*:: Ocean Melody ::*
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Jenna - Se Uskis

5 posters

Siirry alas

Jenna - Se Uskis Empty Jenna - Se Uskis

Viesti kirjoittaja Qyenna Ke Maalis 25, 2009 4:20 pm

KUVA

Nimi: Jenna (virallisesti Jenna-Riikka, mutta kutsumanimi ihan vaan Jenna Smile)
Lempinimet: Jensba, JR, Jemmuli
Syntynyt: 18.12.1989
Ikä: 19
Horoskooppi: Jousimies
Sukupuoli: Nainen
eMail: jenna.rantala@netti.fi TAI rantalajenna@gmail.com
Harrastukset: King's Kids -ryhmä Ilon Kylväjät, lukeminen, lenkkeily, sauvakävely, puhuminen
Netissä: IRC-Galleria: mansikkalime, Facebook: Jenna-Riikka Rantala, Kavereita.net: Major plus täällä Very Happy (miljoona kertaa oon yrittäny luoda itelleni omaa blogia, mutta vielä ei ole semmoista, jota oikeasti pitäisin xD)
Messenger: rantalajenna@hotmail.com
Uskonnollinen vakaumus: kristitty, uskovainen, helluntailainen, luterilainen
Hahmot: Qyenna, Chiyo, Tsubomi, Caren, Lucy ja Yerigo

Jes, tämä on loistava alue Smile Pääsee näyttämään ja kertomaan, mikä ihminen löytyy roolipelihahmojen takaa! Mä olen luvannut, että en pyöri netissä missään ilman, että antaisin muiden ihmisten tietää, kuka mä oikeasti olen Smile Pääsen toteuttamaan kunnolla tuon lupauksen myös täällä! Joo elikkä mä olen Jenna. Ainahan jopa paikassa pitää olla vähintään se yksi pakollinen uskovainen ja mä hoidan tässä roolipelissä sitä tehtävää ;D Vaikkei yksikään mun hahmoista pahemmin sitä hengellistä puolta esiin tuokaan Smile Kuulun paikalliseen helluntaiseurakuntaan eli olen ottanut uskovienkasteen vastaan. Olen kuitenkin ns. kaksoisjäsen eli kuulun myöskin luterilaiseen kirkkoon, johon mut sylivauvana kastettiin Smile Hengellisenä ihmisenä olen sitä mieltä, että mä en voi kertoa itsestäni mainitsematta hengellisyyttä, koska juuri se on mun elämä ;D Tämä tarkoittaa sitä, että mulla on ajoittain sellasia hallusinaatioita, joissa mun vieressä tallustaa semmonen pikkukaveri nimeltään Jeesus, jolle mä viskon kaikki mun ongelmat ja ahdistukset ja se kantaa ne mukisematta mun puolesta Smile Eiks ookki kivaa? ;D Ja kaiken lisäks se otti ja kuoli ristillä ja tuli takasi mua moikkaan! Siistiä. Joo mä olen huumorinaisia ja mä aina toivon, että muut ymmärtäisi mun huumoria Smile On mulla kuitenkin sentään hyviä ystäviä, jotka sen tajuaa! Toinen taito on sitten se, että mikä mun huumorissa on sitä huumoria ja mikä asiaa.. No jos ei ymmärrä, multa uskaltaa kysyä. Kuten kuvista voi nähdä, olen tällainen ylipainoinen, rillipäinen hörhö Smile 13 kuvatusta niille, jotka eivät ole galleriassa ja sitten rekistenöityneille käyttäjille siä on lisää karmeita kuvia musta Very Happy Jokkut tykkää ja jokku ei. Luonteeltani olen iloinen, hullu, toisinaan ailahtelevainen, mut enimmäkseen lähestyttävä. Mua on haukuttu sosiaaliseks ja rohkeaks. Vuosi sitten mulle ei olisi voinut sanoa noin, mutta kyllä toi nykyään pitää todella paljon paikkansa Smile Kuten tuosta huomasi, netissä mä koitan olla vähän siellä missä ois muita ihmisiä. Tykkään keskustella, siks puhuminen on mulle myös harrastus! King's Kids -työ vaatisi jo oman topiccinsa, mutta voi tulla kysymään jos lisää haluaa Smile Lyhykäisyydessään se on hengellistä lapsi-, nuoriso- ja perhetyötä, evankelioimistyötä tanssien, laulaen ja draamojen kautta. Mottona "Tunne Jumala ja tee Hänet tunnetuksi!". Kuten jokaisella ihmisellä, myös multa löytyy luurankoja menneisyyden kaapissa. Välillä mä sen kaapin avaan ja pyyhin pölyjä, mutta suurimman osan aikaa se on ihan lukossa. Joskus mun tarttee esitellä niitä luurankoja muille ja valitettavasti yks niistä luurangoista muuttuu zombiks ja tulee kiusaamaan mua. Sillon mun tarvii Jeesuksen kans hakata se takasin luurangoks ja potkia kaappiin lukkojen taa. Mun ja Jeesuksen yhteistyö on ollut tossa asiassa loistavaa Smile Netin ja harrastelun lisäksi olen lukio-opiskelijana Karkun evankelisella opistolla. Nimikin paljastaa KEOn olevan kristillinen koulu. Olen myös sen verran paha ihminen, että oon lukiossa neljättä vuotta ja koko mun lukioaikani tulee loppujen lopuksi kestämään 4,5 vuotta Smile On mulla Kelalle lääkäriltä semmonen lappunen, jossa ne kertoo etten mä ollu kunnossa hoitamaan lukiota, jonka vuoksi mun lukion käyminen saa mennä suositusten yli. Erosin ensimmäisestä lukiostani viime vuonna hetkeksi ennen kuin vaihdoin KEOlle Very Happy Mahtava paikka, tehdäänpäs se koulutopicci, jotta mä voin mainostaa teille KEOo vähän tarkemmin ;D Koska mä tiedän, että ihmiset on uteliaita, mutta aina ei uskalleta kysyä esimerkiksi kysymystä "miksi erosit lukiosta?" vaikka kiinnostaisikin tietää. Mä hyväksyn uteliaisuuden, joten voin vastata siihen samantien niin sitä ei tarvitse kysyä ;D Voin mainita kaksi syytä: koulukiusaaminen ja ahdistus. Eivät ole ihan ainoat syyt, mutta pidän vähän yksityisyyttä itelläni edes ;D

Mitäpä muuta minusta. MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ on kiva selittää aina.. Kysellä saa, jos jotain mainitsemisen arvoista jäikin pois Smile


Viimeinen muokkaaja, Qyenna pvm To Huhti 09, 2009 10:45 pm, muokattu 2 kertaa
Qyenna
Qyenna
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 59
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Jenna - Se Uskis Empty Vs: Jenna - Se Uskis

Viesti kirjoittaja Chiyo Ke Maalis 25, 2009 4:58 pm

Chiyo siis yksi hahmoistani, kuten myös Tsubomi ja Caren (jonka profiili vielä luomatta ^^')
Chiyo
Chiyo
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Jenna - Se Uskis Empty Vs: Jenna - Se Uskis

Viesti kirjoittaja Lucy Ma Maalis 30, 2009 3:20 pm

Lucy, se mun pahishahmoni Very Happy
Lucy
Lucy
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 20

Takaisin alkuun Siirry alas

Jenna - Se Uskis Empty Vs: Jenna - Se Uskis

Viesti kirjoittaja Luchia_princess Su Huhti 05, 2009 8:21 am

Joo, minä taas tässä.^^ Niin halusin kysyä sellaista, että mitä kirjallisuutta luet, vai luetko hirveästi ollenkaan? Ja sitten mikä on lempivärisi?
Luchia_princess
Luchia_princess
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 36

Takaisin alkuun Siirry alas

Jenna - Se Uskis Empty Vs: Jenna - Se Uskis

Viesti kirjoittaja Qyenna Su Huhti 05, 2009 4:16 pm

Uuuuu, kysymyksiä Very Happy Oon mä aikamoinen lukutuokka. Välillä tulee luettua enemmän, välillä vähemmän ja sit joskus semmosia maratooneja. Raamattu se ykköskirja mitä luen säännöllisesti. Muuten ihan laidasta laidaan. Vähän mangaa, mut tykkään eniten pidemmistä kirjoista. Torey Hayden on mun lempikirjailija ja pidän varsinkin siitä tositapahtumiin perustuvasta tuotannosta. Rei Shimura -sarja on myös mainitsemisen arvoinen ja Harry Potterit. Eniten mun lukemisessa kyl painottuu fantasiakirjallisuus ja tositapahtumiin perustuvat romaanit. Vastakohdat siis vetää Very Happy Monet nuortenkirjat on kanssa hyviä, mut jotenki sitä tykkää eniten lukee vähän aikusemmille suunnattuu jo.

Lempivärit järjestyksessä vihreä, sininen, musta, turkoosi, keltainen ja ruskea. Ylipäätään tummat värit on mun mieleen. Yksinkertaisesti sopii mulle ;D Jostain kumman syystä melkein mun kaikki paitani on mustia. En yritä olla gootti, mä vaan tyksin xD Turkoosi ja keltainen on vaatteissa sikäli ongelmallisia värejä, että en vois pitää pelkästään turkoosia paitaa. Ei vaan sovi mulle vaik paita itessään oiski nätti :O
Qyenna
Qyenna
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 59
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Jenna - Se Uskis Empty Vs: Jenna - Se Uskis

Viesti kirjoittaja Adad Su Huhti 05, 2009 10:23 pm

kannatan salama varas sarjaa, jos fantasia kiinnostaa. (HP tyylinen) ;3
Adad
Adad
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 33
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Jenna - Se Uskis Empty Vs: Jenna - Se Uskis

Viesti kirjoittaja Lucy Ma Huhti 06, 2009 12:29 am

Kiitos vinkistä! Smile Täytyy katsastaan sarja ;D Totta kai fantasia kiinnostaa, mistä muualtakaan oisin saanut vaikutteeni hahmoille? xD (nojoo, animesta, mut en oo päälle puoleen vuoteen kattonu yhtään sarjaa)
Lucy
Lucy
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 20

Takaisin alkuun Siirry alas

Jenna - Se Uskis Empty Vs: Jenna - Se Uskis

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa