*:: Ocean Melody ::*
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Luchia princessin takana onkin erikoinen kyyneleiden enkeli!

3 posters

Siirry alas

Luchia princessin takana onkin erikoinen kyyneleiden enkeli! Empty Luchia princessin takana onkin erikoinen kyyneleiden enkeli!

Viesti kirjoittaja Luchia_princess La Huhti 11, 2009 6:49 am

Oma kuva...Aika huono sellainen, otan paremman kun voin, tuossa kuvassa minulla on siis sitten hiukset kiinni: https://s328.photobucket.com/albums/l337/Tears3angel/?action=view¤t=Picture0014.jpg

Oikea nimi: Elina (Muita oikeita nimiä en kerro.)
Netistä löytää nimillä: Tears3angel (Foorumeilta) ja Eri3rune (Youtubesta.)
Hahmot joilla pelaa: pink mermaid prinsess Luchia (muita hahmoja ehkä jatkossa.)
Syntynyt: 3.6.1994 perjantai
horoskooppi: Kaksonen ja kiinalainen onkin koira :3 (Rakastan koiria!! Ainakin siperian huskyjä.)
Silmien väri: Harmaan siniset, keskeltä päin silmää keltaiset. (Joskus silmäni olivat vihreät...Eivät enää O__O)
Hiusten väri: Vaaleat hyvin vaaleat (tavoite valkoinen tai harmaa) Oikea hiustenväri onkin punertavan tummanruskeat, joskus hiukseni olivat luonnostaan ihan vaaleat...Hmmmm...Olen muuttunut sitten ala-asteen. XD
Hiustyyli: Hiukset hiukan sekaisin yleensä, koska pidän niitä auki. Jos pidän kiinni jätän eteen hiukan lyhemmät hiukset jotka olen leikannut (like luchia mutta silti ei)...Minulla on piiitkät hiukset, enkä aio leikata niitä!
Pukeutumistyyli: Romanttinen niin ne ihmiset sanoo, yleensä käytän minihametta (musta), mustat legginssit, joku kiva T-paita, jonka päällä on mukava harmaa huppari, taikka sitten joku yksi värinen paita esim. musta, valkoinen tai vaalean sininen pelkästään. Minulla saattaa myös olla päälläni joitakin ihan outoja vaatteita välillä kuten lolita puku.
Luonne: Ärsyttävä, puhelias, kiltti, kohtelias, uninen ja muita ajatteleva
Lempi animet: Mermaid melody pichi pichi pitch, Digimon (adventure, 02 ja Tamers <3<3<3<3<3), Kanon ja Full metal alchemist (ainakin nämä...Luen mangaa tooosi paljon enemmä, mutta kyllä olen katsonut lähes neljää kymmentä eri animea^^)
Lempi mangat: Mermaid melody, Naruto, Full metal alchemist, Yu-gi-oh!!, Time stranger Kyoko azumanga daioh, Yotsuba ja Yume yume you you. Esimerkiksi nimittäin itse omistan mangoja melkein 200 tai yli 200, pitäisi laskea kaikki mangat tarkkaan lähiaikoina. Kirjastostakin olen lainaillut hirveästi mangaa, ja lukenut netistä jonkin verran, mutta se ei ole samanlaista kuin lukea paperilta käsissään pideltävästä kirjasta. (Oheistuotteitakin omistan jonkin verran ja itselläni on 14 anime/manga julistetta seinällä. Otaku! En voi elää ilman mangaa joka onkin huonompi puoli.)
Lempi animanga hahmot: Bakura (Yu-Gi-Oh!!), Luchia (Mermaid melody), Ooka (Hack), Envy (FMA), Angewomon, Picomon, Tailmon/Catomon, Beelsemon, Ken (Digimonista kaikki^^), Hoitaja Joy, Chyntia (Pokemonista molemmat), Near (Death note), Shampoo (Ranma ½) ja Meroko (Fullmoon)...Ja tätä listaa voisin vielä jatkaa, jos haluatte kysyä jotain lempihahmoistani tai animeista joita ainakin seuraan tai mangoista joita ainakin luon kysykää vain.^^
Cosplay: Olen cossanut Mermaid melodyn Cocoa ja Pokemoni hoitaja Joyta. Ensi kesänä cossaan pokemonin Chyntiaa ja ensi vuonna cossaan Bakuraa Yu-gi-ohista. (Suunnittelua, suunnittelua.)
Pitää: Mangasta, Animesta, Kavereista, J-musiikista, ICE'stä, Williestä ja keväisestä tuulesta.
Ei pidä: Itse rakkaista pissiksistä, pissiksistä, ilkeistä J-rokkareista, ilkeistä rokkareista, ilkeistä tyypeistä ja tomaateista.
Harrastaa: Kuvataide koulua, koneella oloa, piirtelyä ja koirien hoitoa.

Eli tässä nyt vain kerron teille lisää paremmin itsestäni. Rakastan piirtelyä laitan tähän linkillä pari kuvaa jotka olen piirtänyt. https://s328.photobucket.com/albums/l337/Tears3angel/?action=view¤t=Roolipelihahmoni1004.jpg
https://s328.photobucket.com/albums/l337/Tears3angel/?action=view¤t=LimejaLila006.jpg
Suutun jos töitäni sanotaan kopsatuiksi! Murh! Kun ne ei ole, omilla käsillä piirrettyjä, omista mielikuvituksistaan.
Ihailen paaaaljon erästä suomalaista mangatyylistä piirtäjää, joka ei ole muuten vartijat piirtäjä tiedoksi vain!
Yleensä jos teen jonkun testin esim. Elimentti testin olen ilma tai valo (riippuen vaihtoehdoista...) Taas kun teen jonkun anime syntymä aika testin tulos on aina aika epämiellyttävä, mutta ei voi mitään. Minulla on kaksi siperian huskyä ICE ja Willie. Ensiksi oli vain yksi joka kuoli (josta taisin hiukan traumatisoitua...Mutta ei sen enempää.) Olen ihan outo tyyppi joka väittää ettei pidä laulamisesta, mutta laulaa kuitenkin hymyhuulillaan. Pukeudun joku päivä Rokkariksi, joku päivä lolitaksi...Aika outoa tämä mun elämä. Saan kaverini helposti raivostumaan, paitsi parhaimmat kaverini eivät suutu minulle, vaikka joskus saatankin olla ihan kaamea. Joskus mun kaverit vetävät musta jonkun johtopäätöksen ja tuomitsevat mut sen takia, jonka jälkeen olenkin pulassa, mutta tähän asti olen ainakin selvinnyt. Hih.^^ Arvostan ihan sopivasti itseäni, jota moni epäilee, oikeesti en arvosta joitakin muita ihmisiä yhtään, itsessäni ei ole niinkään omasta mielestäni paljoakaan vikaa. (Aika itsekästä, mutta niin se on. Ihmiset joista en pidä ovat olleet minulle ihan liian ilkeitä, niin olen alkanut vihaamaan heitä. Eli vihaan ihmisiä jotka ovat aina ilkeitä minulle, mutta jos ihminen on kiva ja ei puhu seläntakana koko ajan jotain pahaa tai koko ajan tee minua jotain loukkaavaa, niin luulen että tulen hyvin toimeen. Huom. Minulle saa olla ilkeä, mutta liiallisuuksiin ei saa siis mennä. Meniköhän jo nyt liian henkilö kohtaisuuksiin. ANTEEKSI >.<) Minä annan yleensä liian helposti anteeksi, jotenkin se että joku pyytää minulta anteeksi, saa minusta tosi paljon iloisemman.^^ Sitten sanon yleensä jotain mitä en tarkoita esimerkiksi jos minulta kysytään ''Tahtoisitko maistaa tätä kakkua?'' Vastaan. ''Ei kiitos.'' Vaikka minun olisi pitänytkin vastata ''Joo!^^'' Eli tuollainen itseilmaisu ongelma minulla. XD Tässähän repee jo itselleen. Sitten minulla on kahvikuppisyndroma, vai miten se nyt kirjoitetaan, kuitenkin rupeen tärisemään usein, varsinkin silloin kun olen ihan väsynyt. Eli olen ihan sekaisa, outo ja koko ajan mieltään ja vaatetustaan vaihteleva tyyppi.
Kysymyksiä saa esittää.^^
Luchia_princess
Luchia_princess
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 36

Takaisin alkuun Siirry alas

Luchia princessin takana onkin erikoinen kyyneleiden enkeli! Empty Vs: Luchia princessin takana onkin erikoinen kyyneleiden enkeli!

Viesti kirjoittaja Kaito La Huhti 11, 2009 6:39 pm

Ai se olit sä Angel-chan!! xD Mä en yhtään arvannu~
Että mä oon pöljä xD
Kaito
Kaito
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 9
Ikä : 30
Location : Sydämeni valitun kanssa.

http://raitatossu.net/pachetan

Takaisin alkuun Siirry alas

Luchia princessin takana onkin erikoinen kyyneleiden enkeli! Empty Vs: Luchia princessin takana onkin erikoinen kyyneleiden enkeli!

Viesti kirjoittaja Luchia_princess La Huhti 11, 2009 7:48 pm

Hehe! Jotenkin veikkasin, että joillekkin saattoi tulla hiukan yllätyksenä. XD Eivitsit nyt alkoi naurattamaan. Joo en siis naura kellekkään, vaan sille, että joku ihan randomityyppi nyysii mermaid melodyn päähahmon hahmo listalta, ja rupeaa pelaamaan sillä, sitten kaikkien järkytykseksi selviää, että se olinkin minä. XD (Varmaan aika järkyttävää, Anteeksi. >.<)
Luchia_princess
Luchia_princess
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 36

Takaisin alkuun Siirry alas

Luchia princessin takana onkin erikoinen kyyneleiden enkeli! Empty Vs: Luchia princessin takana onkin erikoinen kyyneleiden enkeli!

Viesti kirjoittaja Yume-chan Su Huhti 12, 2009 5:20 pm

xD En ole shokissa, älä huoli. Mä en vaan yhtään arvannu!! :3
Yume-chan
Yume-chan
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 30
Location : Karkoitettuna taivaasta :(

http://raitatossu.net/pachetan

Takaisin alkuun Siirry alas

Luchia princessin takana onkin erikoinen kyyneleiden enkeli! Empty Vs: Luchia princessin takana onkin erikoinen kyyneleiden enkeli!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa