*:: Ocean Melody ::*
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yume ~ The Fallen Angel

4 posters

Siirry alas

Yume ~ The Fallen Angel Empty Yume ~ The Fallen Angel

Viesti kirjoittaja Yume-chan To Huhti 09, 2009 6:48 pm

Kuvakuva
Enkeliasu
Hox!! Katsokaa ainoastaan mekkoa+käsihommeleita! Muuten Yume näyttää ensimmäiseltä kuvalta, eli hiukset/naama/siivet eivät muutu ^^
Nimi: Yume (jälleen kerran ei sukunimeä)
Ikä: 15-vuotias
Päätunnus: Hene
Rotu: 1. tason (ylin taso) Langennut enkeli.
Perhe: Isä (musta enkeli) ja äiti (1.tason jumalatar). Molemmat kuolleet.
EXTRA: Äidin kuva
Luonne: Toiveikas, tykkää haaveilla, etsii rakkautta. Katuu sitä tyhmää tekoaan, joka sai hänet langenneeksi. Ei ole kovin sinisilmäinen. Itkee aika helposti. Yksinäinen. Tuntee syyllisyyttä hyvin helposti.
Rikokset: Päästi vahingossa voimansa valloilleen viisivuotiaana, ja sen seurauksena hänen vanhempansa kuolivat. Lisäksi vahingossa, tietämättään, varasti Pyhän Ennustuspallon, luullen sitä leluksi.
Voimat: Hallitsee valoa ja hiukkasen energiaa. Omaa pyhää voimaa, peritty vanhemmilta. Muitakin enkelimäisiä voimia. And lots of them. Ja osaa lentää, tietty. Enkeli kun on ^^
Ase: Katsokaa Kamikaze Kaitou Jeannesta Jeannen nauha xD Melkein samanlainen.
Vaatetus: Normaalisti Yume käyttää tuota kuvan mekkoa ja löysiä, toodella haalean vaaleanpunaisia
collegehousuja. Juhlavissa tilaisuuksissa hän muuttaa mekkonsa pidemmäksi ja koristeellisemmaksi, riippuen mielialasta ja tilaisuudesta. Helteisinä kesäpäivinä hän muuttaa mekkonsa eriväriseksi, pidentää sitä hiukan ja muokkailee muutenkin.

Hyökkäyksiä:
Holy Lighting
Kirkas valo ja salama yhdessä. Ilmestyy loitsittavan henkilön yläpuolelle ei-mistään. Aiheuttaa sähköiskun,
todella lyhyen sokeuden sekä poistaa ei-pyhää/pahaa voimaa. Jälkimmäisen aiheuttaa pyhä voima/valo iskussa. Käy sekä nauha-aseella tai ilman.

Holy Flash
Pyhää voimaa ja valoa yhdessä. Syntyy joko, kun Yume heilauttaa nauha-asettaan tai osoittaa käsillään kohdetta. Poistaa ei-pyhää/pahaa voimaa ja aiheuttaa kipua sellaisen voiman kantajalle.

Holy Dust
Todella kirkasta sumua. Ei oikeastaan vaikuta mitenkään, peittää hyvät voimat vain näkyvistä pahoilta.
Loitsittavissa ainoastaan käsin.

Dusty Dragon
Hienoa, kirkasta sumua. Muodostuu lohikäärmeen muotoon ja kietoutuu kohteen ympärille. Ja vaikutukset samat kuin muissakin hyökkäyksissä. On sattumalta lohikäärmeen muodossa. Yume saa sen muuttumaan myös johonkin muuhun muotoon.

Lisäksi Yumella on muitakin pienimuotoisempia hyökkäyksiä, mm. valonauhan ilmestyminen ja sitä rataa.

Historiikki: Yume syntyi mustan enkeli Kuronen ja 1. tason jumalattaren Yumenan rakkaudesta.
Tämä oli kuitenkin vastoin Taivaan lakeja. Niinpä jo tästä syystä Yumea katsottiin taivaassa hiukkasen halveksuvasti, mikä sai tytön tuntemaan entistä enemmän yksinäisyyttä ja syyllisyyttä.
Viisivuotiaana Yume sai vahingossa kaiken voimansa valloilleen kodissaan. Seurauksena hänen molemmat vanhempansa kuolivat. Hänestä tuli langennut enkeli. Mutta koska hän oli vain 5-vuotias, häntä ei voitu karkoittaa taivaasta. Lain Enkelit sulkivat suurimman osan Yumen voimista, jottei hän voisi aiheuttaa tuhoa, vahingossa tai tahallaan. Mutta Yumen ollessa 10-vuotias, hän teki vieläkin isomman rikkeen. Hän varasti Pyhän Ennustuspallon. Teko oli vahinko, Yume oli pikkulapsena tietysti ajatellut sen olevan lelu. Lain Enkelit keskustelivat asiasta pitkään ja hartaasti. Lopulta he päättivät, että koska Yume oli jo aiemmin rikkonut lakia, hänet karkoitettaisiin Taivaasta. Jotta tyttö selviäisi maailmalla, avattiin hänen voimiensa lukkoa hiukan. Lukon avain laitettiin myös Yumen sisimpään, mistä tämä voisi vapauttaa voimansa ajan ollessa oikea.

Yumea kohtaan tehtiin myös ennustus ennen tämän syntymää: Vuoden sisällä olisi syntyvä kirkas valo, jolla olisi paljon voimaa valaistakseen jopa koko maailmankaikkeuden. Eli toisin sanoin, Ira-san nappasi väärän tytön. Yume olisi ollut oikea. Mutta eiköhän tuo selviä julmurille jossain vaiheessa xD

Ja Yumen siivet ovat näkyvissä, ellei hän erikseen ajattele/loitsi niitä piiloon!


Miki-chan
[kuva tulloo pian!]
Nimi: Miki
Ikä: ööh...iätön?
Päätunnus: Hene
Rotu: Pieni palloenkeli
Asema: Opastaa Yumea, kaikessa.


Viimeinen muokkaaja, Yume-chan pvm To Huhti 30, 2009 5:43 pm, muokattu 2 kertaa
Yume-chan
Yume-chan
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 30
Location : Karkoitettuna taivaasta :(

http://raitatossu.net/pachetan

Takaisin alkuun Siirry alas

Yume ~ The Fallen Angel Empty Vs: Yume ~ The Fallen Angel

Viesti kirjoittaja Yume-chan Pe Huhti 10, 2009 8:36 am

Muoksin hiukan ^^ Lisäsin hyökkäykset, vaatetuksen ja pari kuvaa~
Yume-chan
Yume-chan
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 30
Location : Karkoitettuna taivaasta :(

http://raitatossu.net/pachetan

Takaisin alkuun Siirry alas

Yume ~ The Fallen Angel Empty Vs: Yume ~ The Fallen Angel

Viesti kirjoittaja Yerigo La Huhti 11, 2009 2:55 pm

Joo, rakkausjuttu siis käy Very Happy Vaikka Yerigo prinssi onkin, se ei oo yhtä pilalle hemmoteltu ja snobi kuin Qyenna ;D Eikä Qyennakaan ihan täysin noita kahta oo.. Kai xD Mutta siis pientä "infoa". Yerigo ei välttämättä heti tajua ihastuneensa ja sitku tajuaa sille tulee luultavasti kriisi. Lohikäärmevaltakunnan sääntö, että vasta 20-vuotiaat saa seurustella, Yume on Yerigon omaa pikkusiskoakin nuorempi ja tunne prinssin vastuullisuudesta... Very Happy Yume saa jätkän lopulta sekaisin <3 Maailmassa eläneenä Yerigo kuitenkin tietää sen, että maailmassa ei oo niinkään omituista, jos 15-vuotias seurustelee. Kihii, tästä tulee vielä hauskaa Very Happy
Yerigo
Yerigo
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Yume ~ The Fallen Angel Empty Vs: Yume ~ The Fallen Angel

Viesti kirjoittaja Yume-chan La Huhti 11, 2009 7:09 pm

;D Kyllä, todella hauskaa ^^ Arvaa vaan, millaiset pultit Yume vetää, jos/kun Yerigo kertoo oikean nimensä+mistä tulee xD Tyttöhän kun pelkää, että hänet hylätään, langennut enkeli kun on.

Ja hyvännäköinen Chiaki/Yerigo kun on, niin ainakin Yume myöntää ihastuneensa pojan ulkonäköön~ Lopun näkee sitten, kun aletaan pelaamaan ^^
Yume-chan
Yume-chan
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 30
Location : Karkoitettuna taivaasta :(

http://raitatossu.net/pachetan

Takaisin alkuun Siirry alas

Yume ~ The Fallen Angel Empty Vs: Yume ~ The Fallen Angel

Viesti kirjoittaja Qyenna La Huhti 11, 2009 10:50 pm

Kihihiiii Very Happy Oi ja jos ne menee avioon asti (en joo yhtään mee kuvitteluissa liian kauas! xD) niin Yumesta tulee joko kuningatar tai prinsessa avioliiton kautta Razz Ööööö... Siis joo, Yerigo on ihmishahmossa (Chiakina) 15-vuotias, mutta vain fyysisesti siis. Koko jutun tarkoitus on se, että Yerigolla on keho, joka ottaa vastaan maailman ikääntymisen, jotta Yerigon oikea keho voi ikääntyä lohikäärmevaltakunnan ajan mukaan. Ihmishahmossaan Yerigo on henkisesti oma itsensä eli 22-vuotias, vaikka tietääkin olevansa ihmisenä 15-vuotias. Monimutkaista, tiedän xD Mun oli pakko keksii tämmönen kommervinkkeli, kun en ois halunnu pelata isoveljellä, joka yhtäkkiä onkin pikkusiskoaan nuorempi.. Se ois ollu liian outoa ja monimutkasta.

Siis joo, mieluummin haluan mun hahmot pois topiceista ennen harkkaleirireissua. Siksi Caren ja Yerigo on hyllyllä. Nähtävästi mun loput hahmot jää junnaamaan, mutta son sitten muiden murhe Very Happy Chiyoa ja Tsubomia en taida saada hyvin pois... Chiyon ehkä, mutta en Tsubomia, mutta ne sitten jää ja se peli on sieltä seis. Jos Hika haluaa pitää taukoa, niin sitten metsätopic hiljenee Qyennan osalta hetkeks ens viikolla Very Happy Jos pahistopiccia ei saada pelattua loppuun, ja musta tuntuu ettei, ajattelin laittaa Lucyn "nukkumaan" eli istumaan taloon ja keräämään voimia silmät kiinni ja annan muille luvan jatkaa peliänsä. Lucy on tarpeeks kylmä ja itsepäinen hahmo, että lepäilee ja ignooraa kaiken teki muut mitä tahansa Very Happy Kuhan Ira-san ei tappais sitä, jooko? ;D

Ah, ja muuten! Mielenkiintoista tulee olemaan myös se, että jos "Chiaki" joutuu ottamaan loitsijan hahmon suojellakseen Yumea... Pikkasenko Yume kattoo, että jätkä näyttää yhtäkkiä paljon vanhemmalta Very Happy Kihii, odotan peliä <3

"Väärällä" hahmolla kommaan. Mä teen aina niin, että kirjaudun mun "pää"hahmollani ensin, avaan kaikki topicit välilehtiin joissa on uusia ja luen mitä niissä on. Suljen ne välilehdet missä en ole itse ja jätän muut sellaisenaan. Sit katon mitä hahmoo tartten ja kirjaudun aina sillä ja päivittelen välilehtiä sen mukaan.. Very Happy Eli koko ajan pääsivu päällä ja topicit avattuna välilehtiin. Pystyy nopeemmin lukemaan pelejä ja pysymään kokonaiskuvassa mukana. Nyt en jaksanu kirjautuu erikseen Yerigolla, haluun nukkuu Very Happy
Qyenna
Qyenna
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 59
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Yume ~ The Fallen Angel Empty Vs: Yume ~ The Fallen Angel

Viesti kirjoittaja Yume-chan Su Huhti 12, 2009 5:28 pm

*nauraa* Arvaa vaan, onko Yume sek vastahankaan että sisäisesti ihastuksissa, jos noin käy? Tyttöparka menee sekasin!! Yume menee kyllä muutenkin sekasin, jos Chiaki ottaa oman todellisen muotonsa esille. Mä oon suunnitellu jo sitä masennusta ja kohtausta!!! *nauraa enemmän*

Ira-san ei tapa vielä *toivottavasti* kumpaakaan :3 Korkeintaan uhkailee, sillä on muut asiat mielessä, mm. Maya. Joskus myöhemmin ehkä yrittää, Ira on liian voiman perään ^^; Mistä mä keksinkin sellasen hahmon?!

Mäkin ootan ;D Ja tietysti mä voin aloittaa jo sen topicin, Chiaki/Yerigohan voi tupsahtaa siihen myöhemmin xDD Riippuu vähän. Ei kolmessa päivässä kukaan uskalla siihen tulla, jos laitan siihen että ei saa liittyä!! xD
Njaa, katothaan.

Mitäpä tuosta :3 Mun pitäis muokkailla mun viestejä Henenä ^^; Taidanki livahtaa siihen tunnukseen...
Yume-chan
Yume-chan
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 30
Location : Karkoitettuna taivaasta :(

http://raitatossu.net/pachetan

Takaisin alkuun Siirry alas

Yume ~ The Fallen Angel Empty Vs: Yume ~ The Fallen Angel

Viesti kirjoittaja Yerigo Su Huhti 12, 2009 11:25 pm

Kihii Very Happy Tästä tulee ERITTÄIN hauskaa! Saa nähdä kuinka monta viestiä/topiccia tarvitaan, että Yerigo tajuaa tunteensa! ;D
Voithan sä sen topicin luoda ja vaik etukäteen sopia ettei muita.. Ja näin sovittuna tiedän, että Yerigo saa liittyä Very Happy Voin jopa ennen leiriä postatakin jo siihen, jos ehdit luoda sen ennen sitä. Sit Yume jää tauottamaan Yerigon kanssa, kunnes mä olen taas on the game ;D

Uuuu..! Mä haluan jo päästä lukemaan niitä postauksia, joita Yerigo toiminallaan Yumeen aiheuttaa. Wihii <3 Miten tämmönen voikaan olla sitten niin hauskaa xD Kihih. Voi kuinka Ira-san joutuu tuntemaan myös Yerigon vihan, jos ja kun Ira-san uhkaa Qyennaa Mayan takia ;D Saa nähdä mitä tapahtuu, kun Hikan hahmot herää koomasta. Kumpaa Yerigo syyttää menneisyyden tapahtumista, Ira-sania vai Miakaa? ;D
Yerigo
Yerigo
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Yume ~ The Fallen Angel Empty Vs: Yume ~ The Fallen Angel

Viesti kirjoittaja Yume-chan Ma Huhti 13, 2009 7:28 pm

OK, mä aloitan sen topicin ^^ Ja päästän sut sisälle, jos kerkeät mukaan ennen reissua. Muilta pääsy kielletty, aluksi ainakin xD

Haha ^^ Ja arvaappa vaan, kun Ira-san tuntee voiman Yerigossa? Raukkaparka kuvittelee varmaan saavansa senkin! Mä oon jo miettiny, että lähteekö Ira-san käppäilemään häntä koipien välissä pois, kokeeko se ihmemuutoksen vai tappaako joku sen xD Ja Yumehan kyllä puolustaa Yerigoa ja Mayaa sekä Qyennaa, kunhan ensin tutustuu niihin ^^ Tästä tulee hyyyvin mielenkiintoista!! Very Happy
Yume-chan
Yume-chan
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 30
Location : Karkoitettuna taivaasta :(

http://raitatossu.net/pachetan

Takaisin alkuun Siirry alas

Yume ~ The Fallen Angel Empty Vs: Yume ~ The Fallen Angel

Viesti kirjoittaja Yerigo Ti Huhti 14, 2009 2:47 pm

Pieni yksityiskohtakysymys!
Näkyykö Yumen siivet aina, onko ne muuten näkymättömät/piilossa vai miten? Very Happy Jäin pohtimaan.
Yerigo
Yerigo
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Yume ~ The Fallen Angel Empty Vs: Yume ~ The Fallen Angel

Viesti kirjoittaja TeanaPrincess Ti Huhti 14, 2009 2:49 pm

Ne näkyy aina. Paitsi jos Yume ERIKSEEN ajattelee ne piiloon. Esim. ne on näkyvissä siinä ekassa topicissa :3

Pitänee muokata tämä esittelyyn!!

P.S nyt mä oon väärällä käyttäjällä xD TeanaPrincess=Yume-chan
TeanaPrincess
TeanaPrincess
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 9
Ikä : 30
Location : Japanin meri, yleensä.

Takaisin alkuun Siirry alas

Yume ~ The Fallen Angel Empty Vs: Yume ~ The Fallen Angel

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa