*:: Ocean Melody ::*
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Purple Pearl Mermaid Princess Caren

Siirry alas

Purple Pearl Mermaid Princess Caren Empty Purple Pearl Mermaid Princess Caren

Viesti kirjoittaja Caren Ma Maalis 30, 2009 1:26 pm

Kuvat: Monta eri kuvaa, merenneitoja ja ihmisenä
Lauluhahmossa
Nimi: Caren
Ikä: 20v (tämä ikä sopii mulle paljon paremmin roolipeliin liittyen!)
Sisarukset: kaksoissisko Noel
Lempiväri: Violetti
Teemalaulu: Aurora no Kaze ni Notte
Hallitsee: Eteläinen Jäämeri
Ulkonäkö: Yksinkertaisesti, katsokaa kuvat jos ei muistu mieleen/ole kattonut Mermaid Melodya Very Happy Merenneitona kuten muutkin merenneitoprinsessat, väriltään violetti ja hiukset pitkät ja haaroittuvat. Ihmisenä silmät ruskeat ja hiukset tummemman violetit. Ihmismuodossaan tässä ropessa Caren pukeutuu yleisimmin "hienoon" valkoiseen paitaan, farkkuihin ja ruskeisiin korkkareihin Very Happy Näkyy siis tuossa ylemmässä kuvassa oikeassa alalaidassa (kyseissä asussa näyttää musta kakskymppiseltä)
Rotu: merenneitoprinsessa
Luonne: osaa olla välillä villi, humoristinen ja jotenkin outo, mutta toisinaan myös hieman diivamainen, etäinen ja kylmä - seurasta riippuen. Pohjimmiltaan kuitenkin helläsydäminen ja kiltti
Salattu historia: Täytettyään 17 vuotta Caren lähti salaa ihmismaailmaan. Hän halusi elää villimmin, nuorena ihmisenä ja löysikin itsensä jos mistäkin hieman aikuisimpien ihmisten bilepaikoista. Pitihän Caren itse itseään erittäin aikuisena, sillä merenneitomaailmassa hänet julistettiin aikuiseksi jo 13-vuotiaana (vai miten se jonkin juttu meni? Very Happy kai joskus sillo jotain joku aikuistumisseremonia? xD). Kaikesta huolimatta Caren viihtyi meressä rannan lähettyvillä, kun bileily meni turhan raskaaksi. Eräänä päivänä hän tapasi miehen, johon rakastui. Suurena sokkina Carenille tuo outo mies tajusi heti tämän olevan merenneito. Carenille kuitenkin paljastui, ettei tuo mieskään ollut normaali ihminen, vaan loitsija lohikäärmevaltakunnasta. Caren ei tiennyt miehen luonnetta ja ikävää harrastusta naisen parissa. Caren tuli suurena yllätyksenä itselleen sekä miehelle raskaaksi. Onnekkaana Caren tapasi toisen merenneidon, jolle jakaa salaisuutensa - sen että hän oli merenneitoprinsessa ja raskaana loitsijamiehelle! Toinen merenneito kuitenkin oli myös raskaana - loitsijamiehelle. Puhuttuaan sekä Caren että toinen merenneito ymmärsivät tuon miehen tekemän petoksen. Kaikesta huolimatta Caren rakasti tuota miestä ja hänen onnekseen mies otti vastuun teoistaan. 9 kuukauden kuluttua Caren synnytti. Hän sai kauniin pienen tytön. Caren oli kuitenkin jo tehnyt päätöksensä. Hän nimesi lapsensa, antoi miehelle lahjan annettavaksi lapselle ja jätti lapsen isälleen. Suruissaan Caren palasi Eteläiselle Jäämerelle. Hän ei kertonut kenellekään seikkailuistaan. Noin kolmen kuukauden päästä paluustaan Caren täytti 18 vuotta, mutta lakeilijoiden ihmetykseksi Caren ei enää lähtenyt karkuteille. Seuraavan kerran Caren lähti valtakunnastaan, kun kuuli, että hänen kaksoissisarensa Noel oli siepattu! (minun sepittämäni salattu historia päättyy tähän ja loppu historiikki löytyy Mermaid Melody animesta).
Caren nyt: Aikuistuneempi Caren on lähtenyt taas valtakunnastaan. Ei tosin seikkailemaan, niitähän hänellä on ollut jo useampaan otteeseen. Meressä salaisuudet liikkuvat tiuhaan tahtiin. Caren oli kuullut huhuja, että Aqua Regina oltaisiin taas nähty. Mikäpäs siinä, Caren päätti myös lähteä katsomaan vanhoja tuttujaan, kuten esimerkiksi Luciaa, Ocean Melodyyn.

VALMISHAHMO siis, jonka ennen tietämätöntä menneisyyttä olen mennyt kuvittelemaan itse Smile Tässä esittelyssä viimeistään ellei jo aikaisemmin tiedätte nyt, miksi halusin Carenin ;D Joo ja mä tiedän herää kysymys: miten Caren on voinut synnyttää 17-vuotiaana eli kolme vuotta sitten kakaran, joka on nyt 13v? Mulla on siihen jo vastaus ja se vastaus tulee myöhemmin, kun Caren pääsee ropetuksessa kehiin! Hahaa, mulla on erittäin hauskaa! Lisäksi tuutte huomaamaan mitä omituista on Qyennan iässä ;D
Caren
Caren
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 8

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa