*:: Ocean Melody ::*
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Polli- polli -polli

+3
AkaiAoko
Adad
Hikaru
7 posters

Siirry alas

Juoni?

Polli- polli -polli Vote_lcap100%Polli- polli -polli Vote_rcap 100% 
[ 4 ]
Polli- polli -polli Vote_lcap0%Polli- polli -polli Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Ääniä yhteensä : 4
 
 

Polli- polli -polli Empty Polli- polli -polli

Viesti kirjoittaja Hikaru Su Huhti 19, 2009 9:25 pm

Heippa. Huomasin monen sortuvan täällä juonen luomiseen (kuten minä) itsekseen ilman muiden huomioon ottamista. Tulin nyt miettineeksi kun toiset laskee OM:n saaristoksi, toiset kaupungiksi, toiset koko maailmaksi. Että on aika kysyä teidän mielipidettänne. Haluatteko, että kehittelen jonkin pää juonen koko OC:n ympärille (mm mikä OM on) vai että peli pysyy sellaisenaan. (jolloin uudet pelaajat ovat vaarassa jättää kesken pelaamisensa)

Mielipiteitä kehiin!

Toisekseen haluaisin LISÄÄ moderaattoreita. Erityisesti hahmojen luonti prosessia tarkkailemaan (ei sääntöjen vastaisia hahmoja, toisten tarinaan sopimattomia hahmoja ym) Ja pelin kulku sihteerejä. Eli henkilöitä jotka rakastavat seurata pelin kulkua ja katsoa, ettei siinä hypitä miten sattuu. Halutessa voi luoda erillisen tunnuksen näitä varten. Jos kiinnostaa ni yhteys minuun ja sovitaan asiasta.
Hikaru
Hikaru
Ylläpito
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 34
Location : Haltia Maa

https://ocean-melody.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Polli- polli -polli Empty Vs: Polli- polli -polli

Viesti kirjoittaja Adad Su Huhti 19, 2009 10:02 pm

Ai niin ja piti lisätä, että pitäisikö olla ikäraja ja hahmo raja. Ja sitten hahmo traderi, eli paikka jonne laittaa viestiä kun on lopettamassa pelaamisen hahmolla, jos joku muu haluaa otta sen haltuunsa?
Adad
Adad
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 33
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Polli- polli -polli Empty Vs: Polli- polli -polli

Viesti kirjoittaja AkaiAoko Ma Huhti 20, 2009 6:22 am

Olkoon, voit minun puolestani tehdä jonkin perusjuonen tänne. Mutta tuosta hahmorajasta en ole niinkään varma. Tai en tiedä, ehkä pitäisi jonkinmoinen olla, ettei ihan kohtuuttomuuksiin mennä. Tuosta ikärajastakaan en oikein tiedä... minun puolestani, niin kuin Hene sanoi, your decision.
AkaiAoko
AkaiAoko
Ylläpito
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 115
Ikä : 29
Location : Sydämeni maailma, jossa musiikki on kaikki kaikessa

http://www.freewebs.com/talesfromtayklania

Takaisin alkuun Siirry alas

Polli- polli -polli Empty Vs: Polli- polli -polli

Viesti kirjoittaja Qyenna Ma Huhti 20, 2009 11:54 am

Joo, musta pienen juonen kehittely voisi olla hyvä. Itse mä oon käsittänyt niin, että Ocean Melody on kaupunki, mutta jos ja kun saaristot halutaan mukaan, se voisi olla vaikka saaristokaupunki? Tai siis kaupunki/alue, jonka ympäirllä jonkin verran saaria? Tjoo, mun hahmojen historiikkiin ei kyl mene se, että Ocean Melody olisi täysin oma maailma.. Very Happy Kaupunki, jolla on oma alueensa yms, johon siis kuuluu metsät. Vai? Very Happy

Hahmoraja vähän joo... Periaatteessa tarpeellinen, periaatteessa ei. Jos hahmojen luontiin tehtäisiin vaikkapa tietty sääntö eli että kaikilla luomilla hahmoilla pitää pelata ja että niillä pelataan vähintään joku tietty aika eikä viikon päästä tapeta. Mutta idea "hahmoluovutuksesta" on hyvä. Joku saattaa pitää toisen hahmosta sen verran, että voisi ottaa sen pelattavakseen.

Mietin myös sitä, että väkisinkin tänne tulee jotain juonta pelatessa. Ehkä sitten jotenkin niin, että vaikka tiettyjen hahmojen välille syntyy juoni, ne voivat elää myös muuta elämää kuin sitä juonen elämää. Elikkä siis vaikka Chiyo ja Tsubomi ovat Aqua-jutussa mukana, he voivat elää omaa elämäänsä, jatkaa unelmiaan ja sekoittua myös vaikkapa Qyennan elämään jollakin tapaan. Tai Adadin Very Happy Ja se, ettei juoni ole liian tiivis siihen etteikö voisi tulla uusia tyyppejä muokkaamaan sitä. Elikkä ei suunnitella liian pitkälle ja ollaan valmiita muuttamaan omia pikkusuunnitelmia sen mukaan, mitä muut ehkäpä keksii. Tai jotain xD

Ikäraja toisi pelattavuuteen tiettyä tasoa. Siis turhan nuorien pelaamiseen ei tuu niin paljon sisältöä kuin vanhemman. Ainakin mä näkisin, että ikärajasta voisi olla enemmän hyötyä kuin haittaa. Adad ja Ira-san varsinkin on sellaisia hahmoja, eeettääh.... Very Happy Ja Lucyn pitäis seota hieman tappamisen halussaan välillä. Liian nuoret ihmiset ei sais lukea heidän tapahtumiaan ollenkaan. Mäkin oon järkyttynyt xD
Qyenna
Qyenna
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 59
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Polli- polli -polli Empty Vs: Polli- polli -polli

Viesti kirjoittaja Coco Ma Huhti 20, 2009 3:01 pm

Niin jonkinlaisen juonen kehittely olisi aika hyvä juttu, Ikäraja voisi myös olla ihan hyvä olla ainakin joissain tarinoissa.
Hahmorajakin voisi olla mukava, muuten hahmoja vaan tehdään ja tehdään.
Coco
Coco
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 27

Takaisin alkuun Siirry alas

Polli- polli -polli Empty Vs: Polli- polli -polli

Viesti kirjoittaja Hikaru Ma Huhti 20, 2009 9:51 pm

Niin ikäraja ihan senkin takia hyvä, että koko foorumillahan on tietty ikäraja jo ennestäänkin. (jonka suurinosa osaa kiertää) Toisaalta moni tulee tänne Ocean Dreamers sivujen kautta, joten uskon että sen nojalla ikäraja taas voisi olla löyhempi, mutta jos mennään lakien puolelle niin 12-vuotiaatahan ei saa siis rekisteröidä foorumeille. Että..monimutkaista!~ Ja Cocon viestiin kommentoiden. Topikkeihin pitää ja täytyy laittaa ikäraja jos se menee yli nuorempien tottumusten. (esim. seksi, huumeet, suolestus)

Hahmorajaa mietin senkin takia, ettei kukaan haali itselleen kauheesti pantiksi hahmoja, niin ettei toinen halukas saa nimeä itsellen. Lisäks pelistä tulis syvällisempi, kun jokainen keskittyy pääasiassa esim. max 2 henkilöön. Tähän vois tehdä karma ja leveli riippuvaisen rajauksen. Että esim jos on vähintään 50 viestiä hahmolla, ja 4karma pistettä, niin saa tehdä uuden hahmon. Ja ettei hahmoja tulis ihan liiaks, niin edellisellä hahmolla pitää olla 100, seuraavalla taas 50 ja molemmissa se 4karmaa niin saa kolmannen hahmon? Hahmon suositus raja vois olla neljä? Yli neljän vois kysyä lupaa joltain "hahmo gurulta" joka tyksis vartsia hahmojen luontia.

Juonesta: Mä en oikein sitten ole mikään mahtava henkilö keksimään mitään uber hienoja historiikkejä, että se tulsi olemaan sitte ihan perus löllöä. Mut sen mä tiedän, että haluaisin Ocean Melodyyn jonku "korkeampi tasosemman" henkilön. Eli esim tää Guru Clef, josta joskus puhui ja suunnnittelin tehdä. Se ei tietenkään olisi mikään sellanen omahyvänen paskis, vaan semmonen... no.. pressa! xD Päättää uusista asioista jne. en mä tiedä. Unohetaan koko juttu ; > Kuhan nyt sais tän asian päätettyä.
Hikaru
Hikaru
Ylläpito
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 34
Location : Haltia Maa

https://ocean-melody.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Polli- polli -polli Empty Vs: Polli- polli -polli

Viesti kirjoittaja Hene Ke Huhti 22, 2009 11:07 am

Jokinmoinen ikäraja olisi hyvä, etteivät liian nuoret tule tänne ^^;
Juonesta jonkun perusjuoni olisi aika hyvä, mutta otetaan huomioon, että jotkut haluavat ehkä pelata hiukan sen ulkopuolellakin,...(mm. itse)
Mä suosittelen hahmorajaa, mutten jaksais poistaa hahmojani...nitä on semmoset 8 kpl ? xD Ja mähän pystyn niillä kaikilla pelaamaan, mielikuvitusta riittää~

Mä oon kuvitellu Ocean Melodyn Saaristo-kaupungiksi xD Tai jotainn...
Joo, tuohon Quennan kommenttiin Ira-sanista, jonkinmoinen ikäraja tosiaan ois hyvä...mä yritän hillitä Iraa ^^;

Mutta sulla ylin valta, Hiksu :3
Hene
Hene
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 34
Ikä : 30
Location : In my dreamland

http://raitatossu.net/pachetan

Takaisin alkuun Siirry alas

Polli- polli -polli Empty Vs: Polli- polli -polli

Viesti kirjoittaja Micu Pe Huhti 24, 2009 5:16 pm

Joo siis tottakai ne jotka on tehnyt enemmän hahmoja kun raja jonka ajattelin tehdä. Niin saa pitää hahmonsa!
Micu
Micu
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 27

Takaisin alkuun Siirry alas

Polli- polli -polli Empty Vs: Polli- polli -polli

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa