Poissaoloja
+4
Micu
Qyenna
Hene
AkaiAoko
8 posters
Sivu 1 / 1
Poissaoloja
HUOM! TÄMÄ KOSKEE MYÖS MIZUIROAQUAA!
Pelaamiseeni tulee tauko perjantai 20. päivästä helmikuuta sunnuntaihin 1. maaliskuuta.
Pelaamiseeni tulee tauko perjantai 20. päivästä helmikuuta sunnuntaihin 1. maaliskuuta.
Vs: Poissaoloja
Hene on poissa 2.3.-?? asti. Syynä reissu Kuusamoon. ROolipelaattehan te täällä kiltisti, ok? :3
Korjaus edelliseen, tulinkin jo eilen takaisin lomareissulta. Paljonpa kyllä merkitsee, näyttää siltä, että kaikki pelikaverit ovat jossain poissa...
ETUKÄTEEN ILMOITUS!
Qyenna, Chiyo, Tsubomi, Lucy, Caren ja Yerigo eivät tee mitään
- pitkäperjantaina 10.4.2009
- maanantaina 13.4.2009
- ajankohtana 16.4 - 19.4.2009
uskonnollisista syistä. Tiedän, etteivät kaikki uskovaiset arvosta näitä päiviä, mutta mulle ne ovat tärkeitä. Koen olevani niin suuressa kiitollisuudenvelassa Jeesukselle Tiedän itestäni jo sen, että itken, nauran ja ylistän sekasin ja vuorotellen koko pitkäperjantain. Todennäkösesti poraan Maanantai on suuri ylistyksen, juhlan ja kiitoksen päivä, että omistan sen myöskin kokonaan Jeesukselle ja pidän tietokoneen kiinni. Ja jos joku ei ymmärrä niin pitkäperjantai on Jeesuksen kuolinpäivä ja kolmantena päivänä Hän nousi kuolleista eli siksi maanantai mulle myös tärkeä
LISÄKSI!
Qyenna, Chiyo, Tsubomi, Lucy, Caren ja Yerigo ovat kokonaan poissa 16.4 - 19.4. Lähden toukokuussa lyhyelle lähetysmatkalle Viroon ja tuona ajankohtana meillä sinne matkalle menevillä on harjoitusleiri Menen sinne King's Kids -työn kautta, joten evankelioimme Virossa mm. tanssien, laulaen ja draamoja esittäen. Opettelemme myös joitakin lauluja Viroksi. Lisäksi teemme ihan konkreettista palvelustyötä eli autamme missä voimme. Köyhien alueella esimerkiksi menemme rakentelemaan jotain Ei tarvitse suuria taitoja hakata vasaralla nauloja. Niille köyhille on tarpeeksi iso juttu jo se, että joku menee hakkaamaan pari lankkua heidän hökkelinsä seinäksi tai muuten tulee parantamaan että heillä olisi edes jokin suoja sateella ja että "talo" pysyisi pystyssä!
Kuitenkin, haluaisin mieluiten, etteivät mun hahmot olisi missään topicissa harkkaleirin aikaan. Neljä päivää on kuitenkin suhtpitkä aika ettekä te voi kauheesti jatkaa eteenpäin, jos mun hahmoja on topicissa ja ne ei reagoi mihinkään Joten jos ne, joiden kanssa olen topiceissa, viitsisitte vaivautua sen verran, että saisin viimeistään ke 15.4 mennessä mukavasti pelattua mun hahmot pois topiceista niin olisi kiva En haluaisi laittaa niitä yhtäkkiä häipymään kesken jonkun toisen hahmon puheen Vielä ei ole kiire, tämän viikon pelaan vielä ihan rauhassa lukuunottamatta pitkäperjantaita. Kiitos! <3
Qyenna, Chiyo, Tsubomi, Lucy, Caren ja Yerigo eivät tee mitään
- pitkäperjantaina 10.4.2009
- maanantaina 13.4.2009
- ajankohtana 16.4 - 19.4.2009
uskonnollisista syistä. Tiedän, etteivät kaikki uskovaiset arvosta näitä päiviä, mutta mulle ne ovat tärkeitä. Koen olevani niin suuressa kiitollisuudenvelassa Jeesukselle Tiedän itestäni jo sen, että itken, nauran ja ylistän sekasin ja vuorotellen koko pitkäperjantain. Todennäkösesti poraan Maanantai on suuri ylistyksen, juhlan ja kiitoksen päivä, että omistan sen myöskin kokonaan Jeesukselle ja pidän tietokoneen kiinni. Ja jos joku ei ymmärrä niin pitkäperjantai on Jeesuksen kuolinpäivä ja kolmantena päivänä Hän nousi kuolleista eli siksi maanantai mulle myös tärkeä
LISÄKSI!
Qyenna, Chiyo, Tsubomi, Lucy, Caren ja Yerigo ovat kokonaan poissa 16.4 - 19.4. Lähden toukokuussa lyhyelle lähetysmatkalle Viroon ja tuona ajankohtana meillä sinne matkalle menevillä on harjoitusleiri Menen sinne King's Kids -työn kautta, joten evankelioimme Virossa mm. tanssien, laulaen ja draamoja esittäen. Opettelemme myös joitakin lauluja Viroksi. Lisäksi teemme ihan konkreettista palvelustyötä eli autamme missä voimme. Köyhien alueella esimerkiksi menemme rakentelemaan jotain Ei tarvitse suuria taitoja hakata vasaralla nauloja. Niille köyhille on tarpeeksi iso juttu jo se, että joku menee hakkaamaan pari lankkua heidän hökkelinsä seinäksi tai muuten tulee parantamaan että heillä olisi edes jokin suoja sateella ja että "talo" pysyisi pystyssä!
Kuitenkin, haluaisin mieluiten, etteivät mun hahmot olisi missään topicissa harkkaleirin aikaan. Neljä päivää on kuitenkin suhtpitkä aika ettekä te voi kauheesti jatkaa eteenpäin, jos mun hahmoja on topicissa ja ne ei reagoi mihinkään Joten jos ne, joiden kanssa olen topiceissa, viitsisitte vaivautua sen verran, että saisin viimeistään ke 15.4 mennessä mukavasti pelattua mun hahmot pois topiceista niin olisi kiva En haluaisi laittaa niitä yhtäkkiä häipymään kesken jonkun toisen hahmon puheen Vielä ei ole kiire, tämän viikon pelaan vielä ihan rauhassa lukuunottamatta pitkäperjantaita. Kiitos! <3
Viimeinen muokkaaja, Qyenna pvm To Huhti 09, 2009 10:46 pm, muokattu 1 kertaa
Qyenna- Tottunut asukki
- Viestien lukumäärä : 59
Ikä : 34
Hene, Hanon, Nagisa, Kaito, Riku, Ira-san, Yume-chan ja Maya ovat poissa 11.04.-15.04.09!!
Olen perheen kanssa Kuusamossa lomamatkalla, joten en pääse tänne. Nettiä ei oole, sorryyy! Mutta yritän päästä keskiviikkoiltana tänne :3
Olen perheen kanssa Kuusamossa lomamatkalla, joten en pääse tänne. Nettiä ei oole, sorryyy! Mutta yritän päästä keskiviikkoiltana tänne :3
16-17.4 Kaiketi juhlin 19-v pippaloita.
Micu- Aloittelija Melodyssa
- Viestien lukumäärä : 27
Susanille saattaa tulla poissaoloja päivästä 18.4-23.4 sillä hänellä ei ole konetta kun se on rikki.
Susan- Aloittelija Melodyssa
- Viestien lukumäärä : 10
Ikä : 28
Hene, Hanon, Nagisa, Kaito, Riku, Ira-san, Yume-chan ja Maya, Teana,
ovat välillä kaikki poissa, johtuen kannettavan rikki mebemisestä ja netin puuttumisesta Mutta yritän päästä kirjaston kautta!
ovat välillä kaikki poissa, johtuen kannettavan rikki mebemisestä ja netin puuttumisesta Mutta yritän päästä kirjaston kautta!
Qyenna, Chiyo, Tsubomi, Lucy, Caren ja Yerigo eli mun hahmot saattavat olla välillä hiljaisia ja verkkaisia. Täs pari viikkoo. Parin viikon päästä mun ihka vihoviimeinen koeviikko! Ei siinä muuten mitään, mutta mulla on siellä kaksi ylimääräistä ruotsin koetta. Ykkös ja kakkoskurssista yhteinen koe ja kolmos kurssista vielä oma koe. Tarkoitus on korottaa kaikkien kolmen kurssin numeroita joskos ruotsista keskiarvo nousisi ja saisin vielä yhtä numeroa paremman arvosanan Mulla on noista kolmesta ekasta ruotsin kurssista kutonen, mutta suoritin täällä mun uudessa koulussa sit nelos ja vitos kurssit (viisi kurssia ruotsia pakollista). Sain neloskurssista seiskan ja vitos kurssista kasin! Ne kaksi numeroa tekivät sen, että saan tällä hetkellä ruotsista 7:n lukion päättötodistukseen! JOS mä saan ne kolme ekaa kurssia korotettua kaseiks, mä saan ruotsista 8:n lukion päättötodistukseen! Himolukeminen ruotsia siis koeviikolle
Qyenna- Tottunut asukki
- Viestien lukumäärä : 59
Ikä : 34
Sen verran lyhyt poissaolo, että en tiedä, pitäisikö laittaa, mutta laitan kuitenkin.
Eli AkaiAoko, MizuiroAqua, Mika sekä mahdollisesti myös AquaRegina-sama ovat poissa 1.-2.5., syynä kuororetki.
Eli AkaiAoko, MizuiroAqua, Mika sekä mahdollisesti myös AquaRegina-sama ovat poissa 1.-2.5., syynä kuororetki.
Hmmh, mä laitan tän tänne jo nyt:
ovat poissa 15.05.-20.05. johtuen luokkaretkestäni!
Ja muuten...edellinen poissaoloviesti ei ole enää aihellinen xD
ovat poissa 15.05.-20.05. johtuen luokkaretkestäni!
Ja muuten...edellinen poissaoloviesti ei ole enää aihellinen xD
AaleAizawa, EelaAizawa ja Coco ovat poissa 13.5. - 19.5. syynä reissu poriin.
sekä 29.7. - 6.8. syynä Reila. Reilalta saatan tulla aikaisemminkin en tiedä koska ikäiseni pääsevät sieltä.
sekä 29.7. - 6.8. syynä Reila. Reilalta saatan tulla aikaisemminkin en tiedä koska ikäiseni pääsevät sieltä.
Coco- Aloittelija Melodyssa
- Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 28
Joo. Eli olen ensi viikolla, tarkka aika 9.6.-17.6., Kaarinassa, ja riippuu aina tilanteesta,että pääsenkö koneelle. Pelit siis ovat mun osalta aika hiljaisia,
mutta ehkä pääsen käymään täällä!
Eli, Hene, Hanon, Nagisa, Kaito, Riku, Ira-san, Yume-chan ja Maya, Teana ovat hiljaisia tuon ajan!!
mutta ehkä pääsen käymään täällä!
Eli, Hene, Hanon, Nagisa, Kaito, Riku, Ira-san, Yume-chan ja Maya, Teana ovat hiljaisia tuon ajan!!
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa