*:: Ocean Melody ::*
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Miaka- the killer

4 posters

Siirry alas

Miaka- the killer Empty Miaka- the killer

Viesti kirjoittaja Miaka Ti Maalis 31, 2009 4:26 pm

Kuvatusmus plörötysmys
Nimi: Miaka Tsuki
Ikä: 23-vuotta
Rotu: MM. Maagi
Pelaaja: Hikaru
Luonne: Miaka on kylmä ihminen, joka ei välitä muiden tunteista. Hänellä on mielesään ainoastaan vallan pitäminen. Miaka ei ymmärrä toisten tunteita, eikä arvosta ihmis ja/tai- eläin henkiä. Hän on kyyninen ja itsevarma nainen, jonka päämäärä on nousta huipulle pomottamaan kaikkia.
Historia: Miaka Tsuki on elänyt koko nuoruutensa metsien lapsena lähellä lohikäärme valtakunnan rajapyykkiä. Hän suunnittelee päivittäin lisää katalia ajatuksia saadakseen tuon lohikäärme alueen valtaansa. Päivittäin hän opsikelee mustaa magiaa, uhraa vastaan tulevia kokeisiinsa ja hallitsee tuulen sekä jään voimat. Hän alistaa eläimet tahtoonsa, joka on hänen sukulaisilleen ominaista. Erityisesti haukat ja muut vahvat linnut ovat hänen suosikkejaan. Hän etsii joukkouhinsa pahan suopia ihmisiä ja maageja kootakseen kokoon armeijan. Hänen on tuleva löytää kuitenkin esine, jolla hän pääsee astumaan takaisin lohikäärme alueelle, sillä vuosia sitten, kun hän oli vasta 4 vanha, hänet karkotettiin prinsessaan kajoamisesta. Hän oli ollut vähällä surmata lohikäärme yhteisön prinsessa vauvan, joka oli puoli vuotias, mutta tämän palvelija oli parahiksi ehtinyt paikalle hälyyttämään vartijat. Miaka karkoitettiin linnasta ja tuomittiin iän ikuiseen karkotukseen. Miaka ei ole kuitenkaan tyhmä, vaan oppi mustan magian avulla löytämään tien, jolla tunkeutua sairastuneen vanhan lohikäärmeen mieleen. Hän eräänäpäivänä tapasi lohikäärmeen käyskentelemässä yösijansa lähellä, käytti voimaansa kokeillakseen mahtiaan ja pakotti lohikäärmeen vastoin tahtoisesti hyökkäämään omiaan vastaan. Tällä lohikäärmeellä kuitenkin vinksahti päässä, ja se oli vähällä kajota jopa Miakaan, joka onneksi ehti syrjään parahaksi, kun lohhari päättikin lentää lohikäärme yhteisön luokse. Miakan kasvoille oli noussut voitonriemuinen ja katalailme, kun hetken päästä lohikäärme yhteisön sisältä oli alkanut kuuloa kovaa meteliä, miekkojen paiskumista. Miaka oli tällöin jo 19-vuotias kun surma tapahtui. Hän oli elellyt metsässä muut vuodet nimenomaan magian parissa. Miakan into himo on saada seinälleen roikkumaan tuon vastenmielisen prinsessan pää. Hänet oli synnytetty maailmaan vuosia ennen itse prinsessan syntymää. Ollakseen leikkikaveri, opettaja, olihan hän maagikko ja tuleva opettamaan prinsessalle eläimille puhumisen ja niiden ohjaamisen taidon. Lohikäärmeitä hän ei osannut tietenkään hallita, ei hän siihen nytkään kykene kuin oman itsensä vaarantamisen uhalla. Hän kykenee ohjaamaan lohikäärmeitä sorkkimalla näiden ajatuksen kulkua, mutta joka kerta hänen oma mielensä synkkenee, ja Miaka on oleva kuolla oman pahuutensa kasvaessa, ellei opi hillitsemään mustan magian voimaa ja kutsua.
Miaka ei kuitenkaan tunne tätä prinsessa, ainoastaan nimen Qyenna, hän ei ole tavannut tämän vanhempaa olemusta, joten ei välttämättä tunnista prinsessaa ellei tapaa tätä kasvokkain. Hän usein hokee kävellessän metsässä. "Qyenna, Qyenna, vielä minä sinut löydän ja seivästän."

Joo no nää ikä jutut taas voi hämätä, mutta olkoot. joka tapauksessa "periaatteessa" Miaka on 4 vuotta Qyennaa vanhempi, tämän "sisko puoli" niin ikään, mutta ei kuitenkaan veri sukua. Paha hahmo siis. Ja Qyennaliini voi sanoa ei, jos hahmon historiikki ei ole sovelias hänen hahmoonsa, joka tapauksessa jokahine hahmo on kuitenkin hahmo joka soveltuu koko OM tarinaan, kun ei OM:llä varsinaista tausta tarinaa ja juonta ole, vaan perustuu improvisointiin :3 Tän hetkinen avatari ei ole hahmon kuvatusmus, koska en ole jaksanut vaa vielä väsätä kasaan.
Miaka
Miaka
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 4

Takaisin alkuun Siirry alas

Miaka- the killer Empty Vs: Miaka- the killer

Viesti kirjoittaja Miaka Ti Huhti 07, 2009 9:43 am

muoksis, qyenna yar opinion is tha niided! Haha : D Vois olla se pahamainen friikki joka seivästi silkaksi ilokseen Adad perheen, jahtaa Qyennaa takaa ja tahtoo omistaa koko muaalman *_* se varmaa joutuu raasu helvettii joku päivä ;[
Miaka
Miaka
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 4

Takaisin alkuun Siirry alas

Miaka- the killer Empty Vs: Miaka- the killer

Viesti kirjoittaja Qyenna Ti Huhti 07, 2009 2:05 pm

Erittäin mielenkiintoista Very Happy Kyllä mä tän hyväksyn Hika. Hahaa, mitä tapahtuu kun Miaka ja Lucy kohtaa toisensa eli suoraan sanoen kumpi käyttää hyväksi kumpaa vai luulevatko molemmat voivansa huiputtaa toisiaan? Very Happy Tosin Miaka vaikuttaa Lucya fiksummalta, koska Lucy on turhan vallan- ha murhanhimoinen - ja Lucysta löytyy ripaus Angel Mikarua.
Ei ole historiikissa moitittavaa. Tuo menee ihan hyvin yksiin sen mun tekemän "muistelon" kanssa. Qyennahan oli vain lapsi, jolle palvelija selitti, joten ei voi olettaa että palvelija olisi kehdannut suoraan kertoa Qyennalle, että tämä yritettiin oikeasti tappaa ;D Mä odotan innolla, kun rupeet pelaamaan tällä ja jos saatas joskus tietää lisää menneisyydestä, kuten miksi Miaka yritti tappaa Qyennan. Yksi kysymys mulla on! Qyennan nimihän lausutaan oikeasti "Quiinna", jolla häntä vauvana tietenkin ollaan kutsuttu. Eli tunnistaako Miaka Qyennan nimen, jos kuulun sen lausuttavan "Kuenna"? Mä voin jättää sen sun päätettäväksi, sillä eihän ole mitenkään mahdotonta, etteikö Miaka olisi voinut kuulla prinsessan mieltymyksiä nimensä lausumisen suhteen niiltä kansalaisilta, jotka ovat välillä lähteneet pois lohikäärmevaltakunnan alueelta Razz Ja kiva tietää, kuka oikeasti sitten tappoi Adadin perheen Smile

Musta vaan alkaa enemmän tuntua siltä, että mun tarttis alkaa miettimään Yerigon (jos ihmiset ei muista niin se Qyennan veli) luomista ja sen taustojen miettimistä... Vääh, se ois jo kuudes hahmo mulla :O Ei jaksais ettii kuvaa, luoda uutta tunnusta ja miettii taustoja.. Kukaan halukas? xD Nojaa, katsotaan nyt mitä teen vain jätänkö Yerigon vaan hautumaan.
Ja hei, eihän Miaka helvettiin joudu jos Lucy onnistuu tappamaan Jumalan? xD Saas nähdä mitä tapahtuu ;D
Qyenna
Qyenna
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 59
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Miaka- the killer Empty Vs: Miaka- the killer

Viesti kirjoittaja Yerigo To Huhti 09, 2009 10:40 pm

Käykös sulle muuten se, mitä kirjotin suhun liittyen Yerigon historiikkiin?
Yerigo
Yerigo
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Miaka- the killer Empty Vs: Miaka- the killer

Viesti kirjoittaja Micu Ma Huhti 13, 2009 9:37 pm

ei haittaa
Micu
Micu
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 27

Takaisin alkuun Siirry alas

Miaka- the killer Empty Vs: Miaka- the killer

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa