*:: Ocean Melody ::*
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Etsimässä ympäri kaupunkia

2 posters

Siirry alas

Etsimässä ympäri kaupunkia Empty Etsimässä ympäri kaupunkia

Viesti kirjoittaja AquaRegina-sama Ma Maalis 23, 2009 8:30 pm

Regina käveli jälleen pitkin Ocean Melodyn katuja. Aoko oli lähtenyt aamulla Melody Acadamyyn, mutta Regina oli sanonut, että hänellä oli asioita kaupungissa. Niinhän hänellä periaatteessa olikin: vaikka hän aikoi auttaa Aquan tapauksessa, hän aisti silti Panthalassa-klaanin voiman kaupungissa yhtä selkeänä kuin ennenkin.

/Mikä tärkeämpää, minun olisi etsittävä loput merenneitoprinsessat/, Regina ajatteli harppoessaan eteenpäin. Onneksi hän oli kyennyt ostamaan uusia vaatteita, joten hän ei pistänyt silmään enää niin paljon, kuin edellisinä päivinä. /Luchianhan näin eilen kahvilassa, mahtaisinko löytää hänet vielä.../
AquaRegina-sama
AquaRegina-sama
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 29

Takaisin alkuun Siirry alas

Etsimässä ympäri kaupunkia Empty Vs: Etsimässä ympäri kaupunkia

Viesti kirjoittaja AaleAizawa Ma Maalis 23, 2009 8:38 pm

Aale ja Eela olivat lähteneen Melody Academystä ja kulkivat kaupungilla joka suuntaan kun huomasivat Aqua Reginan kauempana
"Katso tuolla on Regina", Aale sanoi Eelalle ja he lähtivät juoksuun.
"Hei Regina, pääsimme tunnilta juuri, Aale kertoi.
"Niin on", Eela huomasi ja juoksi Aalen rinnalla Aqua Reginan luokse.
"Minun pitää kertoa sinulle eräs asia, näin Aquan matkalle Melody Academyyn, hän oli tai on lähellä rantaa koralliriutalla, samassa hän kertoi Aqua Reginalle kaiken Aquan puheista ja Hanonin ilmestymisestä, minkä oli nähnyt ja kuullut.
"Minäkin näin sen", Eela sanoi.
"Mitä mieltä olet Aquan puheista?" Aale kysyi.
AaleAizawa
AaleAizawa
Matkalainen
Matkalainen

Viestien lukumäärä : 96
Ikä : 28

Viesti kirjoittaja AquaRegina-sama Ti Maalis 24, 2009 4:19 pm

Regina kuunteli Aalen puheita tarkkaavaisesti, mutta kieltämättä erittäin yllättyneenä. Vastaavaa ei ollut ikinä tapahtunut, eikä hän hetkeen tiennyt, miten olisi kuulunut reagoida.

"Vaikuttaa siltä, että Aqua käy henkistä taistelua itsensä kanssa", hän lopulta sanoi. "En ole koskaan kuullut vastaavanlaisesta tapauksesta, mutta vaikuttaa siltä, ettei hän ole ihan niin paha, kuin luullaan. Jos tämä on jatkuvaa, se voi olla meidän mahdollisuutemme palauttaa hänet ennalleen." Hän katsoi tiukasti Aalea. "Joko olet kertonut tämän muille?"
AquaRegina-sama
AquaRegina-sama
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viesti kirjoittaja AaleAizawa Ti Maalis 24, 2009 4:33 pm

"Henkistä taistelua", Aale ihmetteli.
"Ei en ole voinut olen nähnyt heidät, Chiyo ja Tsubomi olivat tai ovat haastattelussa, minä pääsin sieltä jo, Aoko ja minä juttelimme erään Henen kanssa, joka hallitsee tulta, Aoko tuli silloin kun minä juttelin Henen kanssa, mutta aion kertoa kunhan näen heidät taas", Aale sanoi.
Aale mietti Aquan sanoja Henkistä taistelua, mahdollisuus pelastaa hänet, kaikki oli jotenkin sekavaa, mutta hän oli iloinen Aquan saisi, ehkä pelastettua.
"Se tarkoittaa, että täällä kaupungissa on Aoko, Sara, Luchia ja Hanon ainakin", Aale sanoi.
/Aquasta voidaan saada taas hyvä jee jee jee/ Aale ajatteli.
"Mutta miten se tapahtuu?" Eela kysyi.
Aale hätkähti niinpä tietysti taas joku mutka matkaan ja kuunteli mitä Regina sanoisi
"Minä en ainakaan tiedä", Aale sanoi vielä.
AaleAizawa
AaleAizawa
Matkalainen
Matkalainen

Viesti kirjoittaja AquaRegina-sama Ti Maalis 24, 2009 4:44 pm

Regina pudisti päätään.
"Valitettavasti en minäkään."

Hän hymähti nähdessään lyödyn ilmeen Aalen kasvoilla ja laski kätensä tämän olkapäälle.
"Vaikka minä olenkin merten jumalatar, minäkään en ole kaikkitietävä. Meidän on puhuttava tästä illemmalla. Kertomasi perusteella olen varma, että Hanon pitää Aquasta huolta. Sininen prinsessa on sitkeä, hän sentään palautti Sarankin ennalleen."

Regina hymyili rauhoittavasti.
"Älä pelkää, kyllä hän pärjää."

Viimeinen muokkaaja, AquaRegina-sama pvm Ti Maalis 24, 2009 4:53 pm, muokattu 1 kertaa
AquaRegina-sama
AquaRegina-sama
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viesti kirjoittaja AaleAizawa Ti Maalis 24, 2009 4:51 pm

"Niin, eipä kai kukaan voi tietää kaikkea", Aale sanoi surullisena.
"Minä vain pidän Aquasta, haluaisin hänet vain hyväksi niin pian kuin mahdollista", Aale sanoi.
"Toivon totisesti, että Aqua ja Hanon pärjäävät", Aale sanoi vielä.
/Ja jos eivät, niin toivottavasti, kaikki kuitenkin kääntyy parhain päin./ Aale ajatteli.
Aale ja Eela katsoivat eteensä ja huomasivat olevansa hotellin edustalla.
"Mitenköhän Aoko pärjää ja onkohan hän jo haastattelussa", Aale sanoi pikemminkin itselleen kuin muille.

AKAIAOKO-EDIT:// Laitan, että molemmat poistuneet, kun aihe on lukittu, vaikka eivät he varsinaisesti lähteneet mihinkään, aihe vain lukittiin.
AaleAizawa
AaleAizawa
Matkalainen
Matkalainen

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun