissa.) Nykyisin pidän myös äidinkielestä ja uskonnosta. Inhokki aineet Ruotsi! Matikka! ÄÄÄÄÄK!! En vaan osaa... Kuitenkin tälläistä se siis on, seuraavaksi kun täytän kesäkuussa 15 menen siis ysille seuraavaksi.

(Anteeksi jos meni dramaattiseksi mutta näin se menee...)
Luchia_princess
Luchia_princess
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 36

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulu – ihanaa vai kamalaa? Empty Vs: Koulu – ihanaa vai kamalaa?

Viesti kirjoittaja Susan La Huhti 18, 2009 5:31 pm

Nyt tulee jälleen kysymys,mutta tällä kertaa liittyen tokariin:Sain joulu todistukseen uskonnosta kympin ja kaverit sanovat leikillään,että minusta tulee pappi. Minua se ärsyttää,mutta en kehtaa kertoa siitä. Pitäisikö minun välittää siitä pappi jutusta jotenkin vai annanko asian olla????
Susan
Susan
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 10
Ikä : 27

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulu – ihanaa vai kamalaa? Empty Vs: Koulu – ihanaa vai kamalaa?

Viesti kirjoittaja Mitsuki La Huhti 18, 2009 8:01 pm

välitätkö oikeesti siit pappi jutust ? Anteeks se oli vaa sellast leikkii
Mitsuki
Mitsuki
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 27

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulu – ihanaa vai kamalaa? Empty Vs: Koulu – ihanaa vai kamalaa?

Viesti kirjoittaja Luchia_princess Su Huhti 19, 2009 9:42 am

Susan kirjoitti:Nyt tulee jälleen kysymys,mutta tällä kertaa liittyen tokariin:Sain joulu todistukseen uskonnosta kympin ja kaverit sanovat leikillään,että minusta tulee pappi. Minua se ärsyttää,mutta en kehtaa kertoa siitä. Pitäisikö minun välittää siitä pappi jutusta jotenkin vai annanko asian olla????

Ala-asteella minullekkin kävi noin vaikkakin, itse tein jotenkin niin upeita puheita kristin uskoon liittyen ja saarnoja, siksi kaikki kutsuivatkin minua manga-enkeliksi, ja vielä luulivat sen loukkaavan minua, vaikka rakastin sitä nimeä.^^ Minullekkin ehdotettiin papin uraa, kerran ussantunnilla kun piti esittää jumalanpalvelus luokan edessä minut pakotettiin siihen papiksi. Mutta itse en ehkä rupea papiksi mangan takia.
Luchia_princess
Luchia_princess
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 36

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulu – ihanaa vai kamalaa? Empty Vs: Koulu – ihanaa vai kamalaa?

Viesti kirjoittaja Susan Su Huhti 19, 2009 1:51 pm

Moi Luchia_princess! Haluaisin kysyä,että miksi se sun paras kaveri Susa on sairaalassa??
Susan
Susan
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 10
Ikä : 27

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulu – ihanaa vai kamalaa? Empty Vs: Koulu – ihanaa vai kamalaa?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa