*:: Ocean Melody ::*
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Poissaoloja

+4
Micu
Qyenna
Hene
AkaiAoko
8 posters

Siirry alas

Poissaoloja Empty Poissaoloja

Viesti kirjoittaja AkaiAoko Pe Helmi 20, 2009 7:49 am

HUOM! TÄMÄ KOSKEE MYÖS MIZUIROAQUAA!

Pelaamiseeni tulee tauko perjantai 20. päivästä helmikuuta sunnuntaihin 1. maaliskuuta. Sad
AkaiAoko
AkaiAoko
Ylläpito
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 115
Ikä : 29
Location : Sydämeni maailma, jossa musiikki on kaikki kaikessa

http://www.freewebs.com/talesfromtayklania

Takaisin alkuun Siirry alas

Poissaoloja Empty Vs: Poissaoloja

Viesti kirjoittaja Hene Su Maalis 01, 2009 8:26 am

Hene on poissa 2.3.-?? asti. Syynä reissu Kuusamoon. ROolipelaattehan te täällä kiltisti, ok? :3
Hene
Hene
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 34
Ikä : 31

http://raitatossu.net/pachetan

Viesti kirjoittaja AkaiAoko Su Maalis 01, 2009 12:40 pm

Korjaus edelliseen, tulinkin jo eilen takaisin lomareissulta. Paljonpa kyllä merkitsee, näyttää siltä, että kaikki pelikaverit ovat jossain poissa... Sad
AkaiAoko
AkaiAoko
Ylläpito
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 115
Location : Sydämeni maailma, jossa musiikki on kaikki kaikessa

http://www.freewebs.com/talesfromtayklania

Viesti kirjoittaja Qyenna Ti Huhti 07, 2009 2:48 pm

ETUKÄTEEN ILMOITUS!
Qyenna, Chiyo, Tsubomi, Lucy, Caren ja Yerigo eivät tee mitään
- pitkäperjantaina 10.4.2009
- maanantaina 13.4.2009
- ajankohtana 16.4 - 19.4.2009

uskonnollisista syistä. Tiedän, etteivät kaikki uskovaiset arvosta näitä päiviä, mutta mulle ne ovat tärkeitä. Koen olevani niin suuressa kiitollisuudenvelassa Jeesukselle Smile Tiedän itestäni jo sen, että itken, nauran ja ylistän sekasin ja vuorotellen koko pitkäperjantain. Todennäkösesti poraan Very Happy Maanantai on suuri ylistyksen, juhlan ja kiitoksen päivä, että omistan sen myöskin kokonaan Jeesukselle ja pidän tietokoneen kiinni. Ja jos joku ei ymmärrä niin pitkäperjantai on Jeesuksen kuolinpäivä ja kolmantena päivänä Hän nousi kuolleista eli siksi maanantai mulle myös tärkeä Smile

LISÄKSI!
Qyenna, Chiyo, Tsubomi, Lucy, Caren ja Yerigo ovat kokonaan poissa 16.4 - 19.4. Lähden toukokuussa lyhyelle lähetysmatkalle Viroon ja tuona ajankohtana meillä sinne matkalle menevillä on harjoitusleiri Smile Menen sinne King's Kids -työn kautta, joten evankelioimme Virossa mm. tanssien, laulaen ja draamoja esittäen. Opettelemme myös joitakin lauluja Viroksi. Lisäksi teemme ihan konkreettista palvelustyötä eli autamme missä voimme. Köyhien alueella esimerkiksi menemme rakentelemaan jotain Very Happy Ei tarvitse suuria taitoja hakata vasaralla nauloja. Niille köyhille on tarpeeksi iso juttu jo se, että joku menee hakkaamaan pari lankkua heidän hökkelinsä seinäksi tai muuten tulee parantamaan että heillä olisi edes jokin suoja sateella ja että "talo" pysyisi pystyssä!
Kuitenkin, haluaisin mieluiten, etteivät mun hahmot olisi missään topicissa harkkaleirin aikaan. Neljä päivää on kuitenkin suhtpitkä aika ettekä te voi kauheesti jatkaa eteenpäin, jos mun hahmoja on topicissa ja ne ei reagoi mihinkään Very Happy Joten jos ne, joiden kanssa olen topiceissa, viitsisitte vaivautua sen verran, että saisin viimeistään ke 15.4 mennessä mukavasti pelattua mun hahmot pois topiceista niin olisi kiva Smile En haluaisi laittaa niitä yhtäkkiä häipymään kesken jonkun toisen hahmon puheen Very Happy Vielä ei ole kiire, tämän viikon pelaan vielä ihan rauhassa lukuunottamatta pitkäperjantaita. Kiitos! <3

Viimeinen muokkaaja, Qyenna pvm To Huhti 09, 2009 10:46 pm, muokattu 1 kertaa
Qyenna
Qyenna
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 59
Ikä : 34

Viesti kirjoittaja Hene Ti Huhti 07, 2009 5:52 pm

Hene, Hanon, Nagisa, Kaito, Riku, Ira-san, Yume-chan ja Maya ovat poissa 11.04.-15.04.09!!
Olen perheen kanssa Kuusamossa lomamatkalla, joten en pääse tänne. Nettiä ei oole, sorryyy! Mutta yritän päästä keskiviikkoiltana tänne :3
Hene
Hene
Moderaattori
Moderaattori

Viesti kirjoittaja Micu Ma Huhti 13, 2009 9:40 pm

16-17.4 Kaiketi juhlin 19-v pippaloita.
Micu
Micu
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 27

Viesti kirjoittaja Susan Pe Huhti 17, 2009 3:34 pm

Susanille saattaa tulla poissaoloja päivästä 18.4-23.4 sillä hänellä ei ole konetta kun se on rikki.
Susan
Susan
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 10
Ikä : 28

Viesti kirjoittaja Hene Su Huhti 26, 2009 7:11 pm

Hene, Hanon, Nagisa, Kaito, Riku, Ira-san, Yume-chan ja Maya, Teana,
ovat välillä kaikki poissa, johtuen kannettavan rikki mebemisestä ja netin puuttumisesta Sad Mutta yritän päästä kirjaston kautta!
Hene
Hene
Moderaattori
Moderaattori

Viesti kirjoittaja Qyenna Ma Huhti 27, 2009 7:55 pm

Qyenna, Chiyo, Tsubomi, Lucy, Caren ja Yerigo eli mun hahmot saattavat olla välillä hiljaisia ja verkkaisia. Täs pari viikkoo. Parin viikon päästä mun ihka vihoviimeinen koeviikko! Ei siinä muuten mitään, mutta mulla on siellä kaksi ylimääräistä ruotsin koetta. Ykkös ja kakkoskurssista yhteinen koe ja kolmos kurssista vielä oma koe. Tarkoitus on korottaa kaikkien kolmen kurssin numeroita joskos ruotsista keskiarvo nousisi ja saisin vielä yhtä numeroa paremman arvosanan Very Happy Mulla on noista kolmesta ekasta ruotsin kurssista kutonen, mutta suoritin täällä mun uudessa koulussa sit nelos ja vitos kurssit (viisi kurssia ruotsia pakollista). Sain neloskurssista seiskan ja vitos kurssista kasin! Ne kaksi numeroa tekivät sen, että saan tällä hetkellä ruotsista 7:n lukion päättötodistukseen! JOS mä saan ne kolme ekaa kurssia korotettua kaseiks, mä saan ruotsista 8:n lukion päättötodistukseen! Himolukeminen ruotsia siis koeviikolle Very Happy
Qyenna
Qyenna
Tottunut asukki
Tottunut asukki

Viestien lukumäärä : 59
Ikä : 34

Viesti kirjoittaja MizuiroAqua To Huhti 30, 2009 6:18 am

Sen verran lyhyt poissaolo, että en tiedä, pitäisikö laittaa, mutta laitan kuitenkin.
Eli AkaiAoko, MizuiroAqua, Mika sekä mahdollisesti myös AquaRegina-sama ovat poissa 1.-2.5., syynä kuororetki.
MizuiroAqua
MizuiroAqua
Ystävystynyt
Ystävystynyt

Viestien lukumäärä : 134

http://www.mermaidseira.blogit.fi

Viesti kirjoittaja Yume-chan To Huhti 30, 2009 2:02 pm

Hmmh, mä laitan tän tänne jo nyt:
Hene, Hanon, Nagisa, Kaito, Riku, Ira-san, Yume-chan ja Maya, Teana,
ovat poissa 15.05.-20.05. johtuen luokkaretkestäni!

Ja muuten...edellinen poissaoloviesti ei ole enää aihellinen xD
Yume-chan
Yume-chan
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 21

Viesti kirjoittaja Coco Su Toukokuu 31, 2009 3:48 pm

AaleAizawa, EelaAizawa ja Coco ovat poissa 13.5. - 19.5. syynä reissu poriin.
sekä 29.7. - 6.8. syynä Reila. Reilalta saatan tulla aikaisemminkin en tiedä koska ikäiseni pääsevät sieltä.
Coco
Coco
Aloittelija Melodyssa
Aloittelija Melodyssa

Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 28

Viesti kirjoittaja Hene La Kesä 06, 2009 12:24 pm

Joo. Eli olen ensi viikolla, tarkka aika 9.6.-17.6., Kaarinassa, ja riippuu aina tilanteesta,että pääsenkö koneelle. Pelit siis ovat mun osalta aika hiljaisia,
mutta ehkä pääsen käymään täällä!
Eli, Hene, Hanon, Nagisa, Kaito, Riku, Ira-san, Yume-chan ja Maya, Teana ovat hiljaisia tuon ajan!!
Hene
Hene
Moderaattori
Moderaattori

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content