Meridemoneiden hyökkäys
5 posters
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Meridemoneiden hyökkäys
Yuki nyökkäsi ja nousi vaivalloisesti seisomaan. Hänen piti ottaa tukea Aquasta pysyäkseen pystyssä. Silloin hän huomasi Aquan asun. "Mistä sait tuon asun, se sopii sinulle hyvin." Yuki sanoi. "Näytät kauniilta."
Princess_Sara- Matkalainen
- Viestien lukumäärä : 89
Ikä : 38
Aqua punastui hyvillään ja hymyili ujosti.
"Se on vain lainassa Aokolta", hän mutisi. "Hänen helmensä nimittäin... merenneitoprinsessoilla, kuten Aokolla, on kyky muuntautua helmiensä avulla laulajattariksi. Laulamalla tähän mikrofoniin", hän näytti Yukille E-Pitchiä, "heidän äänensä kuulostavat pahojen korvissa sietämättömältä. Aoko ei tarvinnut sitä kaupungissa, joten hän lainasi sen minulle, että voisin pelastaa sinut."
Aqua hymyili hieman.
"Kun olin lapsi, haaveilin usein olevani merenneitoprinsessa", hän tunnusti. "Ennen kuolemaansa prinsessa Aiko, eli Aokon edeltäjä Itämeren prinsessana, harkitsi tekevänsä minusta seuraajansa. Hän kohteli minua kuin omaa tytärtä otettuaan minut palvelijaksi..." Aqua kohotti katseensa taivaalle. "Mutta vanhimpien Neuvosto viivytti päätöstä liian pitkään, ja Aiko ehti kuolla, ennen kuin se saatiin valmiiksi. Niinpä uusi prinsessa, Aoko, syntyi, ja minä jäin hänen palvelijakseen. Myöhemmin minusta tehtiin Aokon hoitaja."
Samassa Aqua vaistosi jotain ja kohotti katseensa.
"Kaupungissa on vielä meridemoneja", hän sanoi hiljaa. "Meidän on parempi pysytellä vielä toistaiseksi etäällä..."
"Se on vain lainassa Aokolta", hän mutisi. "Hänen helmensä nimittäin... merenneitoprinsessoilla, kuten Aokolla, on kyky muuntautua helmiensä avulla laulajattariksi. Laulamalla tähän mikrofoniin", hän näytti Yukille E-Pitchiä, "heidän äänensä kuulostavat pahojen korvissa sietämättömältä. Aoko ei tarvinnut sitä kaupungissa, joten hän lainasi sen minulle, että voisin pelastaa sinut."
Aqua hymyili hieman.
"Kun olin lapsi, haaveilin usein olevani merenneitoprinsessa", hän tunnusti. "Ennen kuolemaansa prinsessa Aiko, eli Aokon edeltäjä Itämeren prinsessana, harkitsi tekevänsä minusta seuraajansa. Hän kohteli minua kuin omaa tytärtä otettuaan minut palvelijaksi..." Aqua kohotti katseensa taivaalle. "Mutta vanhimpien Neuvosto viivytti päätöstä liian pitkään, ja Aiko ehti kuolla, ennen kuin se saatiin valmiiksi. Niinpä uusi prinsessa, Aoko, syntyi, ja minä jäin hänen palvelijakseen. Myöhemmin minusta tehtiin Aokon hoitaja."
Samassa Aqua vaistosi jotain ja kohotti katseensa.
"Kaupungissa on vielä meridemoneja", hän sanoi hiljaa. "Meidän on parempi pysytellä vielä toistaiseksi etäällä..."
Yuki muisti hämärästi oranssi hiuksisen naisen jolla oli ollut samanlainen mikrofoni. "Eräällä oranssi hiuksisella naisella oli samanlainen, hän pelasti minut yhdeltä noista hirviöistä kun etsin sinua." Yuki sanoi. "Hänkin on ilmeisesti merenneito prinsessa kuten ystäväsi." Yuki sanoi ja piti kylkeään jota kivisti kovasti.
"Tarkoitatko Saraa? Kyllä, hän on Intian valtameren entinen prinsessa", Aqua sanoi. Sitten hän veti Yukin tiensivuun. "Tule, yritän hoitaa haavasi... sinun on varmaan parempi istua...
"Täytyy sanoa, sinulla kävi tuuri", Aqua totesi yrittäessään sitoa haavaa mekonhelmastaan repimällä kankaanpalalla. "Haavat ovat aika syviä... sinut pitää kyllä saada äkkiä hoitoon... on ihme, että ylipäätään olet vielä hengissä..." Hän nielaisi hieman muistaessaan pojan elottoman ruumiin luolan lattialla. "Hetken minä todella pelkäsin, että olit kuollut."
"Täytyy sanoa, sinulla kävi tuuri", Aqua totesi yrittäessään sitoa haavaa mekonhelmastaan repimällä kankaanpalalla. "Haavat ovat aika syviä... sinut pitää kyllä saada äkkiä hoitoon... on ihme, että ylipäätään olet vielä hengissä..." Hän nielaisi hieman muistaessaan pojan elottoman ruumiin luolan lattialla. "Hetken minä todella pelkäsin, että olit kuollut."
"En minä vielä aio kuolla." Yuki sanoi. "Aion löytää veljeni ennen sitä ja on eräs toinenkin asia minkä vuoksi minun on elettävä ja se on sinä." Yuki sanoi ja katsoi Aquaa. "Mikään muu ei saa minua pysymään hengissä." Yuki sanoi.
Aqua hymyili vienosti. Hän kosketti kädellään Yukin poskea ja nojautui lähemmäs, mutta huomasi viime tingassa vieraan tytön astuneen luolaan. Hän kavahti nopeasti taaksepäin ja tajusi sitten nähneensä tytön aiemminkin, Aokon ja Saran kanssa kaupungissa. (ks. Pearl Café, Kiireinen työpäivä)
"Aqua, sinua tarvitaan kaupungissa", tyttö sanoi. "Aoko ja se toinen eivät saa pidettyä suojakenttää yllä."
"Suojakenttää?" Aqua toisti kummissaan ja nousi ylös. //Varmaan joku Aokon suunnitelma...//, hän ajatteli. "Yuki, pääsetkö...?"
"Aqua, sinua tarvitaan kaupungissa", tyttö sanoi. "Aoko ja se toinen eivät saa pidettyä suojakenttää yllä."
"Suojakenttää?" Aqua toisti kummissaan ja nousi ylös. //Varmaan joku Aokon suunnitelma...//, hän ajatteli. "Yuki, pääsetkö...?"
Yuki nyökkäsi. "Enköhän minä ole siinä kunnossa että pääsemme kaupunkiin." Yuki sanoi. "Ystäväsi tarvitsee sinua nyt kipeästi." Yuki sanoi. /Onkohan Aoko keksinyt suunnitelman kaupungin pelastamiseksi./ Yuki mietti.
"Hyvä on sitten", Aqua sanoi ja ojensi kätensä auttaakseen Yukin ylös. Sitten hän kääntyi vieraan tytön puoleen. "Minä tulen, näytä tietä."
MizuiroAqua poistuu tästä topicista.
MizuiroAqua poistuu tästä topicista.
"Tule tännepäin", Aale sanoi.
Aale johdatti tytön takaisin Aokon ja tytön luokse
(Aale poistui)
Aale johdatti tytön takaisin Aokon ja tytön luokse
(Aale poistui)
AaleAizawa- Matkalainen
- Viestien lukumäärä : 96
Ikä : 28
Sivu 2 / 2 • 1, 2