Juttelua ja kaupassakäyntiä
3 posters
Sivu 1 / 1
Juttelua ja kaupassakäyntiä
Aale oli kaupungilla ja huomasi tulleensa huppariputiikin eteen. Aale tarkasteli huppareita Aquan kanssa.
"Ne ovat hienoja minä pidän tästä sinisestä, se on kaunis" Aale sanoi.
"Mennäänkö sisälle?" Aale kysyi hymyillen iloisesti.
Samassa Aale huomasi kaatuneensa maahaan ja jonkun juoksevan kauempana.
Aale nousi ylös ja katsoi Aquaan päin.
"Ne ovat hienoja minä pidän tästä sinisestä, se on kaunis" Aale sanoi.
"Mennäänkö sisälle?" Aale kysyi hymyillen iloisesti.
Samassa Aale huomasi kaatuneensa maahaan ja jonkun juoksevan kauempana.
Aale nousi ylös ja katsoi Aquaan päin.
AaleAizawa- Matkalainen
- Viestien lukumäärä : 96
Ikä : 28
Vs: Juttelua ja kaupassakäyntiä
"Hemmetti!" Aqua murisi ja ryntäsi juoksuun. Hän oli ehtinyt nähdä jonkun heitä vanhemman pojan törmäävän Aaleen ja nappaavan tämän lompakon. "Hei! Takaisin!" hän kiljahti ja juoksi varkaan perään.
Aqua ei ollut ihan niin tottunut ihmisruumiiseensa, mutta onnistui kuitenkin saamaan varkaan kiinni ja taklaamaan tämän maahan. Hän riuhtoi Aalen lompakon tämän näpeistä ja nousi seisomaan.
"Antaa olla viimeinen kerta, kun varastat ystäviltäni", hän ärähti ja lähti takaisin.
Hän ojensi lompakon takaisin Aalelle ja kääntyi sitten katsomaan ikkunan huppareita.
"Totta, ne ovat aika hienoja", hän sanoi. Valkoisen hupparin ja tulipunaisen paidan yhdistelmä houkutteli häntä erityisesti, kun myös ruskea huppari, jossa oli muutama sininen painokuvio.
Aqua ei ollut ihan niin tottunut ihmisruumiiseensa, mutta onnistui kuitenkin saamaan varkaan kiinni ja taklaamaan tämän maahan. Hän riuhtoi Aalen lompakon tämän näpeistä ja nousi seisomaan.
"Antaa olla viimeinen kerta, kun varastat ystäviltäni", hän ärähti ja lähti takaisin.
Hän ojensi lompakon takaisin Aalelle ja kääntyi sitten katsomaan ikkunan huppareita.
"Totta, ne ovat aika hienoja", hän sanoi. Valkoisen hupparin ja tulipunaisen paidan yhdistelmä houkutteli häntä erityisesti, kun myös ruskea huppari, jossa oli muutama sininen painokuvio.
"Kiitos, olen palveluksen velkaa" Aale sanoi kiitollisena.
Aale oli Aquan kanssa samaa mieltä hupparien kauneudesta.
Aale huomasi yhden vähän syrjässä olevan hupparin joka oli siniruskea ja ihastui siihen.
Aale halusi ostaa hupparin ja kysyi Aqualta
"Mennäänkö sisään ?"
Aale oli kysyessään kääntynyt katsomaan Aquaa ja odotti nyt hänen vastaustaan.
Aale oli Aquan kanssa samaa mieltä hupparien kauneudesta.
Aale huomasi yhden vähän syrjässä olevan hupparin joka oli siniruskea ja ihastui siihen.
Aale halusi ostaa hupparin ja kysyi Aqualta
"Mennäänkö sisään ?"
Aale oli kysyessään kääntynyt katsomaan Aquaa ja odotti nyt hänen vastaustaan.
AaleAizawa- Matkalainen
"Mennään vaan", Aqua sanoi hymyillen ja astui yhdessä Aalen kanssa kauppaan.
Aqua kierteli hitaasti hyllyjen välissä valikoimassa sopivia paitoja. Hänen äsken katselemansa valkoinen ja ruskea huppari (valkoiseen paitaan sopiva punainen paita hänellä oli jo päällään) päätyivät kasaan, kuten myös tiikeriraitainen t-paita ja tummansininen tunika. Niiden kanssa hän meni sovituskoppiin.
"Mitä mieltä olet?" hän kysyi Aalelta jokaisen vaatekappaleen välissä.
Aqua kierteli hitaasti hyllyjen välissä valikoimassa sopivia paitoja. Hänen äsken katselemansa valkoinen ja ruskea huppari (valkoiseen paitaan sopiva punainen paita hänellä oli jo päällään) päätyivät kasaan, kuten myös tiikeriraitainen t-paita ja tummansininen tunika. Niiden kanssa hän meni sovituskoppiin.
"Mitä mieltä olet?" hän kysyi Aalelta jokaisen vaatekappaleen välissä.
Aale oli ostanut aiemmin ihailemansa siniruskean hupparin
ja oli nyt katselemassa Aquan valintoja ja kommentoimassa niitä. Hän sanoi
" Kaikki sopivat hyvin sinulle ja näyttävät kauniilta,
mutta paras on varmaan tummansininen tunika",
Aale sanoi tosissaan sillä kaikki näyttivät tosi hyviltä Aquan päällä.
Aale sovitti vaatteita,joihin kuului ruskean sävyinen tunika ja hennon keltainen t-paita.
"Mitä pidät?" Aale kysyi Aqualta.
ja oli nyt katselemassa Aquan valintoja ja kommentoimassa niitä. Hän sanoi
" Kaikki sopivat hyvin sinulle ja näyttävät kauniilta,
mutta paras on varmaan tummansininen tunika",
Aale sanoi tosissaan sillä kaikki näyttivät tosi hyviltä Aquan päällä.
Aale sovitti vaatteita,joihin kuului ruskean sävyinen tunika ja hennon keltainen t-paita.
"Mitä pidät?" Aale kysyi Aqualta.
AaleAizawa- Matkalainen
Eela astui huppariliikkeeseen ja näki ruskea tykkaisen tytön joka näytti aivan Eelalta itseltään.
Eela päätti mennä esittäytymään, mutta näki ruskeatukkaisen tytön juttelemassa jonkun tytön kanssa joten hän epäröi. Eela meni lähemmäs kun ruskeatukkainen tyttö yhtäkkiä kääntyi ja näki Eelan. He hämmentyivät ja ruskeatukkainen tyttö päätti esittäytyä
"Hei olen Aale ja hän on Aqua, entä kuka sinä olet?" Aale eli se ruskeatukkainen tyttö sanoi hämmentyneenä.
"Minä olen Eela" Eela vastasi yhä hämillään.
"Me näytämme tosi samanlaisilta" Eela sanoi ja ajatteli Aalekin varmaan ajatteli samaa.
"Ajattelin ihan samaa", Aale sanoi.
"Mitä mieltä olet?" Aale kääntyi kysymään Aqualta.
Eela tutki Aalea ja huomasi heidän olevan prikulleen samannäköiset ja he intoutuivat keskustelemaan.
" Mitä voimia hallitset, minä hallitsen tulta ja osaan pysäyttää ajan, Eela kertoi.
"Minä hallitsen vähän kaikkea parhaiten maata sekä osaan parantaa" Aale kertoi.
Eela mietti he olivat samanlaisia, mutta voimat olivat erilaisia siis Aale oli vahvempi.
"Missä sinä asut, minä asun hotellissa asunnossa 90", Eela kysyi.
Minä asun melodystreetillä kerrostalossa huoneessa kymmenen, Aale vastasi
/Pitääpä käydä joskus/ Eela ja Aale ajattelivat.
Eela päätti mennä esittäytymään, mutta näki ruskeatukkaisen tytön juttelemassa jonkun tytön kanssa joten hän epäröi. Eela meni lähemmäs kun ruskeatukkainen tyttö yhtäkkiä kääntyi ja näki Eelan. He hämmentyivät ja ruskeatukkainen tyttö päätti esittäytyä
"Hei olen Aale ja hän on Aqua, entä kuka sinä olet?" Aale eli se ruskeatukkainen tyttö sanoi hämmentyneenä.
"Minä olen Eela" Eela vastasi yhä hämillään.
"Me näytämme tosi samanlaisilta" Eela sanoi ja ajatteli Aalekin varmaan ajatteli samaa.
"Ajattelin ihan samaa", Aale sanoi.
"Mitä mieltä olet?" Aale kääntyi kysymään Aqualta.
Eela tutki Aalea ja huomasi heidän olevan prikulleen samannäköiset ja he intoutuivat keskustelemaan.
" Mitä voimia hallitset, minä hallitsen tulta ja osaan pysäyttää ajan, Eela kertoi.
"Minä hallitsen vähän kaikkea parhaiten maata sekä osaan parantaa" Aale kertoi.
Eela mietti he olivat samanlaisia, mutta voimat olivat erilaisia siis Aale oli vahvempi.
"Missä sinä asut, minä asun hotellissa asunnossa 90", Eela kysyi.
Minä asun melodystreetillä kerrostalossa huoneessa kymmenen, Aale vastasi
/Pitääpä käydä joskus/ Eela ja Aale ajattelivat.
Aqua istui tuolissa kommentoimassa Aalen sovittamia vaatteita. Hän itse piti enemmän ruskeasta tunikasta ja oli juuri avaamassa suunsa sanoakseen sen ääneen, kun hän huomasi äkkiä Aalen tuijottavan jonnekin muualle. Hänkin kääntyi ympäri katsomaan ja häkeltyi. Aalea tuijotti täsmälleen tämän näköinen tyttö parin hyllyn välistä. Molemmat tytöt näyttivät täysin pöllämystyneiltä, ja Aqua nosti hitaasti toisenkätensä haromaan hiuksiaan. Näkikö hän harhoja vai oliko hän tulossa hulluksi? Mutta koska Aalekin vaikutti olevan ihan yhtä ihmeissään, kuin hänkin, hän päätteli olevansa yhä täysissä järjissään.
Aale avasi ensimmäisenä suunsa.
"Hei, minä olen Aale", hän sanoi. "Ja tämä on Aqua. Kuka sinä olet?"
Vieras tyttö astui varovasti eteenpäin ja sanoi nimekseen Eela. Aqua kohotti kulmakarvojaan, mutta kumpikaan ei huomannut. Jopas, jopas...
Eela näytti heti huomaavan Aalen olevan maagi, sillä hän kysyi, mitä voimia tämä hallitsi. Hetken tytöt juttelivat vilkkaasti keskenään ja Aqualle jäi aikaa ajatella.
//Hehän ovat ihan kuin...//, hän ajatteli, mutta ravisti sitten päätään. //Eikä, ei voi olla mahdollista. Se olisi ihan liian outoa...//
Samassa hän tajusi Aalen kysyneen häneltä kysymyksen ja havahtui ajatuksistaan.
"Anteeksi, mitä sanoitkaan?" hän kysyi ja ravisti päätään selvittääkseen ajatuksensa.
"Mitä mieltä olet?" Aale toisti kysymyksensä. Hän ja Eela seisoivat vierekkäin ja Aqualta kesti hetken, ennen kuin hän sai taas sanaa suustaan.
"Tuota noin...", hän aloitti hapuillen. "Yhdennäköisyys on kieltämättä hämmästyttävä... en tiedä..."
//He ovat kuin Kaito ja Gaito//, Aqua ajatteli. //Tai kuten Yuki ja Aki... tosin en ole koskaan nähnyt heitä yhdessä joten en tiedä, ovatko he...//
"Tämä on outoa", hän lopulta kuiskasi.
Aale avasi ensimmäisenä suunsa.
"Hei, minä olen Aale", hän sanoi. "Ja tämä on Aqua. Kuka sinä olet?"
Vieras tyttö astui varovasti eteenpäin ja sanoi nimekseen Eela. Aqua kohotti kulmakarvojaan, mutta kumpikaan ei huomannut. Jopas, jopas...
Eela näytti heti huomaavan Aalen olevan maagi, sillä hän kysyi, mitä voimia tämä hallitsi. Hetken tytöt juttelivat vilkkaasti keskenään ja Aqualle jäi aikaa ajatella.
//Hehän ovat ihan kuin...//, hän ajatteli, mutta ravisti sitten päätään. //Eikä, ei voi olla mahdollista. Se olisi ihan liian outoa...//
Samassa hän tajusi Aalen kysyneen häneltä kysymyksen ja havahtui ajatuksistaan.
"Anteeksi, mitä sanoitkaan?" hän kysyi ja ravisti päätään selvittääkseen ajatuksensa.
"Mitä mieltä olet?" Aale toisti kysymyksensä. Hän ja Eela seisoivat vierekkäin ja Aqualta kesti hetken, ennen kuin hän sai taas sanaa suustaan.
"Tuota noin...", hän aloitti hapuillen. "Yhdennäköisyys on kieltämättä hämmästyttävä... en tiedä..."
//He ovat kuin Kaito ja Gaito//, Aqua ajatteli. //Tai kuten Yuki ja Aki... tosin en ole koskaan nähnyt heitä yhdessä joten en tiedä, ovatko he...//
"Tämä on outoa", hän lopulta kuiskasi.
Aale oli jutellut Eelan kanssa, mutta kääntyi kuuntelemaan Aquaa, ja kun Aqua oli puhunut loppuun Aale sanoi
"Aqua sinä olet oikeassa, tämä on outoa."
Aale kääntyi katsomaan Eelaan ja kysyi
"Ollaanko me siskoksia" Aale kysyi vaikka ei sitä kukaan varmaan tiennyt.
"Mitä pidät?" Aale kysyi Aqualta ja Eelalta yhtäkkiä.
"Aqua sinä olet oikeassa, tämä on outoa."
Aale kääntyi katsomaan Eelaan ja kysyi
"Ollaanko me siskoksia" Aale kysyi vaikka ei sitä kukaan varmaan tiennyt.
"Mitä pidät?" Aale kysyi Aqualta ja Eelalta yhtäkkiä.
AaleAizawa- Matkalainen
"Ai... pidän mistä?" Aqua kysyi jälleen hieman sekavana, sillä hänen aivonsa eivät nyt kyenneet yhdistämään kahta asiaa toisiinsa. "Mutta jos minulta kysytään, minusta te voisitte olla kaksoset", hän lopulta täräytti sen, mitä oli ajatellut.
"Se selittäisi aika paljon" Aale ja Eela sanoivat uhteen ääneen.
"Voisimmeko olla siskokset Aale ja Eela sanoivat taas kerran yhteen ääneen.
/Olisiko minulla sisko?/ Aale ja Eela ajattelivat.
"Aqua olet oikeassa" Aale sanoi täysin varmana.
"Voisimmeko olla siskokset Aale ja Eela sanoivat taas kerran yhteen ääneen.
/Olisiko minulla sisko?/ Aale ja Eela ajattelivat.
"Aqua olet oikeassa" Aale sanoi täysin varmana.
AaleAizawa- Matkalainen
"Niin..."
Aqua katsoi kelloa. Se oli puoli yksi. Aurinko laskisi seitsemän aikaan, joten heillä oli vielä hyvin aikaa.
"No jaa, te varmaan tahdotte tutustua toisiinne paremmin nyt kun löysitte toisenne", hän totesi. "Tahtoisiko Eela tulla mukaamme shoppailemaan? Minäkin haluaisin oppia tuntemaan hänet."
//Siis ennen kuin lähden//, muistutti pieni osa häntä, ja Aqua tunsi kasvojensa synkkenevän. //Äh, taivaan tähden, sinä olet viimeistä päivää täällä ja sinun pitäisi ottaa kaikki ilo irti sen sijaan, että synkistelisit koko ajan!//
Niinpä hän pakotti leveän hymyn kasvoilleen ja katsoi Eelaa.
"Niin että miten on?"
Aqua katsoi kelloa. Se oli puoli yksi. Aurinko laskisi seitsemän aikaan, joten heillä oli vielä hyvin aikaa.
"No jaa, te varmaan tahdotte tutustua toisiinne paremmin nyt kun löysitte toisenne", hän totesi. "Tahtoisiko Eela tulla mukaamme shoppailemaan? Minäkin haluaisin oppia tuntemaan hänet."
//Siis ennen kuin lähden//, muistutti pieni osa häntä, ja Aqua tunsi kasvojensa synkkenevän. //Äh, taivaan tähden, sinä olet viimeistä päivää täällä ja sinun pitäisi ottaa kaikki ilo irti sen sijaan, että synkistelisit koko ajan!//
Niinpä hän pakotti leveän hymyn kasvoilleen ja katsoi Eelaa.
"Niin että miten on?"
"No voin minä kai tulla", Eela vastasi.
"Hienoa!" Aale sanoi iloisena Aquan tarjouksesta.
Eelakin oli ihmeissään ja todella iloinen.
Eela päätti kertoa itsestään.
"Minä olen siis erään maagin tytär, hän kertoi adoptoineensa toisen lapsensa ja teki tälle jotakin en tiedä mitä,
mutta ei mitään vakavaa,
Lapsi vietiin adoptoitavaksi. Minä kasvoin äidin kanssa neljä vuotta kaksistaan isämme oli häipynyt,
sitten äiti meni uusiin naimisiin ja minusta ei enää pidetty joten karkasin ja muutin tänne" Eela kertoi
/Ihmeellinen kertomus/, Aale ajatteli,/ olinkohan tuo lapsi minä/, Aale jatkoi mietteitään.
"Ihmeellinen kertomus, mutta jatketaanko nyt shoppailua?" Aale sanoi hiljaa.
/Miten tämä on mahdollista?/ Eela mietti.
Eela kääntyi Aquaan päin ja kysyi
"Mitä mieltä olet tapahtumien saamasta käänteestä?"
"Hienoa!" Aale sanoi iloisena Aquan tarjouksesta.
Eelakin oli ihmeissään ja todella iloinen.
Eela päätti kertoa itsestään.
"Minä olen siis erään maagin tytär, hän kertoi adoptoineensa toisen lapsensa ja teki tälle jotakin en tiedä mitä,
mutta ei mitään vakavaa,
Lapsi vietiin adoptoitavaksi. Minä kasvoin äidin kanssa neljä vuotta kaksistaan isämme oli häipynyt,
sitten äiti meni uusiin naimisiin ja minusta ei enää pidetty joten karkasin ja muutin tänne" Eela kertoi
/Ihmeellinen kertomus/, Aale ajatteli,/ olinkohan tuo lapsi minä/, Aale jatkoi mietteitään.
"Ihmeellinen kertomus, mutta jatketaanko nyt shoppailua?" Aale sanoi hiljaa.
/Miten tämä on mahdollista?/ Eela mietti.
Eela kääntyi Aquaan päin ja kysyi
"Mitä mieltä olet tapahtumien saamasta käänteestä?"
"Todella... yllättävää", Aqua lopulta sanoi. "Kertomus oli mielenkiintoinen. Ai niin, Aale, pidin enemmän siitä ruskeasta tunikasta, sinuna ostaisin sen."
Heidän mennessään maksamaan vaatteista Aqua kysyi Eelalta:
"Kuule Eela... vanhemmistanne... mitkä heidän nimensä olivat? Ymmärrän kyllä, jos et muista isääsi, kertomuksesi perusteella olit aika nuori kun hän häipyi, mutta..."
Heidän mennessään maksamaan vaatteista Aqua kysyi Eelalta:
"Kuule Eela... vanhemmistanne... mitkä heidän nimensä olivat? Ymmärrän kyllä, jos et muista isääsi, kertomuksesi perusteella olit aika nuori kun hän häipyi, mutta..."
Eela katseli kun Aale osti ruskean tunikan ja yhtäkkiä Aqua oli vieressä ja kysyi hänen äitinsä nimeä.
"Äitini nimi taisi olla... Äh en muista... olisiko se ollut... Ai niin hän oli Ileana",
Eela kertoi Aqualle niin hiljaa, että kukaan muu ei kuullut.
Eela katseli vaatteita, mutta ei löytänyt mitään sopivaa, sitten he jo menivätkin ulos kaupasta.
Kaupan edessä Eela tutki Aalea mielenkiinnosta ja kääntyi katselemaan Aquaa.
"Äitini nimi taisi olla... Äh en muista... olisiko se ollut... Ai niin hän oli Ileana",
Eela kertoi Aqualle niin hiljaa, että kukaan muu ei kuullut.
Eela katseli vaatteita, mutta ei löytänyt mitään sopivaa, sitten he jo menivätkin ulos kaupasta.
Kaupan edessä Eela tutki Aalea mielenkiinnosta ja kääntyi katselemaan Aquaa.
Aalen ja Eelan jutellessa Aqua uppoutui jälleen ajatuksiinsa. Tällä kertaa hän ajatteli lähtöään.
//Miten minä edes pärjäisin prinsessana?// hän ajatteli. //Minulla ei ole hajuakaan, mitä tehdä. Aokoa ei koskaan koulutettu, hän oli niin nuori, joten en voinut edes oppia häntä seuraamalla...//
Samassa Aqua tunsi kihelmöivän tunteen jossain niskansa sivulla, kääntyi katsomaan ja huomasi Eelan katselevan häntä.
"Ööh... mitä nyt?"
//Miten minä edes pärjäisin prinsessana?// hän ajatteli. //Minulla ei ole hajuakaan, mitä tehdä. Aokoa ei koskaan koulutettu, hän oli niin nuori, joten en voinut edes oppia häntä seuraamalla...//
Samassa Aqua tunsi kihelmöivän tunteen jossain niskansa sivulla, kääntyi katsomaan ja huomasi Eelan katselevan häntä.
"Ööh... mitä nyt?"
Eela oli jutellut Aalen kanssa ja katsoi Aquaa kun Aqua kääntyi ja kysyi kysymyksen siihen Eela vastasi.
"Äh... tuota kunhan katselin" Eela vastasi hämillään ja käänsi katseensa nopeasti poispäin Aquasta.
"Mitä te kuiskitte?" Aale kysyi väliin.
" Öh... tuota ei mitään", Eela vastasi.
"Minne mennään seuraavaksi?" Eela kysyi.
"Äh... tuota kunhan katselin" Eela vastasi hämillään ja käänsi katseensa nopeasti poispäin Aquasta.
"Mitä te kuiskitte?" Aale kysyi väliin.
" Öh... tuota ei mitään", Eela vastasi.
"Minne mennään seuraavaksi?" Eela kysyi.
"Tuossa lähellä on yksi kiva vaatekauppa... sieltä saa hienoja mekkoja", Aqua ehdotti. "Sitä paitsi... minä taidan tarvita uuden..." Hän katsoi Aalea merkitsevästi. //Jos minusta tulee prinsessa...//
"Tai voidaan mennä myöhemminkin, minulla ei ole mitään väliä. Muita ideoita?"
"Tai voidaan mennä myöhemminkin, minulla ei ole mitään väliä. Muita ideoita?"
"Mennään vain siihen vaatekauppaan, Aale ja Eela sanoivat.
Vaatekaupan edessä Aale katsoi Aquaa, mutta ei keksinyt mitään sanottavaa.
Vaatekaupan edessä Aale katsoi Aquaa, mutta ei keksinyt mitään sanottavaa.
AaleAizawa- Matkalainen
Aqua osti kauniin, hihattoman punaisen mekon kaupasta, mutta päätti sitten olla ostamatta enää vaatteita. Eihän hän niitä Itämerellä tarvitsisi, herra paratkoon.
He kuljeskelivat lopun päivää ympäri ostaria, juttelivat ja nauroivat keskenään ja Aale ja Eelakin näyttivät tulevan koko ajan läheisimmiksi toisilleen. Kuitenkin, mitä enemmän aikaa kului ja mitä alemmas aurinko painui, Aqua tunsi tulevansa koko ajan levottomammaksi ja surullisemmaksi. Enää viisi tuntia... neljä... kolme... pian jäljellä oli enää puoli tuntia. Tytöt olivat parhaillaan syömässä, kun Aqua katsoi viimeisen kerran kelloa.
"Puoli seitsemän", hän sanoi ja nousi ylös. "Minun on mentävä..." Hän katsoi Aalea ja tunsi samassa tuskan viiltävän rintaansa. Se kasvoi suuremmaksi kunnes sitä ei enää kestänyt vaan Aqua purskahti itkuun ja vajosi takaisin tuoliinsa.
He kuljeskelivat lopun päivää ympäri ostaria, juttelivat ja nauroivat keskenään ja Aale ja Eelakin näyttivät tulevan koko ajan läheisimmiksi toisilleen. Kuitenkin, mitä enemmän aikaa kului ja mitä alemmas aurinko painui, Aqua tunsi tulevansa koko ajan levottomammaksi ja surullisemmaksi. Enää viisi tuntia... neljä... kolme... pian jäljellä oli enää puoli tuntia. Tytöt olivat parhaillaan syömässä, kun Aqua katsoi viimeisen kerran kelloa.
"Puoli seitsemän", hän sanoi ja nousi ylös. "Minun on mentävä..." Hän katsoi Aalea ja tunsi samassa tuskan viiltävän rintaansa. Se kasvoi suuremmaksi kunnes sitä ei enää kestänyt vaan Aqua purskahti itkuun ja vajosi takaisin tuoliinsa.
Aalekin oli katsonut kelloa ja huomasi saman asian.
"Aqua kaikki hyvin kyllä sinä pärjäät", Aale sanoi kun ei osannut muuta sanoa. Kun Aquan itku tyyntynyt Aale sanoi Eelalle
"Mitä him..." Eela sanoi
" Anteeksi en ehdi selittää, mutta tavataan huomenna sinun huoneessasi" Aale sanoi.
Niin Aale ja Aqua poistuivat.
"Aqua kaikki hyvin kyllä sinä pärjäät", Aale sanoi kun ei osannut muuta sanoa. Kun Aquan itku tyyntynyt Aale sanoi Eelalle
"Mitä him..." Eela sanoi
" Anteeksi en ehdi selittää, mutta tavataan huomenna sinun huoneessasi" Aale sanoi.
Niin Aale ja Aqua poistuivat.
AaleAizawa- Matkalainen
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa